Skocz do zawartości

Popychacze hydrauliczne Turbodziadek


Marcinpug

Rekomendowane odpowiedzi

Link który dał Aflinta to kogiel mogiel jest tam kilka zdjęć rodzji silników SOHC i DOHC

Wyjąć silnik ,rozebrać rozrząd + koła wałków rozrządu, zdjąć dekle + wałki rozrządu i już masz na wierzchu :mrgreen: zeby wyjąć regulator masz takie malutkie zegiery :idea: regulatory tylko orginały :idea: zmieniamy kpl (16szt) :!: kazdy po ok 80 zł +uszczelki deki +uszczelniacze wałków rozrządu też tylko orginał dla dobrego mechanika 2 dni roboty

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E12, bo do konkretnego modelu łatwo dostępnego manuala nie ma, na dobrą sprawę to co pokazuje link jest do wolnossącej wersji, ale chodziło o ogólną zasadę.

Kto nie ma manuali to nie ma :mrgreen: poczytam najpierw a póżniej szpeca na forum strugam:lol:

A poważnie pierwsze 3 zdięcia pokazują głowicę Subaru Leone i XT potem jedno Subaru legacy SOHC a ostatnie Subaru Impreza Turbo 94<=> 96

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...