Skocz do zawartości

Centralny zamek


romans

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, jeśli tylko alarm ma możliwość bezpośredniego sterowania CZ /a chyba nie ma już alarmu, który by tego nie potrafił/, to pozostaje jedynie wybrać długość impulsu /0.7s dla siłowników elektrycznych, 3s dla pneumatycznych/ i sterowanie /plusem, albo minusem/.

 

Domykanie szyb będzie realizowane poprzez osobny moduł /50 zł/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Widzę że pawka35 obcykany jest w sprawie alarmu.

 

Może mi ktoś wysłać zdj centralki alarmu/centralnego zamka jaka jest w subaru legacy.

 

Mam centralny zamek ale tylko z kluczyka. Mam jakieś czujniki ruchu przy szybie . Nie wiem co poprzedni właściciel zrobił bo chyba powinny być piloty?.

 

Chce założyć alarm i żeby z pilota zamykało.

 

dzięki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

demons89- najprościej-idz po kabelku od czujnika ruchu i powinieneś znależć centralkę od alarmu/o ile był bo gość mógł zmotę zrobić/ i jak jest to ją wyrzuć oczywiście dokładnie łącząc kabelki instalacji samochodowej/bo przy montażu wpina się w orginalną wiązkę/.Do montażu nie potrzeba Ci schematu centralki CZ /nawet nie wiem czy jest :grin: / tylko alarm + jeden siłownik tzw.Master no i rozpiska gdzie i co podłączyć.Większość firm handlujących alarmami posiada takowe rzeczy.A rozpiska jest na zasadzie

 

- np. zielony przewód połączyć z popielatym w tym itym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

demons89 PW poszło tylko jeszcze raz powtórzę

-dokładnie wszystko czytaj ,podłączaj i izoluj kwestie wpięcia się w włączniki drzwiwe jest wyjaśniona- w modelach 89-93 wpinasz się w lampkę pod kierownicą a w 93-98 wpinasz się w włącznik drzwi kierowcy-tylko listwy progowej nie połam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b4k3 życzę Ci szczęścia przy montażu siłowników uniwersalnych,chyba nigdy nie zakładałeś ich do subaru?Dobrze Misiek1238 napisał-lepiej włożyć używane orginalne,bo na porządku dziennym jest luzowanie się śrubek od "uniwersala" gdyż jest trochę za mało miejsca coby je dobrze przykręcić.Mi udało się to dopiero za trzecim razem a i tak dla pewności zalałem to klejem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie chce zakładać nowego tematu dlatego odgrzewam kotleta..

Mam problem z centralnym zamkiem w legacy my96. samochód kupiłem od kuzyna który przywiózł go z niemiec rok temu i niestety nie dostał pilotów do centralnego. kiedyś centralny działał z przycisku "lock" w środku oraz z kluczyka kierowcy. od jakiegoś czasu zdechł i nie reaguje ani na lock ani na kluczyk. kiedy wyciągnę i włożę bezpiecznik w skrzynce pod maską to zamyka mi wszystkie zamki oprócz zamka kierowcy. ściągnąłem tapicerkę drzwi i przeczyściłem kostkę która jest wpięta do sterowania szybami i lockiem.. nic to nie dało.. nie wiem co jeszcze mogę zrobić bo zamek jak zdechł tak żyć nie chce. proszę o pomoc.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pewnego dnia po grzebaniu pod kolumną kierownicy przestał działać mi centralny zamek. Jako że i tak za parę dni byłem umówiony w ASO poprosiłem ich o sprawdzenie o co chodzi.

 

Niestety rozłożyli ręce, po całym dniu, które auto spędziło u nich.

 

Lokalny elektryk rzucił tylko "a bezpiecznik sprawdzałeś"?

Tadam. Bingo. Koszt 2 zł i minuta roboty.

 

A co do ASO... no cóż. Jedyne co mam na ich wytłumaczenie, że nie mieli w tym dniu elektryka na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...