waszka Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Thnx.Ja we wtorek wrzucę swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 turdziGT, i jak tam, cos wykombinowales z tym fotelem cofnalem fotel o jeden zab do tylu przyblizylem kierownik i na razie obleci.Nie mam niestety teraz ani czasu ani warunkow aby sie tym babrac ale caly czas trzymam to w pamieci :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo 2.0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Ja walczyłem z tym tematem przez ostatnie 2 miesiące i skończyło się tak że sprzedałem seryjne fotele, hyhy teraz ja mam te fotele i ciezko mi sie przyzwyczic ze na tych z '97 siedzi sie wyzej niz na tych ktore mailem ('99) a mam 188cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Po włożeniu moich foteli (dzięki hogi jeździ się bardzo dobrze) Cieszę się i polecam na przyszłość... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Ja przerabiałem temat wymiany/obniżenia foteli w Foresterze MY08. Mimo regulacji odcinka lędźwiowego (US-Spec) fabryczne fotele były dla mnie zbyt wysokie i nawet dłuższe jeżdżenie po mieście to była masakra dla kręgosłupa. Wymieniłem na fotele od STi i teraz jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109905 + kubeł = najniższe rozwiązanie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gela-brt-gt Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 powiem wam ze nawet wywalenie fabrycznego fotela i mocowania nie zawsze pomoze. mocowanie jak i fotel mam sparco. mocowanie mam przerobione juz tak ze profile praktycznie leza na poprzecznym przetloczeniu podlogi.. na nich jest system regulacji odleglosci fotela ale on zajmuje jakies 3cm jedyny sposob jego zmiany to wywalenie. na tym jest fotel i tak juz tuningowany po bokach zeby przy opuszczaniu miescil sie w klatke. nadal za wysoko, do tuningu ida lapy na ktorych trzyma sie fotel. mie wiem jak to skrece potem czy bedzie miejsce na nakretki. nie wiem ale chyba w seryjnej wcale bym wyzej nie siedzial. wzrost 190. ja w serii bym ladnie przerobil mocowanie bo to najwiecej da podejrzwam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Jeśli jesteśmy już przy obniżaniu fotela, to czy może ktoś z was próbował przerobić fotel tak, aby oparcie można było ustawić bardziej pionowo niż pozwala na to regulacja? Nie wiem czy to przypadek, ale stołki zarówno w WRX jak i GT, którymi jeździłem nie pozwalały na wystarczająco pionowe ustawienie oparcia. Właściciele też się na to skarżyli, więc nie jest to jakieś moje upodobanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 :arrow: loucyphre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Legacy Super Station Wagon Jak widać da się jeszcze trochę niżej, ale mi styka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się