Spokojny Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Miałem przygodę z przegrzanym silnikiem po niezauważonym wycieku z chłodnicy. Od tego czasu bywa że zadymi na siwo. Ale było to zauważone tylko w przypadku umyślnego przygazowania na postoju, lub po dolaniu oleju (nawet jeśli odczekałem kilka minut od dolania). Apetyt na olej wzrósł mu z 0,5l / 1000km do prawie 1l /1000km. :neutral: Opinia ludzi co się na rzeczy znają była taka, iż należy się wymiana silnika. Nie przeczę, pewnikiem się należy, tym bardziej że ma przejechane 270kkm. Chciałbym jednak dokładnie go zdiagnozować, na tyle na ile jest to możliwe bez rozbiórki. Mam możliwość wizyty na hamowni. Jest sens? Jakie są jeszcze inne skuteczne „bezinwazyjne” metody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Chciałbym jednak dokładnie go zdiagnozować, na tyle na ile jest to możliwe bez rozbiórki. Mam możliwość wizyty na hamowni. Jest sens? Jakie są jeszcze inne skuteczne „bezinwazyjne” metody? Nie ma co inwestować w informacje , jak był przegrzany , zwiększyło się zuzycie oleju. Do wymiany pierścienie i uszczelniacze zaworowe.Koszt koło 3500 z robocizną +-.Hamownia nie ma zadnego sensu..Trzeba rozważyć dolewanie oleju czy te +- 3500. AK ps.uszczeli pod głowice wchodzą w zakres prac (siwy dym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Te uszczelki to ostatnio temat-rzeka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Do wymiany pierścienie i uszczelniacze zaworowe. jak więc mam odnieść się do opinii iż powyższa operacja pociągnie za sobą niekończące się spasowywanie... regulowanie... itp. i że lepiej jest kupić cały blok :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Te uszczelki to ostatnio temat-rzeka . Oj , żebyś sobie nie wykrakał oczywiście przy okazji silnik .... :cool: AK ps. Spokojny , oczywiście , że lepiej kupić szortblok , tylko dla kogo lepiej :?: pompę wody jeszcze bym wymienił.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Oj , żebyś sobie nie wykrakał oczywiście przy okazji silnik .... ale on ma przejechane 270.000 wiec moze cos jeszcze wyjsc w praniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Andrzej, ale ja nie mam Subaru. Matka ma, ale wolnego ssaka. Chyba, że tam też to... :shock: Trzeba sprzedać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Spokojny , oczywiście , że lepiej kupić szortblok , tylko dla kogo lepiej :?: Rozważam zakup używki. Chciałbym jednak zostawić głowice, jako że mam instalację gazową. Na Ukrainie Subaru sprzedaje się znacznie lepiej niż w Polsce, a że dostęp do tamtejszych rynków mam pytanie kolejne brzmi: jaki model bloku do Forestera s-Turbo z 2000 roku będzie pasował? I trochę naiwne pytanie... ... ale na co zwrócić uwagę przy zakupie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 I trochę naiwne pytanie... ... ale na co zwrócić uwagę przy zakupie odpowiedzi szukaj w watku o 2,5T rozne oczy roznie widza jedne wiecej inne mniej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mc.li Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Chciałbym jednak zostawić głowice, jako że mam instalację gazową. Nie widzę powiązania głowica a instalacja LPG. Co najwyżej w druga stronę, przy LPG i takim przebiegu. Ja stałem przed taką decyzją przy 2,5 N/A i remont w moim wypadku nie był uzasadniony finansowo. Teraz mam 4 lata młodsze serducho, ledwo co dotarte :cool: , za połowę ceny remontu nie w ASO. EDIT: Literówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Teram mam 4 lata młodsze serducho, ledwo co dotarte :cool: , No i właśnie ku takiemu rozwiązaniu się skłaniam, a ponieważ laik jestem, szukam pomocy... podpowiedzi. Nie sztuka wydać na taką przyjemność 10 000. Sztuką jest mądrze wydać 10 000 i tak mam zamiar postąpić :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się