turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Zastanawiam sie czy ktos kiedys przerabial taki temat. Dawno temu ( jak jeszcze GTeki byly opisywane w gazetach jako cud techniki :smile: ) pojawil sie artykuł w ktorym opisane byly trzy imprezy po roznych etapach tuningu w szwajcarskiej firmie.Co ciekawe w pierwszym aucie jako podstawowy element tuningu bylo wlasnie obnizenie fotela kierowcy :shock: i tu moje pytanko czy ktos sie kiedys za to zabieral bo nie ukrywam ze chetnie bym przeprowadzil taka operacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Zastanawiam sie czy ktos kiedys przerabial taki temat.Dawno temu ( jak jeszcze GTeki byly opisywane w gazetach jako cud techniki :smile: ) pojawil sie artykuł w ktorym opisane byly trzy imprezy po roznych etapach tuningu w szwajcarskiej firmie.Co ciekawe w pierwszym aucie jako podstawowy element tuningu bylo wlasnie obnizenie fotela kierowcy :shock: i tu moje pytanko czy ktos sie kiedys za to zabieral bo nie ukrywam ze chetnie bym przeprowadzil taka operacje. ja chyba nawet mam ten artykul :grin: jeszcze jako uczen kupowalem polskie czasopisma motoryzacyjne, sprowadzane na Litwe (po tym, jak sie nie sprzedaly w Polsce ) o tak, wtedy Impreza GT to byl istny cud... pamietam, jak w jakims '97 czy '98 po raz pierwszy zobaczylem ja na zywo - niebieska, na zlotych felgach, z bialymi wskaznikami i kubelkowymi siedzeniami... wrazenie bylo dokladnie takie: :shock: tak sie rodzi milosc od pierwszego spojrzenia btw, tamta szwajcarska firma to BRT Racing (iirc), ale jakos nie pamietam tego fragmentu o obnizaniu fotelu kierowcy (po powroscie do domu sprawdze) u mnie jest regulacja siedziska fotela kierowcy - opuscilem max. na dol i jest ok, przynajmniej przy moich 186cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 znam jedna opcję, trzeba wywalić seryjne szyny, i w ich miejsce wstawiasz szyny z fotela kubełkowego, bedzie niżej o ok 1,5 cm, tylko nie bedzie regulacji przód tył. Pewną sa jeszcze inne możliwości :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 trzeba wywalić seryjne szyny, i w ich miejsce wstawiasz szyny z fotela kubełkowego, bedzie niżej o ok 1,5 cm, tylko nie bedzie regulacji przód tył. mi chodzi bardziej o przerobienie lap tak aby fotel byl dalej w pelni funkcjonalny btw, tamta szwajcarska firma to BRT Racing dokladnie :smile: u mnie jest regulacja siedziska fotela kierowcy - opuscilem max. na dol i jest ok ja tez mam opuszczone na max ale chcial bym troszke nizej.Ostatnio pojezdzilem troche GTekiem forumowicza dżek i odziwo od kopa siedzialo mi sie idealnie pomimo tego ze ma seryjny kierownik ale z to fotele RECARO ktore osadzone sa znacznie nizej co mi sie wlasnie bardzo spodobalo :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 ja tez znam jedna opcje... kup o barta lub niunka (nie wiem kto da lepsza cene) stolki z evo 9. na pewno siedzi sie wyraznie nizej niz w serii (przynajmniej sti). ja sie kiedys tez zastanawialem nad lekka modyfikacja wysokosci... ale w druga strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 ja tez znam jedna opcje... kup o barta lub niunka (nie wiem kto da lepsza cene) stolki z evo 9 Abt, bardziej mi chodzi jednak o rozwiazanie a`la pasztet + ewnetualnie lekki drut :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ja walczyłem z tym tematem przez ostatnie 2 miesiące i skończyło się tak że sprzedałem seryjne fotele, kupiłem wyczynowe kubły Recaro i dorobiłem do nich specjalnie wymierzone przez siebie szyny tak żeby było jak najniżej. Do tego kupiłem nabę i kierownicę ze sporym odsadzeniem bo mam 191cm wzrostu i nogi mi się nie mieściły. Po wielogodzinnych regulacjach i przymiarkach w końcu osiągnąłem wymarzoną pozycję za kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ja walczyłem z tym tematem przez ostatnie 2 miesiące ja walcze z tematem odkad kupielm auto ( czyli juz spory czas temu ) i dalej jest cos nie tak :roll: foteli nie che zmieniac bo sa na prawde rewelacyjne i jestm z nich bardzo zadowolony tylko musze je troszke rzucic na glebe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 turdziGT, problem w tym że seryjne fotele i ich mocowania na szynach są dość wysoko i jak przerobisz szyny to zyskasz tylko ok. 1,5-2cm a to Ci nie sprawi dużej różnicy. Musisz mieć całkiem inne szyny i głębsze fotele, wtedy poczujesz różnicę. Seryjne punkty mocowania foteli w karoserii też są wysoko umieszczone, ale tutaj raczej wiele nie zmienisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 mysle ze ok. 2 cm bylo by juz calkiem ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 mysle ze ok. 2 cm bylo by juz calkiem ok no cóż...mi nie wystarczało ale jak chcesz to bierz flexa i migomat i do dzieła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżek Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ostatnio pojezdzilem troche GTekiem forumowicza dżek i odziwo od kopa siedzialo mi sie idealnie pomimo tego ze ma seryjny kierownik ale z to fotele RECARO ktore osadzone sa znacznie nizej co mi sie wlasnie bardzo spodobalo Cieszy mnie to :cool: polecam sie na przyszłość :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Cieszy mnie to polecam sie na przyszłość no ja rowniez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Wydaje mi się że może być jeszcze inny sposób, ale pewien nie jestem. Będąc kiedyś u Gawinów zasiadłem w imprezowe kubełki w legacy antyku abt. No i było dosyć wysoko. Zakupiłem jednak kubełki do swojego antyka no i po założeniu okazało się, że jest całkiem nisko. :smile: Różnica pomiędzy fotelami była taka, że moje nie mają regulacji wysokości natomiast te abt miały (ustawione były na najniższą pozycję). Pozdrawiam jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 jako - cos ci sie pomieszalo :razz: . ja mialem fotele z gt'ka my97, a te nie mialy regulacji wysokosci/ksztaltu siedziska. ja nie przypominam sobie jakie byly wrazenia (wysokosciowe :wink: , bo reszte pamietam ) zaraz po zmianie stolkow. turdzi - skombinuj sobie szyny od jakiegos antyka (sa te same) i przerob. 2cm nie powinno stanowic zadnego problemu, no moze poza wygoda dla pasazera z tylu... ale kto by sie martwil jak sie jezdzi z tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 jako, ciezko powiedziec ja siedzielem w GRAFowym GT a tam nie ma regulacji i siedzialo mi sie strasznie wysoko a w moim z regulacja jest znacznie nizej ( ale dalej nie jest to ) Tak czy inaczej wymiana foteli nie wchodzi w gre chodzi tylko o to jak przerobic mocowania obecnych . [ Dodano: Sro Sty 09, 2008 4:20 pm ] jako - cos ci sie pomieszalo . ja mialem fotele z gt'ka my97, a te nie mialy regulacji wysokosci/ksztaltu siedziska. czyli sie zgadza z tym co napisalem czyli szyny moga byc nawet z jaiegosc zwyklego GL ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 jako, jak fotele? ok? Macieksubru zmienił fotel kierowcy u siebie na fotel z GTka i jest dużo niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 turdzi - moga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 turdziGT, znalazlem tamten artykul i faktycznie jest tam kilka slow o obnizeniu fotela... "Optycznie Impreza po przerobce w pierwszej fazie przypomina seryjny model. We wnetrzu rowniez zbyt wiele sie nie zmienilo, za to obnizono fotel kierowcy." p.s. btw, przy okazji wrzuce skany wszystkich posiadanych artkulow o GT (w jez. polskim) a moze taki temat juz istnieje? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 przy okazji wrzuce skany wszystkich posiadanych artkulow o GT (w jez. polskim) bardzo chetnie poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Abt faktycznie może coś pomieszałem. Po włożeniu moich foteli (dzięki hogi jeździ się bardzo dobrze) kierownicę mogłem obniżyć o dwie pozycje, sądzę że jest niżej ze trzy cztery centymetry. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 p.s. btw, przy okazji wrzuce skany wszystkich posiadanych artkulow o GT (w jez. polskim)a moze taki temat juz istnieje? :roll: No no :smile: Dawaj dawaj.Ja też coś mam ale jeszcze nigdy skanów nie robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 p.s. btw, przy okazji wrzuce skany wszystkich posiadanych artkulow o GT (w jez. polskim)a moze taki temat juz istnieje? :roll: No no :smile: Dawaj dawaj.Ja też coś mam ale jeszcze nigdy skanów nie robiłem ja swoja obietnice spelnilem, teraz czas na Ciebie :smile: turdziGT, i jak tam, cos wykombinowales z tym fotelem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 ja swoja obietnice spelnilem, teraz czas na Ciebie :smile: A gdzie je wrzuciłeś ? Chyba mi soczewki zaparowały i nic nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 ja swoja obietnice spelnilem, teraz czas na Ciebie :smile: A gdzie je wrzuciłeś ? Chyba mi soczewki zaparowały i nic nie widzę wrzucilem TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.