Mateoos Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Spoko, jeśli tylko alarm ma możliwość bezpośredniego sterowania CZ /a chyba nie ma już alarmu, który by tego nie potrafił/, to pozostaje jedynie wybrać długość impulsu /0.7s dla siłowników elektrycznych, 3s dla pneumatycznych/ i sterowanie /plusem, albo minusem/. Domykanie szyb będzie realizowane poprzez osobny moduł /50 zł/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Ale i tak jeden siłownik musisz założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 W których drzwiach i dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 W których drzwiach i dlaczego? W drzwiach kierowcy. Twój alarm steruje siłownikiem, on otwiera drzwi. Ponieważ fabrycznie jest tam master, on otwiera pozostałe drzwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam Widzę że pawka35 obcykany jest w sprawie alarmu. Może mi ktoś wysłać zdj centralki alarmu/centralnego zamka jaka jest w subaru legacy. Mam centralny zamek ale tylko z kluczyka. Mam jakieś czujniki ruchu przy szybie . Nie wiem co poprzedni właściciel zrobił bo chyba powinny być piloty?. Chce założyć alarm i żeby z pilota zamykało. dzięki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 demons89- najprościej-idz po kabelku od czujnika ruchu i powinieneś znależć centralkę od alarmu/o ile był bo gość mógł zmotę zrobić/ i jak jest to ją wyrzuć oczywiście dokładnie łącząc kabelki instalacji samochodowej/bo przy montażu wpina się w orginalną wiązkę/.Do montażu nie potrzeba Ci schematu centralki CZ /nawet nie wiem czy jest :grin: / tylko alarm + jeden siłownik tzw.Master no i rozpiska gdzie i co podłączyć.Większość firm handlujących alarmami posiada takowe rzeczy.A rozpiska jest na zasadzie - np. zielony przewód połączyć z popielatym w tym itym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Dzięki. Najgorzej to mnie martwi deska rozdzielcza. Bo pewnie z nią dużą roboty Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 To akuratnie nie jest problem bo deski nie musisz ruszać,tylko osłonę pod kierownicą i lewy boczek pod deską.Jak znajdę rozpiskę to Ci wyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 ok. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 demons89 wyślij mi na :arrow: PW swojego maila to prześlę Ci rozpiskę bo tutaj mam info "rozszerzenie doc nie dozwolone"A i najważniejsze 1000 razy sprawdzaj nim podłączysz zailanie do alarmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 masz adres na PW. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 demons89 PW poszło tylko jeszcze raz powtórzę -dokładnie wszystko czytaj ,podłączaj i izoluj kwestie wpięcia się w włączniki drzwiwe jest wyjaśniona- w modelach 89-93 wpinasz się w lampkę pod kierownicą a w 93-98 wpinasz się w włącznik drzwi kierowcy-tylko listwy progowej nie połam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1238 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 b4k3, nie lepiej poszukać jakichś używanych oryginałów? Masz pewność, że będą pasować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Mi się wydaje że siła uciągu czym większa tym lepiej, bo po co później się męczyć i kombinować ze słownikiem nie dającym sobie rady ze zamkiem. Lepiej kupić z większa siła niż z mniejsza. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 b4k3 życzę Ci szczęścia przy montażu siłowników uniwersalnych,chyba nigdy nie zakładałeś ich do subaru?Dobrze Misiek1238 napisał-lepiej włożyć używane orginalne,bo na porządku dziennym jest luzowanie się śrubek od "uniwersala" gdyż jest trochę za mało miejsca coby je dobrze przykręcić.Mi udało się to dopiero za trzecim razem a i tak dla pewności zalałem to klejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b_ass Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Nie chce zakładać nowego tematu dlatego odgrzewam kotleta.. Mam problem z centralnym zamkiem w legacy my96. samochód kupiłem od kuzyna który przywiózł go z niemiec rok temu i niestety nie dostał pilotów do centralnego. kiedyś centralny działał z przycisku "lock" w środku oraz z kluczyka kierowcy. od jakiegoś czasu zdechł i nie reaguje ani na lock ani na kluczyk. kiedy wyciągnę i włożę bezpiecznik w skrzynce pod maską to zamyka mi wszystkie zamki oprócz zamka kierowcy. ściągnąłem tapicerkę drzwi i przeczyściłem kostkę która jest wpięta do sterowania szybami i lockiem.. nic to nie dało.. nie wiem co jeszcze mogę zrobić bo zamek jak zdechł tak żyć nie chce. proszę o pomoc. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Pewnego dnia po grzebaniu pod kolumną kierownicy przestał działać mi centralny zamek. Jako że i tak za parę dni byłem umówiony w ASO poprosiłem ich o sprawdzenie o co chodzi. Niestety rozłożyli ręce, po całym dniu, które auto spędziło u nich. Lokalny elektryk rzucił tylko "a bezpiecznik sprawdzałeś"? Tadam. Bingo. Koszt 2 zł i minuta roboty. A co do ASO... no cóż. Jedyne co mam na ich wytłumaczenie, że nie mieli w tym dniu elektryka na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się