Adam. Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 pozatym nie widzialem centralnej szpery plytkowej (malo kto to wogole robi) sa takie, np w autach rallycrossowych 1szej dywizji. u kruka na 100% jest wiskoza 20kg (STI) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 komancz, Adam., no skoro tak mówicie...byłem pewny że widzę tarczki cierne - wiem jak wygląda wiskoza i to tak nie wyglądało ale może się mylę. Janisz kupował to w wiadomo gdzie i w historii faktur powinno być - montował Czoper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Kruk, Krzysiak miał wisko 20kg w środku, centralne szpery płytkowe robi dosłownie kilka firm i nigdy na taką do Subaru nie było klienta. Natomiastgdzieś piszesz że do tylnego dyfra olej do szpery - do Twojego tak, do seryjnego nie, bo wiskoza z punktu widzenia oleju jest jakby jej nie było i dyfer był otwarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Kruk, Krzysiak miał wisko 20kg w środku, centralne szpery płytkowe robi dosłownie kilka firm i nigdy na taką do Subaru nie było klienta. No to wszystko jasne - nie wiem co mi do łba strzeliło z tymi płytkami :roll: Natomiastgdzieś piszesz że do tylnego dyfra olej do szpery - do Twojego tak, do seryjnego nie, bo wiskoza z punktu widzenia oleju jest jakby jej nie było i dyfer był otwarty. Tak zgadza się - mówiąc o oleju do szpery mam na myśli szperę płytkową bo wiskoza jest szczelnie zamknięta i działa na oleju silikonowym i olej poza nią nie ma znaczenia dla jej pracy. [ Dodano: Sro Gru 10, 2008 11:36 am ] Azrael, a powiedz mi jeszcze jak mam wkład PPG, wisko i otwarty przedni dyfer to w sumie olej 75W140 nie jest potrzebny czy może jest mimo wszystko zalecany do PPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Obrazek Hogi napisał/a: Shell gear oil 75W-90 Hogi jak juz koniecznie chcesz pomagac innym w dziale technicznym, to rób to solidnie a nie wprowadzaj ludzi w błąd :mad: ,Bo juz któryś raz piszesz pierdoły :???: Olej do dyfra i skrzyni w Subaru to Shell gear oil SL 80W90 Do skrzyni biegów w Subaru stosuje olej Gear Oil SL 80W/90 bo taki jest zalecany przez Subaru Pare lat temu był sprzedawany w PolsceGear Oil SLX 75W/90 (Chyba tak się nazywał jak dobrze pamiętam) i był pierwotnie zalecany do wersji Turbo Został wycofany i został tylko Gear Oil SL 80W/90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Azrael, a powiedz mi jeszcze jak mam wkład PPG, wisko i otwarty przedni dyfer to w sumie olej 75W140 nie jest potrzebny czy może jest mimo wszystko zalecany do PPG Nie jest konieczny na pewno jak nie masz długotrwałych obciązeń i nie przegrzewasz oleju w skrzyni. Z tym że akurat Comp FF jest tak rzadki na zimno że nie wiem czy to ma znaczenie, na Shellu biegi chodzą na zimno jeszcze gorzej moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 czarny nie musze kupowac 20l banki. Da rade kupic 5 litrow:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się