Gunahagar Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 witam w pt niestety padly mi panewki i tu pojawia sie moje pytanie... skoro juz silnik bedzie rozbebeszany to co by tam jeszcze mozna posprawdzac i co ewentualnie powymieniac zeby autko chodzilo jak trzeba. +pytanko o olej-jak kupilem auto jezdzilo na oleju 5w30 (wymieniajac plyny zalalem taki sam olej bo ponoc nie powinno sie zmieniac na inny) czytalem troche na forum i nie znalazlem nikogo kto by lal olej o takich wartosciach jak myslicie czy zmienic olej na inny po tym remoncie a jesli tak to na jaki dodam tylko ze jezdze dosc dynamicznie a autko ma 140tys km (GT) prosze o rady TYLKO osoby znajace sie na rzeczy!!! pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 prosze o rady TYLKO osoby znajace sie na rzeczy!!! Na tym forum nie ma innych :cool: Ja na Twoim miejscu kupiłbym long block od Czarnego w dziale kupię/sprzedam bo to najrozsądniejsze jakościowo i cenowo co możesz zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 autko ma 140tys km :shock: troche mało ujechało... co by tam jeszcze mozna posprawdzac i co ewentualnie powymieniac Dobrze było by znać precyzyjnie stopień kompresji na baniakach , Przy typowym remoncie silnika wymienia się m.in. pierścienie tłokowe, uszczelniacze wału itp. mechanik powinien wiedzieć co należy wymienić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunahagar Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 tez mi sie wydaje ze malo... ale nie wiem czy jest sens zmieniac blok, przecie jest do szlifu tak jak i wal ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 tez mi sie wydaje ze malo... ale nie wiem czy jest sens zmieniac blok, przecie jest do szlifu tak jak i wal ? Ale porzadny remont silnika kosztuje... raczej sporo - zawsze cos wyjdzie przy okazji. Moze sie okazac, ze do wymiany sa nie tylko panewki, ze wal sie do szlifu nie nadaje itp. itd. A wspominany silnik jest wlasciwie dosc tani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunahagar Posted March 3, 2008 Author Share Posted March 3, 2008 ale to przecie blok z wrx-a graty z gt do tego podejda ? a skrzynia pasuiiii??????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYREKTOR Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 Gunahagar, ja mi panewka powiedziala OFF to slyszalem ze nie jest zalecane szlifowanie walu i kupilem nowy ! nie zaluje i polecam to rozwiazanie. Jesli masz zamiar robic wszystko na oryginalach to moze lepiej zastanow sie na skuciem bo wyjdzie pewnie podobnie a lepiej miec zapas niz go nie miec Jesli twoj GT jest starszy od MY99'00 zastanow sie nad opcjaktora proponuje Kruk, wyjdzie zdecydowanie najtaniej i dodatkowo zyskasz pare KM wiecej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 ale to przecie blok z wrx-a graty z gt do tego podejda ? a skrzynia pasuiiii??????? WRX JDM <00 to nasze GT tak w skrocie (tyle ze mocniejszy ) co do silnika od CZARNEGO jezeli masz GT 97-98 to powinienes wziasc ten silnik bo koszt bedzie o polowe nizszy niz dobrze zrobiony remont Twojego obecnego motoru. Jezeli masz GT 99/00 to ten silnik nie podpasuje - Twoj kolektor ssacy nie podejdzie (inny rozstaw) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now