Skocz do zawartości

olej do skrzyni i dyfra tylniego GT


Janussz

Rekomendowane odpowiedzi

komancz, Adam., no skoro tak mówicie...byłem pewny że widzę tarczki cierne - wiem jak wygląda wiskoza i to tak nie wyglądało ale może się mylę. Janisz kupował to w wiadomo gdzie i w historii faktur powinno być - montował Czoper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, Krzysiak miał wisko 20kg w środku, centralne szpery płytkowe robi dosłownie kilka firm i nigdy na taką do Subaru nie było klienta.

 

Natomiastgdzieś piszesz że do tylnego dyfra olej do szpery - do Twojego tak, do seryjnego nie, bo wiskoza z punktu widzenia oleju jest jakby jej nie było i dyfer był otwarty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, Krzysiak miał wisko 20kg w środku, centralne szpery płytkowe robi dosłownie kilka firm i nigdy na taką do Subaru nie było klienta.
No to wszystko jasne - nie wiem co mi do łba strzeliło z tymi płytkami :roll:
Natomiastgdzieś piszesz że do tylnego dyfra olej do szpery - do Twojego tak, do seryjnego nie, bo wiskoza z punktu widzenia oleju jest jakby jej nie było i dyfer był otwarty.
Tak zgadza się - mówiąc o oleju do szpery mam na myśli szperę płytkową bo wiskoza jest szczelnie zamknięta i działa na oleju silikonowym i olej poza nią nie ma znaczenia dla jej pracy.

 

[ Dodano: Sro Gru 10, 2008 11:36 am ]

Azrael, a powiedz mi jeszcze jak mam wkład PPG, wisko i otwarty przedni dyfer to w sumie olej 75W140 nie jest potrzebny czy może jest mimo wszystko zalecany do PPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hogi napisał/a:

Shell gear oil 75W-90

 

 

Hogi jak juz koniecznie chcesz pomagac innym w dziale technicznym, to rób to solidnie a nie wprowadzaj ludzi w błąd :mad: ,Bo juz któryś raz piszesz pierdoły :???:

Olej do dyfra i skrzyni w Subaru to Shell gear oil SL 80W90

 

Do skrzyni biegów w Subaru stosuje olej Gear Oil SL 80W/90 bo taki jest zalecany przez Subaru :idea: Pare lat temu był sprzedawany w Polsce

Gear Oil SLX 75W/90 (Chyba tak się nazywał jak dobrze pamiętam) i był pierwotnie zalecany do wersji Turbo Został wycofany i został tylko Gear Oil SL 80W/90 :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, a powiedz mi jeszcze jak mam wkład PPG, wisko i otwarty przedni dyfer to w sumie olej 75W140 nie jest potrzebny czy może jest mimo wszystko zalecany do PPG
Nie jest konieczny na pewno jak nie masz długotrwałych obciązeń i nie przegrzewasz oleju w skrzyni. Z tym że akurat Comp FF jest tak rzadki na zimno że nie wiem czy to ma znaczenie, na Shellu biegi chodzą na zimno jeszcze gorzej moim zdaniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...