volki Posted November 30, 2004 Posted November 30, 2004 dzisiaj przegladalem moje filmiki z ostatniego sezonu i juz wiem dlaczego chce subaryne .. na razie WRX ale mam nadzeje za niedlugo kupie STI http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/moje%20filmiki/maslow%2019.06/SubaruvsS2(1).avi http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/moje%20filmiki/maslow%2019.06/SubaruvsS2(2).avi tu dwa wyscigi z subaru promotor wynik 1 : 1 a tu 2 wyscigi z moim dobrym kumplem z Krakowa Piotrkiem Subaru STI 2,5 http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/moje%20filmiki/Maslow/sti%20vs%20s2%202.mpg http://156.17.48.14/~volki/inne/volki/moje%20filmiki/Maslow/sti%20vs%20s2.mpg tez wynik 1 : 1 jezeli chodzi o to niebieskie STI to dziwilo mnie to ze seryjnie ten samochod praktycznie dostawal na 400 m o jedna max 2 dlugosci . po drobnych poprawkach w vtechu juz bylo gozej i subarynka zostawiala mnie w tyle o ok 1 do 2 dlugosci .. niestety Audi S2 to juz ponad 10 letni samochod a technologia silnika ma ok 15 latek .. wiec co sie dziwic ( a wymienilem w swojej s2 praktycznie pol silnika ) dodam ze moj najlepszy czas 400m osiagniety na zawodach to et 13,09 co powinno dawac od 0 do 100km/h jakies 4,3 s
Kuba Posted November 30, 2004 Posted November 30, 2004 Silniku Subaru jeszcze starsze sa :wink: . Ten samochod to nie jest najlepszy pomysl na 400 metrow, lepiej sciagnij sobie Mustanga Cobre.
volki Posted November 30, 2004 Author Posted November 30, 2004 chodzi mo o to ze tu praktycznie nic nie grzebiac uzyskujesz takie same wyniki jak w samochodzie ktory ma polowe silnika wymieniona ( a wiadomo lubi sie cos wtegy zdupic ) .. drugim plusem jest duzo wieksza dostepnosc czesci do tuningu i firm ktore sie tym zajmuja i wiedza co robia a nie ucza sie na twoim samochdzie fachu
Jakublad Posted November 30, 2004 Posted November 30, 2004 I nawet mocno przerobionym autem da się jeździć na codzień. Jest bezawaryjne i pali znośnie. Większość znanych mi aut po tuningu (nie Subaru) bardzo często wymaga regulacji itp.
Albert Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 chodzi mo o to ze tu praktycznie nic nie grzebiac uzyskujesz takie same wyniki jak w samochodzie ktory ma polowe silnika wymieniona ( a wiadomo lubi sie cos wtegy zdupic ) .. drugim plusem jest duzo wieksza dostepnosc czesci do tuningu i firm ktore sie tym zajmuja i wiedza co robia a nie ucza sie na twoim samochdzie fachu twoje Subaru szybko nie bedzie smigac jak twoje s2 ... a tym bardziej jak dobrze zrobione s2 ... dobrze wiesz ze s2 mozna dobrze zrobic i wcale nie byl bys pierwszym przecierajacym szlaki .... jeszcze zatesknisz za s2 ... i nowym turbo .... bo faktycznie 10 letnie nie ma prawa dobrze pchac auta do przodu ... dużo mozna by pisac czemu twoje s2 nie jezdzilo sam sobie po czesci byles winien nie robiac go tam gdzie trzeba
volki Posted December 4, 2004 Author Posted December 4, 2004 ja na razie s2 wcale nie sprzedaje a porownywalem moje s2 (z wynikiem 13,09 ktore oficjalnie jest 2 w PL zaraz po twoim ) z subaryna sti Piotrka ktora praktycznie bez zadnych modow robi 12,75 .. co do szybkosci s2 i ich latek Albert ile razy zakonczyles zawody ze sprawnym samochodem ? zreszta podobnie bedzie dzialo sie z subaru powyzej 400 ps dlatego moj cel to sti i max 380 ps zupelnosci mi starczy .
ComeToDaddy Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Mustanga Cobre. Cos ty Kuba ostatnio chorujesz na tego kunia....
Albert Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 ja na razie s2 wcale nie sprzedaje a porownywalem moje s2 (z wynikiem 13,09 ktore oficjalnie jest 2 w PL zaraz po twoim ) z subaryna sti Piotrka ktora praktycznie bez zadnych modow robi 12,75 .. co do szybkosci s2 i ich latek Albert ile razy zakonczyles zawody ze sprawnym samochodem ? zreszta podobnie bedzie dzialo sie z subaru powyzej 400 ps dlatego moj cel to sti i max 380 ps zupelnosci mi starczy . problem awaryjnosci to tylko kwestia budrzetu ... za takie sti2.5 mogl bym moje s2 odpowiedno doinwestowac niemniej sti 2.5 fajna sprawa ....
Kuba Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Mustanga Cobre. Cos ty Kuba ostatnio chorujesz na tego kunia.... Wcale nie choruje, wogole mi sie nie podoba. Wiem jakim sportem interesuje sie Volki i Albert i wedlug mnie, samochody takie jak Subaru, Evo czy Audi nie nadaja sie do wyscigow na 400 metrow. Nie chcialbym pozniej czytac na forum ze komus sie rozlatuje STI bo sciga sie po prostej.
ComeToDaddy Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Wcale nie choruje, wogole mi sie nie podoba. Wiem jakim sportem interesuje sie Volki i Albert i wedlug mnie, samochody takie jak Subaru, Evo czy Audi nie nadaja sie do wyscigow na 400 metrow. Nie chcialbym pozniej czytac na forum ze komus sie rozlatuje STI bo sciga sie po prostej. A ty co fast end furjus nie widziales :?: Robisz evo cabrio z nalepexami i sie scigasz, choc tutaj malo kto nalepex'y stosuje bo wiadomo, wiocha. A mustang cobra fajne auto, robia go juz z tej nowej paskudy czy nadal starego tluka :?: Hehehe, a i nadal 2 zawory na cylinder :?: To cud ze nie ma gaznika
Azrael Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 problem awaryjnosci to tylko kwestia budrzetu ... za takie sti2.5 mogl bym moje s2 odpowiedno doinwestowac niemniej sti 2.5 fajna sprawa .... Albert a czy za cenę STi zrobisz bezawaryjne, dobrze prowadzące się S2 które będize wygrywało na próbach sportowych z STI i w dodatku jeszcze będize miało ładne wykończenie jak w nowym aucie? Są rzeczy w których technika poszła do przdu i ciezko z nimi konkurować, zarówno Twoje jak i moje auto pod niektórymi względami to zabytek techniczny w porównaniu z STI.
volki Posted December 4, 2004 Author Posted December 4, 2004 dobrze zdaje sobie sprawe ze zrobienie 10 s audi s2 jest duzo tansze niz zrobienie 10s subaru sti ale nie bede robis sti na pewno tylko na 400m chce szybki wozek w miare malo awaryjny s2 ma niestety juz ponad 10 latek i przy dosyc ciezkiej eksploatacji przez te lata zacznie sie niebawem sypac .. wg. mnie sti pomimo swojej ceny jest najlepszym rozwiazaniem na autko bardzo szybkie jak i niezawodne ( wchadza w gre tylko 4*4 ) .. zreszta pozyjemy zobaczymy jak na razie mam wolnego wrx do kupna sti jeszcze troche mi brakuje choc mam zamiar go juz kupic i zrobic do nastepnego sezonu
michal Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Na 400m chyba lepiej kupic Impreze w starej budzie zalozyc do niej motor 2.0 i jakiegos strokera. 2.5 wbrew pozorom nie jest taki wspanialy, jak sie na pierwszy rzut oka wydaje.
OZ Posted December 4, 2004 Posted December 4, 2004 Impreza Marcina będzie robiona na 400 i da czadu w sezonie 2005. Normalnie nie ma sensu wychodzenie STI ponad 400 KM bo po co, w zakręty szybciej i tak nie da się wejść 8). STI rozwala mnie w prowadzeniu, ten napęd to mistrzostwo świata, polecam elektroniczne DCCD jak tylko ktoś będzie miał możliwość kupić w takiej wersji to warto nawet dołożyć te kilka złotych, najtaniej można ściągnąć roczne lub dwuletnie używane auto z USA. Zakręty z tym czymś to zupełnie inna bajka, czary mary nadsterowność i podsterowność nie istnieją Mustangi też najtańsze są za morzem , ceny samochodów są tam dobijające w porównaniu z tanią unią . Nie sądzę, żebym jeszcze kiedykolwiek kupił nowe auto w Europie. Kuba: Audi w Polsce jak najbardziej nadają sie na 400 m, robią w tym kraju najlepsze czasy, przynajmniej narazie. Nie ma profi toru więc musisz mieć seryjnie mocny napęd na 4 koła - quattro spełnia ten warunek, u mnie dopiero powyżej 800 KM zaczęły się problemy z seryjnymi przegubami i półosiami - czyli po potrojeniu seryjnej mocy auta. Ale i ten problem na tą chwilę wydaje się rozwiązany . Fakt, audi "nie skręcają" w porównaniu z evo czy subaru ale seryjny napęd jest mocniejszy i trwalszy od w/w przy znaczących modyfikacjach mocy. Najszybsze Audi na 1/4 mili na świecie jest w Polsce .
Albert Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 Najszybsze Audi na 1/4 mili na świecie jest w Polsce . najszybsze Audi S2 jest w Szwecji .... ~9.98
OZ Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 chodzi o S4 (nie dopisało mi się), poza tym kto teraz zwraca uwagę na starą technologię :wink: ok. 9.98 - na profi torze i po latach doświadczeń - toż to wyczyn :wink: . Ciekawe czy w Polsce zrobiliby niską 11, wątpię
Albert Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 chodzi o S4 (nie dopisało mi się), poza tym kto teraz zwraca uwagę na starą technologię :wink: ok. 9.98 - na profi torze i po latach doświadczeń - toż to wyczyn :wink: . Ciekawe czy w Polsce zrobiliby niską 11, wątpię złej baletnicy ... trzeba pojechać na tor i zrobić czas ... takiego czasu tobie i sobie życze
Kuba Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 A mustang cobra fajne auto, robia go juz z tej nowej paskudy czy nadal starego tluka :?: Hehehe, a i nadal 2 zawory na cylinder :?: To cud ze nie ma gaznika Nowej Cobry jeszcze nie widzialem. W osemce sa teraz 3 zawory na cylinder, ale nadal po jednym walku.
OZ Posted December 5, 2004 Posted December 5, 2004 ty albert na 100% dasz radę bo pomogą ci moce ciemności :wink: :lol:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.