ppmarian Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 mimo ze mam wbite z ksiazke serwisowa i faktury na "duzy przeglad" po 100 000km jakos chce dmuchac na zimne i chociaz zajzec do rozrzadu i zaworow. cena za wymiane rozrzadu + sprawadzenie i ew. regulacja zaworow 300PLN (sama robocizna) - duzo czy malo? warsztat nie autoryzowany ale zajmuje sie w wiekszosci japoncami i jest polecany przez uzytkowinkow subaru z okolic wroclawia forek 2.0 N/A kolejne pytanie co konkretnie wchodzi w skład okresowej wymiany rorzadu i czy dobre ceny czesci 1 x pasek GETES = 216PLN 3 x rolka prowadzaca RUVILLE AUTOTEILE = 3 x 110 = 330PLN 1 x rolka napinacza RUVILLE AUTOTEILE = 250PLN 1 x pompa wody KAGER = 170PLN czy mozna wyminic np: same lozyska w rolce napinajacej i napinajacych. prosze sie nie smiac! takie praktyki czesto stosowane sa w niemczech (przy kupinie czesci po tzw fabrycznej regeneracji) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zobacz jaka pompa siedzi w tym Kagerze bo zwykle są tam smieci nie nadające się do montażu. Sub-Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawka35 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Zrezygnuj z Kagera,koleś kupił pompę paliwową do Alfy i trochę nie pasowała wię może być to samo z wodną do Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Pod szyldem Kagera siedzi pompa Graf-Metelli. Mimo, że jest to trochę w sprzeczności z moim interesem, osobiście nie do końca polecam pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Wg mnie za taka czynnosci 300 zl to niewielka suma. Albo byly jakies znajomosci, albo lipa. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Wg mnie za taka czynnosci 300 zl to niewielka suma. Albo byly jakies znajomosci, albo lipa. :roll: 350 zł to ja płaciłem za rozrząd do Reanult Megan. W Subaru mega tanio to ok 1500 zł, dobrze i tanio ok 2500-3000 zł, ASO ok 4000-4500 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 cena za wymiane rozrzadu + sprawadzenie i ew. regulacja zaworow 300PLN (sama robocizna) - duzo czy malo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 cena za wymiane rozrzadu + sprawadzenie i ew. regulacja zaworow 300PLN (sama robocizna) - duzo czy malo? nie wiem jak w GLucie ale z tego co sie orientuje w GT trzeba wyjac motor coby plytkowe zawory wyregulowac i to na pewno nie zamknie sie w 300 PLN za sam rozrzad (robocizna) to 300 pln jest w normie raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jakie to sa plytkowe zawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jakie to sa plytkowe zawory ? czepiasz sie - to byl skrot myslowy - regulacja na plytki a nie hydrauliczna :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 kosztu regulacji faktycznie nie znam, ale na pewno "dobrze i tanio" to nie okolice 3k, a aso 4,5k :wink: - to sa kwoty bandyckie, nawet z materialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 kosztu regulacji faktycznie nie znam, ale na pewno "dobrze i tanio" to nie okolice 3k, a aso 4,5k :wink:- to sa kwoty bandyckie, nawet z materialem. z wyjeciem motoru i regulacja zaworow to koszt ok 1k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jak ja lubie krakow :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jak ja lubie krakow :grin: a o co cho - ze taniej :?: w krk :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jak bede pamietal, to sie dowiem. ale tak mi sie wydaje ze z 30% na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 jak bede pamietal, to sie dowiem. ale tak mi sie wydaje ze z 30% na pewno. Abciu ale juz all in z uszczelkami itp itd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 adas, napisalem ze mi sie "wydaje ze" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 ppmarian, a jak będzie wyglądała regulacja zaworów? Na silniku w aucie? Czy warsztat ma płytki do regulacyjne? Czy, jak często bywa powiedzą Ci: zawory wyregulowane, proszę zapłacić?:shock: Który to warsztat? (jeśli możesz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 adas, napisalem ze mi sie "wydaje ze" :wink: oki doki spoko loko luz i spontan a co do czesci ktore kolega zapodal to raczej bym nie ryzykowal uzywania nie sprawdzonych zamiennikow :roll: a te ktore kolega wymienil raczej nie sa uzywane przez warsztaty zajmujace sie subaru :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 ppmarian, a jak będzie wyglądała regulacja zaworów? Na silniku w aucie? Czy warsztat ma płytki do regulacyjne? Czy, jak często bywa powiedzą Ci: zawory wyregulowane, proszę zapłacić?:shock: Który to warsztat? (jeśli możesz) regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW Współczuję mechanikowi :razz: Dar-car - nie mam kontaktów z nimi, ale nie wiem też nic złego. Jeśli to cena z regulacją to bardzo ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW Współczuję mechanikowi :razz: Dar-car - nie mam kontaktów z nimi, ale nie wiem też nic złego. Jeśli to cena z regulacją to bardzo ok. jakbym mial warunki to sam bym sobie to zrobil a tak musze dac niestety komus zarobic. ale juz naszcescie niedlugo sie to zmini bo przy okazji budowy domu sprawilem sobie prezent i bede miec garaz na dwa stanowiska w tym jedno z kanalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW Współczuję mechanikowi :razz: Słyszałem, że za odpowiednią dopłatą można nawet mechanikowi klucze podawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Brzeg Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 ja sam wkrótce muszę szykować się do wymiany rozrządu bo już prawie 200tys. ma mój foryś i dowiadywałem się ile kosztuje robocizna 400zł. I dlaczego wymieniasz pompe , ja mam jeszcze orginał i nic nie cieknie , to nie VW .A zawory również nie musisz regulować skoro masz dopiero ponad 100tys., no chyba że je słychać ??? W moim po takim przebiegu nie wymagają regulacji A czy słyszałeś może o czymś takim ,że w naszych warunkach (polskich) należy rozrząd częściej wymieniać??? co 70-80tys. i niby dlaczego ktoś zna odpowiedzi. mamy jedynie więcej dziur na zachodzie i drogi asfalto-podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 I dlaczego wymieniasz pompe , ja mam jeszcze orginał i nic nie cieknie A chciałbyś, żeby po wymianie rozrządu łożysko w pompie np.po kilku tysiącach od roboty rozrządu zaczęło ciężko chodzić i doprowadziłoby do zerwania paska rozrządu? Oszczędność 200 zł :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi