Marcinpug Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jakie trzeba wykonać gimnastyki warsztatowe przy wymianie popychaczy hydraulicznych w Legacy Turbo 94' ? I jaki numer katalogowy mają te klepiące maleństwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zapewne coś w ten deseń: http://www.autozone.com/az/cds/en_us/09 ... oPages.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Myślę ze najprościej wytargać motor na stół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinpug Opublikowano 24 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 A jaki jest koszt popychacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Link który dał Aflinta to kogiel mogiel jest tam kilka zdjęć rodzji silników SOHC i DOHC Wyjąć silnik ,rozebrać rozrząd + koła wałków rozrządu, zdjąć dekle + wałki rozrządu i już masz na wierzchu zeby wyjąć regulator masz takie malutkie zegiery regulatory tylko orginały zmieniamy kpl (16szt) :!: kazdy po ok 80 zł +uszczelki deki +uszczelniacze wałków rozrządu też tylko orginał dla dobrego mechanika 2 dni roboty Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 E12, bo do konkretnego modelu łatwo dostępnego manuala nie ma, na dobrą sprawę to co pokazuje link jest do wolnossącej wersji, ale chodziło o ogólną zasadę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 E12, bo do konkretnego modelu łatwo dostępnego manuala nie ma, na dobrą sprawę to co pokazuje link jest do wolnossącej wersji, ale chodziło o ogólną zasadę. Kto nie ma manuali to nie ma poczytam najpierw a póżniej szpeca na forum strugam:lol: A poważnie pierwsze 3 zdięcia pokazują głowicę Subaru Leone i XT potem jedno Subaru legacy SOHC a ostatnie Subaru Impreza Turbo 94<=> 96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się