Skocz do zawartości

Panewki ślak trafil...


Gunahagar

Rekomendowane odpowiedzi

witam w pt niestety padly mi panewki i tu pojawia sie moje pytanie... skoro juz silnik bedzie rozbebeszany to co by tam jeszcze mozna posprawdzac i co ewentualnie powymieniac

zeby autko chodzilo jak trzeba. +pytanko o olej-jak kupilem auto jezdzilo na oleju 5w30 (wymieniajac plyny zalalem taki sam olej bo ponoc nie powinno sie zmieniac na inny) czytalem troche na forum i nie znalazlem nikogo kto by lal olej o takich wartosciach jak myslicie czy zmienic olej na inny po tym remoncie a jesli tak to na jaki dodam tylko ze jezdze dosc dynamicznie a autko ma 140tys km (GT) prosze o rady TYLKO osoby znajace sie na rzeczy!!! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze o rady TYLKO osoby znajace sie na rzeczy!!!
Na tym forum nie ma innych :cool:

Ja na Twoim miejscu kupiłbym long block od Czarnego w dziale kupię/sprzedam bo to najrozsądniejsze jakościowo i cenowo co możesz zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko ma 140tys km

 

:shock: troche mało ujechało...

 

co by tam jeszcze mozna posprawdzac i co ewentualnie powymieniac

 

Dobrze było by znać precyzyjnie stopień kompresji na baniakach ,

 

Przy typowym remoncie silnika wymienia się m.in. pierścienie tłokowe, uszczelniacze wału itp. mechanik powinien wiedzieć co należy wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie wydaje ze malo... ale nie wiem czy jest sens zmieniac blok, przecie jest do szlifu tak jak i wal ?

 

Ale porzadny remont silnika kosztuje... raczej sporo - zawsze cos wyjdzie przy okazji.

Moze sie okazac, ze do wymiany sa nie tylko panewki, ze wal sie do szlifu nie nadaje itp. itd.

 

A wspominany silnik jest wlasciwie dosc tani :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gunahagar, ja mi panewka powiedziala OFF to slyszalem ze nie jest zalecane szlifowanie walu i kupilem nowy ! nie zaluje i polecam to rozwiazanie. Jesli masz zamiar robic wszystko na oryginalach to moze lepiej zastanow sie na skuciem bo wyjdzie pewnie podobnie a lepiej miec zapas niz go nie miec :)

Jesli twoj GT jest starszy od MY99'00 zastanow sie nad opcjaktora proponuje Kruk, wyjdzie zdecydowanie najtaniej i dodatkowo zyskasz pare KM wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to przecie blok z wrx-a graty z gt do tego podejda ? a skrzynia pasuiiii???????

 

WRX JDM <00 to nasze GT tak w skrocie (tyle ze mocniejszy ;) )

 

co do silnika od CZARNEGO jezeli masz GT 97-98 to powinienes wziasc ten silnik bo koszt bedzie o polowe nizszy niz dobrze zrobiony remont Twojego obecnego motoru. Jezeli masz GT 99/00 to ten silnik nie podpasuje - Twoj kolektor ssacy nie podejdzie (inny rozstaw)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...