Skocz do zawartości

350 za wymiane rozrzadu i regulacje zaworow


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

mimo ze mam wbite z ksiazke serwisowa i faktury na "duzy przeglad" po 100 000km jakos chce dmuchac na zimne i chociaz zajzec do rozrzadu i zaworow.

 

cena za wymiane rozrzadu + sprawadzenie i ew. regulacja zaworow 300PLN (sama robocizna) - duzo czy malo?

 

warsztat nie autoryzowany ale zajmuje sie w wiekszosci japoncami i jest polecany przez uzytkowinkow subaru z okolic wroclawia

 

forek 2.0 N/A

 

 

kolejne pytanie co konkretnie wchodzi w skład okresowej wymiany rorzadu i czy dobre ceny czesci

 

1 x pasek GETES = 216PLN

3 x rolka prowadzaca RUVILLE AUTOTEILE = 3 x 110 = 330PLN

1 x rolka napinacza RUVILLE AUTOTEILE = 250PLN

1 x pompa wody KAGER = 170PLN

 

czy mozna wyminic np: same lozyska w rolce napinajacej i napinajacych. prosze sie nie smiac! takie praktyki czesto stosowane sa w niemczech (przy kupinie czesci po tzw fabrycznej regeneracji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie za taka czynnosci 300 zl to niewielka suma. Albo byly jakies znajomosci, albo lipa. :roll:

 

350 zł to ja płaciłem za rozrząd do Reanult Megan.

 

W Subaru mega tanio to ok 1500 zł, dobrze i tanio ok 2500-3000 zł, ASO ok 4000-4500 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena za wymiane rozrzadu + sprawadzenie i ew. regulacja zaworow 300PLN (sama robocizna) - duzo czy malo?

 

nie wiem jak w GLucie ale z tego co sie orientuje w GT trzeba wyjac motor coby plytkowe zawory wyregulowac i to na pewno nie zamknie sie w 300 PLN ;)

 

za sam rozrzad (robocizna) to 300 pln jest w normie raczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adas, napisalem ze mi sie "wydaje ze" :wink:

 

oki doki ;) spoko loko luz i spontan :mrgreen:

 

a co do czesci ktore kolega zapodal to raczej bym nie ryzykowal uzywania nie sprawdzonych zamiennikow :roll: a te ktore kolega wymienil raczej nie sa uzywane przez warsztaty zajmujace sie subaru :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ppmarian, a jak będzie wyglądała regulacja zaworów?

Na silniku w aucie? Czy warsztat ma płytki do regulacyjne? Czy, jak często bywa powiedzą Ci: zawory wyregulowane, proszę zapłacić?:shock:

Który to warsztat? (jeśli możesz)

 

regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW

 

Współczuję mechanikowi :razz:

Dar-car - nie mam kontaktów z nimi, ale nie wiem też nic złego.

Jeśli to cena z regulacją to bardzo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW

 

Współczuję mechanikowi :razz:

Dar-car - nie mam kontaktów z nimi, ale nie wiem też nic złego.

Jeśli to cena z regulacją to bardzo ok.

 

jakbym mial warunki to sam bym sobie to zrobil a tak musze dac niestety komus zarobic. ale juz naszcescie niedlugo sie to zmini bo przy okazji budowy domu sprawilem sobie prezent i bede miec garaz na dwa stanowiska w tym jedno z kanalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja na silniku w aucie. maja plytki. o oszustwie raczej nie ma mowy bo ZAWSZE stoje nad mechanikiem. warsztat: DAR-CAR ul. Swojczycka WROCŁAW

 

Współczuję mechanikowi :razz:

 

Słyszałem, że za odpowiednią dopłatą można nawet mechanikowi klucze podawać.

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sam wkrótce muszę szykować się do wymiany rozrządu bo już prawie 200tys. ma mój foryś i dowiadywałem się ile kosztuje robocizna 400zł. I dlaczego wymieniasz pompe , ja mam jeszcze orginał i nic nie cieknie , to nie VW .A zawory również nie musisz regulować skoro masz dopiero ponad 100tys., no chyba że je słychać ??? W moim po takim przebiegu nie wymagają regulacji

A czy słyszałeś może o czymś takim ,że w naszych warunkach (polskich) należy rozrząd częściej wymieniać??? co 70-80tys. i niby dlaczego ktoś zna odpowiedzi. mamy jedynie więcej dziur na zachodzie i drogi asfalto-podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlaczego wymieniasz pompe , ja mam jeszcze orginał i nic nie cieknie

A chciałbyś, żeby po wymianie rozrządu łożysko w pompie np.po kilku tysiącach od roboty rozrządu zaczęło ciężko chodzić i doprowadziłoby do zerwania paska rozrządu?

Oszczędność 200 zł :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...