EDDY Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Czy ktos mógł by mi mniej więcej objasnic gdzie sie wpiąć przy montażu zegara doładowania i mbc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Czy ktos mógł by mi mniej więcej objasnic gdzie sie wpiąć przy montażu zegara doładowania i mbc? Generalnie z zegarem doladowania wpinasz sie pod regulator cienienia paliwa a z MBC podlaczasz zamiast seryjnego selenoidu ale nie odłaczajac od niego wtyczki...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 25 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 OK a moze mi to ktos zobrazowac na fotce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Generalnie z zegarem doladowania wpinasz sie pod regulator cienienia paliwa . :shock: wskaznik boost to raczej pod jedno z podcisnien na klektorze ssacym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 http://img78.imageshack.us/my.php?image=1234nk4.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 http://img78.imageshack.us/my.php?image=1234nk4.jpg i potem krecimy....krecimy....krecimy i.........BUUUUUUM jak juz MBC (osobiscie odradzam - mialem zalozone przez poprzedniego wlascciciela - wywalilem a zalozylem EBC) chcesz zalozyc to zaloz tez wskaznik ktory wskazuje (czyt. jednej z renomowanych firm) cobys widzial jak zes pokrecil bo na jakims autogeju moze sie okazac ze motor zrobi peeeeeeenkne lubudu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 adamusmax, to jest EJ22. Powninien conieco wtrzymać. Problemem mogą być tłoki wypływające z korka miski olejowej. Rozsądniej by było założyć tu zamiast wskaźnika doładowania EGT i AFR chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 wiem temperatura spalin juz w drodze kupiłem mbc dlatego ze zabardzo nie ufam elektronice :/ co do wskaznika nie jest to autogej jest to niemiecki Fk automotive w PSI i wiem ze wskazuje dobrze (2 kolegów ma takie jeden w 200sx drugi w probe turbo) moze mi ktoś na tym zdjęciu co wkleiłem zaznaczyc gdzie mam wpiąć sie pod wskaznik i pod mbc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 kupiłem mbc dlatego ze zabardzo nie ufam elektronice :/ W tym wypadku powinienes jeszcze wywalic wtryski sterowane komputerem i zalozyc gazniki... skoro juz taki uparty jestes przy tym mbc, gdy wszyscy mowia Ci zebys dla bezpieczenstwa i rozsadku rozwiazania zainstalowal raczej ebc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 ty nie chodzi mi o cos co zrobili fachowcy z subaru (wtsryski sterowanie komp) tylko o takie zabawki własnie więc nie myl pojęć dobra i nie pisz mi w tematach bo z tego co widze w kazdym jestes nastawiono wrogo i sceptycznie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 ty nie chodzi mi o cos co zrobili fachowcy z subaru (wtsryski sterowanie komp) tylko o takie zabawki własnie więc nie myl pojęć dobra i nie pisz mi w tematach bo z tego co widze w kazdym jestes nastawiono wrogo i sceptycznie :wink: AMI Ci tylko pisze, zebys skorzystal z doswiadczenia kolegow z forum a nie uczyl sie na wlasnych bledach. Po co sie uczyc na swoich jak lepiej na cudzych Sam mialem mbc i go wywalilem od razu jak znalazlem EBC - poza tym w EBC masz osobny solenoid i bardzo dokladny wskaznik boost - lepszy niz wszystkie dokladane wskazniki razem wziete na serio mbc jest kiepskie - w EBC ustawiasz sobie porzadany boost i jezdzisz w mbc niestety co chwila musisz krecic - np w zimie przy mroznej, slonecznej pogodzie bedzie przeladowywal i musisz tego pilnowac - w EBC ustawiasz sobie 2 lub 3 mapy doladowania i tylko przyciskiem je zmienaisz Szczurek a co EJ22 kiepsko podlany i przeladowany nie zrobi bum ? blok moze i wytrzyma zle tloki sie zrobia czekoladowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 ty nie chodzi mi o cos co zrobili fachowcy z subaru (wtsryski sterowanie komp) tylko o takie zabawki własnie więc nie myl pojęć dobra i nie pisz mi w tematach bo z tego co widze w kazdym jestes nastawiono wrogo i sceptycznie :wink: Bo moim zdaniem troche bezsensownie podchodzisz do tematu. Ale ok - nie bede sie wiecej wypowiadal. Drutuj jak uwazasz. [ Dodano: Nie Paź 26, 2008 1:37 pm ] na serio mbc jest kiepskie - w EBC ustawiasz sobie porzadany boost i jezdzisz w mbc niestety co chwila musisz krecic - np w zimie przy mroznej, slonecznej pogodzie bedzie przeladowywal i musisz tego pilnowac - w EBC ustawiasz sobie 2 lub 3 mapy doladowania i tylko przyciskiem je zmienaisz Poza tym nawet dosc starawy HKS ma zabezpieczenie na przeladowanie - po przekroczeniu zdefiniowanego doladowania ogranicza ladowanie do skonfigurowaneg, bezpiecznego. Zgaduje, ze wiekszosc sensownych, jesli nie wszystkie, elektronicznych kontrolerow to ma. No ale skoro nie ufa sie elektronice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 moze mi ktoś na tym zdjęciu co wkleiłem zaznaczyc gdzie mam wpiąć sie pod wskaznik i pod mbc? na zdjęciu z tej perspektywy i z tym plastikiem na silniku nikt Ci nic nie pokaże, jeden kolega Ci napisał gdzie się wpiąć pod wskaźnik, a ja dałem linka do fotki jak założyć mbc, chyba że nie wiesz gdzie jest kolektor i gdzie jest wg... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Dobra - mialem sie nie odzywac - ale juz tam, bede taki milomsciwy http://images.google.com/images?q=mbc%2 ... a=N&tab=wi Duzo obrazkow mowiacych o tym jak zainstalowac mbc - trzeba zapewne popatrzec tylko jak ida rurki w Subaru, co nie powinno byc problemem, skoro juz Eddy jest tak uparty... Zreszta bylo juz jedno zdjecie i naprawde na nim widac, gdzie dokladnie wpiac mbc. Jesli to nie wystarcza, to tym bardziej bym sie prawde mowiac samemu za taka modyfikacje nie bral... Mimo, ze nie jest ona duza - tylko obawiam sie, ze te eksperymenty moga sie skonczyc smiercia silnika. Ale to juz nie moj problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Generalnie z zegarem doladowania wpinasz sie pod regulator cienienia paliwa . :shock: wskaznik boost to raczej pod jedno z podcisnien na klektorze ssacym \ No tak o to mi chodziło:D upss nie napisałem ze pod podcisnienie.... ale wiadamo Co do doladowania to mozesz bezpiecznie podniesc na 1bar. Jezdziłem z kompem i EGT było ok 11 wiec jak najbardziej z normie ( na seryjnej pompie paliwa) ale zamierzam podniesc do 1,1 bar i Walbro dorzucic:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 EGT było ok 11 wiec jak najbardziej z normie ( na seryjnej pompie paliwa) egt 11 jest nie mozliwe do uzyskania. obawiam sie, ze mylisz pojecia afru i egt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 ty nie chodzi mi o cos co zrobili fachowcy z subaru (wtsryski sterowanie komp) tylko o takie zabawki własnie więc nie myl pojęć dobra i nie pisz mi w tematach bo z tego co widze w kazdym jestes nastawiono wrogo i sceptycznie :wink: AMI Ci tylko pisze, zebys skorzystal z doswiadczenia kolegow z forum a nie uczyl sie na wlasnych bledach. Po co sie uczyc na swoich jak lepiej na cudzych Sam mialem mbc i go wywalilem od razu jak znalazlem EBC - poza tym w EBC masz osobny solenoid i bardzo dokladny wskaznik boost - lepszy niz wszystkie dokladane wskazniki razem wziete na serio mbc jest kiepskie - w EBC ustawiasz sobie porzadany boost i jezdzisz w mbc niestety co chwila musisz krecic - np w zimie przy mroznej, slonecznej pogodzie bedzie przeladowywal i musisz tego pilnowac - w EBC ustawiasz sobie 2 lub 3 mapy doladowania i tylko przyciskiem je zmienaisz Szczurek a co EJ22 kiepsko podlany i przeladowany nie zrobi bum ? blok moze i wytrzyma zle tloki sie zrobia czekoladowe Kolega ma w 100% racje kup EBC i bedzie dobrze. Wiem gdzie tanio kupic w razie czego:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDY Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 ok thx z mbc wiem gdzie wpiąć ale wskaznik?? nie za bardzo jak mówiłem to mój pierwszy raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Szczurek a co EJ22 kiepsko podlany i przeladowany nie zrobi bum ? blok moze i wytrzyma zle tloki sie zrobia czekoladowe Dlatego przy spuszczaniu oleju trza patrzeć czy nie płyną z nim tłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 EGT było ok 11 wiec jak najbardziej z normie ( na seryjnej pompie paliwa) egt 11 jest nie mozliwe do uzyskania. obawiam sie, ze mylisz pojecia afru i egt Raczej nie. Ale do konca nie wiem bo ja laptopa nie miałem w rekach tylko gostek z takiej pewnej firmy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 egt to temperatura spalin - wartosc 11 nie ma za bardzo sensu - chyba, ze pomnozona przez 100 - co byloby troche wysoka temperatura... no chyba, ze 11st. jak samochod wylaczony i dzien chlodny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Racer, 1100st na pewno nie miałeś wiec chodzi Ci o AFR EDDY, tu coś dla Ciebie: http://allegro.pl/item459930720_greddy_ ... i_ebc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 28 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 EDDY tutaj patrz sobie - może Ci coś to pomoże: http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DN albo tu: http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DG U mnie BOOST jest podłączony jak w tym pierwszym linku (czyli w kolektor ssący). Czytałem gdzieś, że można wpiąć również trójnik w przewód ciśnieniowy-sterujący Dump Valve (lub BOV - zależy co kto ma) Z tego co widzę na twoim zdjęciu to chyba najprościej jest wpiąć się trójnikiem w ten wężyk wychodzący z lewej strony kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Racer, 1100st na pewno nie miałeś wiec chodzi Ci o AFR EDDY, tu coś dla Ciebie: http://allegro.pl/item459930720_greddy_ ... i_ebc.html Chyba masz racje to byl afr bo dzwoniłem sie dowiedziec dokladnie:D Sorki za wprowadzenie w bład..... I co EDDY kupiles juz cos:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się