Skocz do zawartości

kto przygarnie kropka......czyli szukam nowej posady:))


cypis

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie na terenie slaska, (obręb katowic) prawie pan mgr.inz kilka lat praktyki nie tylko w pl płynny angielski ( w tym techniczny) trochę uprawnień (w tym do 1kv i kilka konserwacyjnych).

Jak jest jakis chętny do zaopiekowania sie mila osoba napewno tego nie będzie żałował.

Cv i więcej info na priv, gg lub kom

Pomóżcie kropkowi:PPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem ze jest kropek na forum:PP ale też mnie tak nazywali ..... co do ortografii to jestem dys :PP ale tego tu nie lubią.....ale staram się.

Ps to jakiś chętny??? Dobry pracownik ze mnie:)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje .......wrc fan ale wiesz jestem technikiem nie humanistą ..... i chyba nie na miejscu sa takie uwagi, i nie szukam pracy w szkole jako profesor jezyka polskiego i przynajmniej zdaję sobie sprawę z moich słabości.

Wychodzę z założenia, ze jeśli nie mam nic do powiedzenia w temacie,to siedzę cicho.....taka drobna aluzja....:P ale i tak ci dziekuje ze zainteresowała cię moja osoba i ten temat:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdy polskiego nie lubilem...(nie mylic nie lubilem czytac ) wolalem matme, fizyke, elektrotechnike itp taki juz jestem i nie mam zamiaru przepraszam za to..... ale na rozmowach jakos nikt mnie sie nie pytal o zasady poprawnej polszczyzny...tym bardziej za granica....

Zamknijcie temat to nie ma sensu!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Zamknijcie temat to nie ma sensu!!

Nie peniaj. Niech wisi.

Teraz trudno o dobrych pracowników i może kiedyś? komuś? się przypomni?

Sam zmieniam firmę (od dwóch lat :lol: ) i zastanawiałem się czy się tutaj nie ogłosić :mrgreen:

Na szczęście w swojej branży mogę przebierać w ofertach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach