emotorsport Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tomasz_555 ..:: Jego Forumowatość ::.. Auto: Ford Focus 1.8 TDDi Pomógł: 1 raz Posty: 1827 Skąd: Katowice/Tychy/Bielsko-Biała Wysłany: Nie Lis 02, 2008 7:26 pm -------------------------------------------------------------------------------- Polini napisał/a: Jeżeli fotele byłyby słabo przymocowane, to też - po co pasy? Pamiętaj jednak, że fotel jest również wspierany przez pasy. Pasy trzymają nie tylko Ciebie ale również fotel. Oczywiście jest on zaprojektowany tak by się nie oderwać, ale dzięki pasom zmniejszają się naprężenia. Ale poleciałeś....pasy trzymają fotel....bluźnierstwo kto Ci to powiedział albo gdzie to wyczytałeś :?: :?: :?: w Koranie :?: pasy szelkowe mają być zamocowane: do klatki i do oryginalnych otworów do mocowania pasów na dole, na ogół na progu i tunelu lub do specjalnych wspawanych w budę płytek z nakętkami, do kupienia u każdego szanującego się tunera. Każde inne mocowanie szelek jest ZABRONIONE I NIEBEZPIECZNE, chyba że Ci Twoje i pasażera czy pilota życie niemiłe... :wink: oszukaj w necie Załącznika J, tam masz dokładnie opisany sposób mocowania pasów i nie kombinuj, bo przekombinujesz. A te cudaczne rusztowania za plecami do mocowania pasów ....chciałbym zobaczyć (a lepiej nie)pasażerów siedzących z tyłu przy gwałtownym hamowaniu lub dzwonie.... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 oszukaj w necie Załącznika J Po co ma oszukiwać załącznik "J" ? :shock: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golum Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Dokładnie Jabar, co prawda trzeba trochę łapy powyginać i powciskać żeby przykręcić z przodu między fotelem a tunelem, ale generalnie cała operacja to pikuś. co do pasow biodrowych to ok, ale szelki górne , gdzie najlepiej zaczepić ? , gdzies w okolicach początku tylnej kanapy i o co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 co do pasow biodrowych to ok, ale szelki górne , gdzie najlepiej zaczepić ? , gdzies w okolicach początku tylnej kanapy i o co ?Chyba nawet w tym wątku można przeczytać, że im mniejszy kąt pod którym zamocowane są szelki z tyłu tym lepiej.Zatem jeżeli już okolice kanapy a nie klatki to na pewno przy jej końcu a nie początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 takie lamerskie pytanie, nie chcąc robić tego samemu, tzn zakładać pasów szelkowych, jednak to ma być zrobione profi, chodzi o bezpieczeństwo, czy ktoś może kogoś polecić jeżeli chodzi o założenie pasów szelkowych do GT gdzieś w Krakowie, lub ktoś ma zdolności manualne i pomoże ;-) :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Dokładnie Jabar, co prawda trzeba trochę łapy powyginać i powciskać żeby przykręcić z przodu między fotelem a tunelem, ale generalnie cała operacja to pikuś. co do pasow biodrowych to ok, ale szelki górne , gdzie najlepiej zaczepić ? , gdzies w okolicach początku tylnej kanapy i o co ? Pas powinien schodzic pod jak najmniejszym katem z otworow ramiennych w fotelu, wiec w seryjnym aucie taki miejscem jest laczenie oparcia kanapy z siedziskiem, kazde mocownaie blizej fotele przedniego moze skutkowac urazami i to bardzo powaznymi w przypadku wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Odkopię, bo mam problem.Wszystko cacy, górne pasy do tylnych mocowań pasów na oczkach (swoją drogą jedna śruba od pasów sparco musi być dłuższa, jeśli ma także trzymać pasy ori tył) ale problem mam z pasami biodrowymi...Do mocowań fotela (szyn)? Jeśli tak to gdzie kupić śruby o mniejszym gwincie? Dobrze kombinuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dammmian Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 a nie możesz lewej części podpiąc pod mocowanie oryginalne pasa kierowcy tam u dołu w próg a prawego w mocowanie fotela tam gdzie masz oryginalna spinkę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 tyle że mocowanie pasa jest pod dywanem, jest jakiś sposób żeby nie rozpruwać całego auta? co do ori spinki to nie próbowałem szczerze mówiąc. Tak czy inaczej, śruba trzymająca wpinki pasów tylnych jest krótsza i potrzebuję oczka o dłuższym gwincie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Odchyl dywan i nie ma problemu. Ja przykręciłem od wewnętrznej strony śrubę 6mm i oczko niehomologowane do szyny.Wytrzyma. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Stwierdzam że albo źle szukam, albo w bugu pasy są jakoś dziwnie montowane, bo za cholery nie mogę znaleźć montażu seryjnego pasa (szyny jakiejś czy cuś...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 @@Shadowaty, ja w forku 2003 mam takie amatorskie szeleczki i pamiętam ,że montowałem to po zdjeciu plastikowej osłony progu w tylnych drzwiach ( na kołeczkach są) i odsunieciu fotela do przodu. Potem odchyliłem wykładzinę podłogi i tam jest dostęp do śruby -chyba 14. Twój wrx ma pewnie to samo. Wyjąłem jedna podkładke -zamiast tego grubość robi zaczep pasa. Jak masz oczko i karabinek -to jasne ,że musisz sprawdzić jego długość i długość gwintu. Przy fotelu po prawej pod srubę oryginalną ( na 99%nie zmieniałem tej sruby). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Shadowaty, jest troche zabawy ale dasz rade. sciagasz listwy progowe (na klipsy), pozniej slupek srodkowy, odchylasz dywan i masz dostęp do mocowania pasa. ja szelki Schroth mam zamontowane w ori miejscach, nawet ori pasy zostawilem bo czasem kogos (lub cos) przewozi się z tyłu, wówczas odpinam szelki z tyłu i zapinam sie ori pasami. tak to z tylu wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 i śruby oczkowe z gwintami 22 wystarczą? bo już wiem, że do jednego z mocowań, tam gdzie mamy 2 wpinki ori pasów potrzebuję dłuższy gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 domyslam się , że chodzi o długość gwintu 22mm. NIe wiem, ale wykręć jedną śrubę bo to chwila jest i wszystko sprawdzisz łacznie z próbnym wkręceniem na ori-srubie .( stąd wymagana długość określisz). Gwinty chyba drobnozwojne 11 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 to moze zalezy od producenta pasów na jakich gratach zakonczyl swoje produkty, ale moje szelki pasowaly idealnie na sruby wraz z podkladkami i jeszcze bylo miejsce na oczko od seryjnych pasów więc reasumując nic nie zmienialem, tylko odkrecilem, dodalem pasy i skręciłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowaty Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Odrobina samozaparcia i są! Trzeba było wyjąć fotel, rozbebeszyć dywan i wszystko na miejscu Dzięki za porady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się