de-Padre Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Czesc,mam do Was pytanie ogladalem impreze wrx 2001r. przebieg trochę ponad 200 tysiecy,generalnie auto bardzo ładne,nie mialem zastrzezen i bylem nim powaznie zainteresowany,jednak jest jedna rzecz,ktora mnie odstrasza.Mianowicie gdy zaczalem go ogladac odpalilem silnik by zlapal temp(wczesniej auto nie bylo rozgrzewane(stalo na podworku) po 10 minut chodzenia przejechalismy na 2km(jazda srednio dynamiczna :wink: ) nastepnie zatrzymalismy sie-auto pozstalo na chodzie,po pewnym czasie chodzenia na wolnych obrotach wlaczyl sie wentylator na jakas minute,potem wylaczyl sie i zalczyl ponownie na jakies 2 min.-w pierwszej chwili nie zwrocilem na to zbytniej uwagi.Nastepnie po jakiejs godzinie pojechalismy sie przyjejechac(jakies 4km-jazda dynamiczna)---> nastepnie zatrzymalismy się auto chodziło na wolnych obrotach i znow sytuacja z wentylatorem powtorzyła się. Sprzedajacy mowil,ze to kwestia dynamicznej jazdy,ale szczerze wątpię,zadzwonilem do znajomego mechnika,wg niego z silnikiem moze byc cos nie tak-blad na komputerze?? Podobno wentylatora moze byc obciecie mocy-rodzaj trybu awaryjnego ?? Prosze o wypowiedzi co Wy o tym sądzicie. I jeszcze jedno pytanie,czy przebieg 200tys km dla silnika Imprezy nie jest zbyt duży?? Jak dotad jezdzilem dieslami,tam to pestka,no ale silniki SI maja charakterystyke wyczynowa stad moje pytanie. Ale esej walnąłem :smile: Z gory dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Jak wyglądała temperatura cieczy chłodzącej? Miałeś wrażenie że silnik się przegrzewał czy może wiatrak włączał się przy za niskiej temperaturze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 W Groszku (Agila 1.2) też jak pojeździsz trochę (niektórzy mieli z Grochem do czynienia to wiedzą o jakiej jeździe mówię ) i zatrzymasz się to też wentylator się włącza- schładza silnik do odpowiedniej temp i wyłącza się, jak auto dalej stoi z włączonym silnikiem, na zewnątrz +20 stopni, silnik znowu się grzeje i znowu włącza się wentylator. To chyba nic dziwnego , że wentylator chodzi, zwłaszcza po szybszej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de-Padre Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Auto zlapalo prawidlowa temperature dosyc szybko(pomimo iz nie bylo palowane na zimnym).Temperatura byla w normie,nie bylo symptomow przegrzewania sie motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 To norma. U mnie jest to samo. Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Witaj! u mnie też chyba jest podobnie (WRX 2002), jak chcesz to zapytam w ASO czy to normalne (będę tam w piątek), ale silnik już był podłączany do kompa i wszystko było ok. pozdrawiam Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Auto zlapalo prawidlowa temperature dosyc szybko(pomimo iz nie bylo palowane na zimnym).Temperatura byla w normie,nie bylo symptomow przegrzewania sie motoru. Subaru łapie temperaturę szybko to normalne, wentylator załącza się i wyłącza na postoju to normalne. Pośmigaj dynamicznie z 15 minut, w innych autach zagotujesz wodę W Subaru jak sprawne to jedynie będzie czuć smród klocków i spalonych opon Dla silnika Subaru 200.000 km to pestka, pod warunkiem że nie katowane na zimno i że nigdy oleju nie zabrakło... Przy takim przebiegu podczas ostrego ruszania może już lekko na niebiesko dymić bo turbina trochę ma prawo oleju przy takim przebiegu przepuszczać. Na postoju i podczas normalnej jazdy nie powinno nic z rury lecieć oprócz pary wodnej i spalin czystych jak łza. Dobry właściciel poda ci od reki kiedy wymieniał olej na jaki itp itd, ja nie będzie wiedział kiedy i nawet jaki ma, to jedynie opina serwisu gdzie robi auto możne go uratować Na 200.000 km jest robiony dosyć kosztowny przegląd ze zmiana rozrządu. Dowiedz się kto i za ile robił i co wymienił ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de-Padre Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Intakwrx, auto z De,przeglad przy 200 byl robiony z rozrzadem itd. przed ogladaniem go poczytalem troche to forum i patrzylem na ten niebieski dymek i na posotju go brak,podczas ruszania ciezko to zobaczyc Generalnie chyba się na niego zdecyduje bo nie ma sie do czego przyczepic,tylko jeszcze kwestia jak z LPG,wiem wiem to zbrodnia :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 de-Padre, wentylator - norma. Intakwrx, a pierscienie oleju nie przepuszczaja? Tylko turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 To norma. U mnie jest to samo. Pozdrawiam, Karol potwierdzam,nawet przy obecnej temperaturze powietrza i spokojnej jeździe tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Subaraki mają po prostu bogate życie wewnętrzne i same sterują swoimi podstawowymi funkcjami, bez naszego udziału :wink: A tak na poważnie: de-Padre, kompletne norma, no worries. Wentylator się włącza nawet w nówkach-sztukach-nieśmiganych-nieużywanychwsporcie, jest głośny i działa dość "agresywnie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 de-Padre, wentylator - norma.Intakwrx, a pierscienie oleju nie przepuszczaja? Tylko turbo? Przy 200.000 km bym obstawiał raczej Turbo Tak jest to ilość zjadania oleju mniejsza niż w nowych 2,5 l :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 u mnie tak nie ma. może u mnie coś nie gra?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de-Padre Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 To jest to auto: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6433715 Hmm..ale chyba jednak odpuszczę,auto ma przetarty tylny blotnik(wczesniej malowany-to akurat mi nie przeszkadza,bo wiem jakie sa realia rynku aut w PL,ale to dodatkowe koszt bo bedzie trzeba to doprowadzic do ladu),do poprawki jest takze przedni zderzak(mocowanie),samochod ma 214 przebiegu jest w ladnym stanie,ale 214 to 214 troche sie boje :wink: do tego czarny sedan byłby lepszy :wink: A co Wy sadzicie ?? Dodam,ze na WRXa mam 30tys+dodatki.Chyba poszukam jeszcze..tylko jak tu poznac czy nie byl upalany :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Tak jak kombi mi się nie podoba, tak ten srebrny jest całkiem ok Jeśli był upalany z głową to spoko, ale już jak chcesz. Przebieg rzeczywiście zachęcający nie jest :arrow: pewnie wziął się głównie z dojazdów do pracy po autostradach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 na WRXa mam 30tys+dodatki Trochę mało - chyba że te dodatki to 10 tysi Moim zdaniem na dobrego WRX bugeye trzeba wyłozyc około 40 tysi (36-7 jeżeli kombi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się