Skocz do zawartości

Pozdrawiamy sie :)


pumex1

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj. Dnia 30.06.2005 jade se normalnie Sobiewskiego krola ulica w stolicy i przede mna widze co? niebiewski pojazd ze spojlerem. Staje obok patrze, sympaticzna osoba blond, z przodu brak wlotu. Niby jakis usmiech czy nie co. jade dalej. Po trzech swiatlach koniec kontaktu lusterkowego.

Moja sobie kilka godzin, w porywach do osmiu lub nawet 8:45. jade se do domu ulica Sobiewskiego krola ulica w stolicy. I co przede mna sie maluje. Niebiewski pojazd mechaniczny ze spojlerem, w nim osoba blond. Po kolejnych swiatlach nawiazalim kontakt wzrokowy przez ciemne okulary i se usmiechnelim do siebie znaczaco.

Oto jest prawda czasu, prawda Subaru.

Ale tak usredniajac, to wiecej juz jest niekumatych niz odmachujacych. I ta proporcja rosnie i rosnie i rosnie. I rosnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebiewski pojazd mechaniczny ze spojlerem, w nim osoba blond. Po kolejnych swiatlach nawiazalim kontakt wzrokowy przez ciemne okulary i se usmiechnelim do siebie znaczaco.

Oto jest prawda czasu, prawda Subaru.

 

Arno, opowiadaj nam dalej jak się ta historia rozwinie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj. Dnia 30.06.2005 jade se normalnie Sobiewskiego krola ulica w stolicy i przede mna widze co? osoba blond, z przodu brak wlotu.

 

Arnuś! Choć by nie wiem jaka laska, to bez wlotu z przodu jes bezużyteczna. Ty sie zastanów jeszcze czy jes za czem tęsknić. No chyba, że ......anal.

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(zmniejszajac skutecznie areodynamike :? )

 

No wlasnie o to mi chodzi. Czy nie za bardzo dociska, w koncu jest znacznie wysuniety...

 

Hmm... nie wydaje mnie sie, zeby bylo zle... nigdy za wiele docisku do nawierzchni :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arnuś! Choć by nie wiem jaka laska, to bez wlotu z przodu jes bezużyteczna. Ty sie zastanów jeszcze czy jes za czem tęsknić. No chyba, że ......anal.

 

mamusia

Wiem wiem, ale co robic, czy w moim wieku czlowiek ma wybor? Daja ( jakby dawali) to biore.

Ech ciezkie zycie emeryta. Podobno wjagra łykent to dzielo sztuki aptekarskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(zmniejszajac skutecznie areodynamike :? )

 

No wlasnie o to mi chodzi. Czy nie za bardzo dociska, w koncu jest znacznie wysuniety...

 

Hmm... nie wydaje mnie sie, zeby bylo zle... nigdy za wiele docisku do nawierzchni :twisted:

 

W Mercedesie tez tak kiedys twierdzili, az im fura od toru odpadla ;)

 

P.S.

A jak Vmax po zalozeniu tegoz spoilera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image2698ms.th.jpg

 

michal, mozna wiecej jak widac z obrotow... - przetestuje V-max to dam znac... pamietaj, ze to "tylko" WRX ... ale jezdzi lepiej niz STi PPP :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia dla niebieskiego STi MY02 pozdrawianego (z wzajemnoscia) w Wieliczce, chyba juz drugi raz go tam widze i pozdrawiam ale na forum chyba go nie ma :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niuniek, to nie bylo do Ciebie ;-) ktos ma taki podpis pod avatarem dlatego tak napisalem ... Twoj to nie jest STi + PPP tylko STi - PPP = WRX :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazek

 

michal, mozna wiecej jak widac z obrotow... - przetestuje V-max to dam znac... pamietaj, ze to "tylko" WRX ... ale jezdzi lepiej niz STi PPP :twisted:

 

Zacnie :) Czyli rzeczywista predkosc wynosi ok. 230 :) Tyle, ile podaje producent :) Mi raczej chodzilo, czy odczules zmiane osiagow po montazu spoilera. Za czasow Accorda Type-R pamietam, ze smigajac bez opcjonalnego spoilera na klapie bylem ciut szybszy na autostradach od blizniaczych ATRow ze skrzydlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazek

 

michal, mozna wiecej jak widac z obrotow... - przetestuje V-max to dam znac... pamietaj, ze to "tylko" WRX ... ale jezdzi lepiej niz STi PPP :twisted:

 

A wy tylko Impreza, Impreza...

 

dsc02533nb.th.jpg

 

A tu, proszę OBK i 240 w zakręcie...

 

Co prawda na ósmym biegu, ale jak widać można zmienić na dziewiątkę i wtedy pójdzie jeszcze wyżej. Zwracam również kolegom uwagę na łatwość z jaką H6 przy 240 przechodzi poza "red line". I to z otwartymi wszystkimi drzwiami (gorąco dzisiaj było).

W sumie, gdyby nie to, że się licznik kończy, jestem pewien, że na dziewiątce poszedłby i 260. I to wszystko bez spojlera. Ale przyznaję rację Witkowi, że w zakręcie bez spojlera tył jakiś taki nie dociążony...

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galu, ignorując twoją złośliwość pragnę się spytać czy przypadkiem na zdjęciu nie jest 230km/h według prędkościomierza ? :wink: :mrgreen: A ten zakręt to taki ostry (przynajmniej według zdjęcia), nie bałeś się ? I nie mów, że bez spojlera, a otwarty bagażnik nie jest prowizorycznym spojlerem ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galu, ignorując twoją złośliwość pragnę się spytać czy przypadkiem na zdjęciu nie jest 230km/h według prędkościomierza ?

 

Fakt (pozornie), bo jak powszechnie wiadomo, Subaru nie tylko mają spalanie niższe od danych fabrycznych, osiągają prędkości maksymalne wyższe od danych fabrycznych, ale i prędkościomierze pokazują prędkości niższe od rzeczywistych... Chyba, że mi się coś pomyliło... :?

 

A ten zakręt to taki ostry (przynajmniej według zdjęcia), nie bałeś się ? I nie mów, że bez spojlera, a otwarty bagażnik nie jest prowizorycznym spojlerem ? :wink:

 

Bać, się bałem, melduje posłusznie. Ale powiedziałem sobie w duchu "SAWD, SAWD, SAWD...", włączyłem kierunkowskaz , otworzyłem klapę bagażnika dla poprawy aerodynamiki w zakręcie, zamknąłem oczy, a potem "WPIERIOOOOD!!!" i zacząłem robić zdjęcia zegarów.

 

Ale z tą klapą to mnie wyczułeś...

 

EDIT: Dla Witka - Mówisz i masz!

 

240 true tym razem (co prawda nie w zakręcie):

 

dsc02559tp.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt (pozornie), bo jak powszechnie wiadomo, Subaru nie tylko mają spalanie niższe od danych fabrycznych, osiągają prędkości maksymalne wyższe od danych fabrycznych, ale i prędkościomierze pokazują prędkości niższe od rzeczywistych... Chyba, że mi się coś pomyliło... :?
Po co miało by zaniżać prędkość, to było by amarketingowe, niebezpieczne, bezsensowne i sprzeczne z przepisami. Z tego co mi wiadomo jest dokładnie odwrotnie. Chyba, że to był wysublimowany żart, którego nie chwytam (na co wskazywał by ten tekst o spalaniu).

 

P.S. Pamiętaj, jak zakręt jest w prawo otwieraj prawe drzwi, jak w lewo to lewe, jeśli nawrót to wszystkie, drzwi i klapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Pamiętaj, jak zakręt jest w prawo otwieraj prawe drzwi, jak w lewo to lewe, jeśli nawrót to wszystkie, drzwi i klapy.

przy cofaniu zalecam zawieszenie siatek jednorazowych na lusterkach..aaa..i pamitaj..przy skretach wysadzaj tesciowa przez wewnetrzne do zakretu drzwi..to technika odgapiona od motocyklistow, tzw kolanko 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...