Adi Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Przepraszam, że pytanie nie na temat Subaru, ale pewnie wielu z Was miało z podobnym pytaniem do czynienia. W zeszłym miesiącu skończyła się gwarancja na CR-V-ła 2.2 diesel, no i właśnie, co z nim zrobić? Oczywiście w granicach przyzwoitości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 duzo trudniej, niz TDI. wejdz na forum http://www.civicklub.pl/fi/portal.php chwilowo offline, ale cierpliwosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 ewentualnie uderzyć na forum fanatycznych wyznawców diesla i popytać: http://www.tdiracing.pl/ (może polecą jakiegoś dobrego speca od diesla hondy, choć głownie czczą TDi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 CR-V-ła 2.2 diesel, no i właśnie, co z nim zrobić? sprzedać. Kupić Forestera Turbo :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Masters? samym softem nawet 190km, a po wymianie TYLKO IC nawet 225km http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=794&start=0 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5063&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Cytat z tego forum - no comments! "Dwa dni temu poraz pierwszy miałem możliwość tuningu nowej Hondy z nowym silnikiem Diesla i dziwacznej nazwie ICTDi. Moc serii przed zabiegami programowania wynosila 144PS a więc tylko 4 koniki fabryka podarowała potęcjalnemu klientowi w prezencie. Jeśli zaś chodzi o moment obrotowy to trzeba przyznać że w serii był on gigantyczny i wynosił 378Nm :twisted: a więc tyle ile zwykle uzyskują niemieckie silniki z pompowtryskiwaczami już po procesie wgrania lekkiego wirusa. Nic dziwnego że przejażdżka tym samochodem powoduje zawrót głowy zwykłemu zjadaczowi chleba który przesiadł się z jakiegoś benzynowego kibla. Na resztę zapraszam na http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=794&start=0 Uśmiałem się do łez :!: Teraz się dowiedziałem, że jeżdzę benzynowym kiblem Jakie błogie jest życie w nieświadomości :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 J.Bauer, a przesiadłes sie na civica w dizlu? Ten tekst moze nie jest jakąś najwspanialszą reklamą, ale jak dla mnie wystarczy ze dobrze zrobią samochód. Nie muszą przy tym być poetami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Bauer Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Ja nie krytykuję silników diesla jako takich, sam jeździłem mocnym turboklekotem ale nie był to dla mnie powód do nadymania się czy samouwielbienia. Przesiadka na Subaru jeszcze bardziej mnie w tym uświadomiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się