jorgen Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witam wszystkich. Jestem nowicjuszem, potrzebuje porady. Zamierzam kupić forestera rocznik 2002 lub 2003, ale nie wiem jaki silnik wybrać, czy 2.0 130KM czy 170KM, który jest bardziej wytrzymały i niezawodny. Zaznaczam że nie zależy mi na wysokich osiągach, do tej pory jeżdziłem bmw 725 wić chyba wolniej juz sie nie da ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Cześć jorgen. Zanim ktoryś z modów napisze, to tu się witamy Ja bym wziął 170. 125 zawsze będzie malizną pachniało, a moc się raczej przydaje. W różnych sytuacjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jorgen, myślę, że nie ma różnicy w awaryjności tych silników. Więc wybór jest tak naprawdę w mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 a tak szczerze, jak jest z awaryjnością forestera, z tego co czytałem to są mało awaryjne auta. Trzeba też brać pod uwage że nie kupuje nowego auta. Tak jak pisałem mam obecnie bmw 7 e38 i naprawde jest to samochód dosyć awaryjny, bo w ciągu roku wydałem na około 8000zł na naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zasadniczo Forester jak i inne Subaru jest mało awaryjny. W sieci można znaleźć ratingi np. Dekry. Ogólnie awaryjność jest dużo poniżej średniej. Forester w badaniach Dekry za rok 2006 był w klasie SUV czy coś takiego drugi za ravką. Tu masz raport: http://tinyurl.com/2ur6yb Za to serwis jest stosunkowo* drogi, no ale po BMW to możesz mieć wrażenie, że tanio... Spróbuj poszukać samochodu w dziale [kupię/sprzedam] pojazdy, tam są oferty głównie z forum i szansa na zakupienie zaszpachlowanego sztrucla odzyskanego z przystanku autobusowego jest znacznie mniejsza. _____________ * jest taka fama. Na The Forum są tematy (np. w technicznym) dotyczące cen części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witaj.jako byly posiadacz forestera 2003 (na szczescie mi ukradli) 125KM ODRADZAM potworny wol.beemka 7 to rakieta przy foresterze.generalnie auto super tyle ze wolowate strasznie. bardzo polecam tyle ze z mocniejszym silnikiem. 2XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 bardzo polecam tyle ze z mocniejszym silnikiem. 2XT dobrze mówi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jorgen, zawsze masz jeszcze opcje na wersje hamerykanska i 165KM w wolnym ssaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jorgen, zawsze masz jeszcze opcje na wersje hamerykanska i 165KM w wolnym ssaku. ale o hamerykańcach to poczytaj wczesniej (o różnicach/kosztach itd coby wiedzieć na co sie decydujesz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 pumex a w usa rocznik 2002,2003 wystepowal juz z silnikiem 165 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Pewnie że XT lepsze ale też i znacząco droższe w eksploatacji. Sprawdź sobie w serwisach ile co kosztuje w jednej i drugiej opcji. Jak różnica nie zrobi wrażenia to kupuj XT bez dwóch zdań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 vert, mowie o mozliwosci poszukania czegos nieco nowszego za te same pieniadze co 2002-2003 EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jak ci nie zalezy na osiagach to kupuj Forestera 125KM zawalidroga napewno nie bedzie, a jak ci zalezy to tylko GT/WRX/STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Pewnie że XT lepsze ale też i znacząco droższe w eksploatacji. Sprawdź sobie w serwisach ile co kosztuje w jednej i drugiej opcji. Jak różnica nie zrobi wrażenia to kupuj XT bez dwóch zdań. taniej więcej zapłacic od razu za XT niz sprzedawać zbytwolnegossaka(strata) i kupować po pół roku XT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Wyjątkowo trwały samochód, 3 lata nic nie było robione, jedyny "problem" jaki wystąpił to szum od uszczelek okien, niby serwis wymienił je (gwarancja) ale nic to nie zmieniło - znaczy sie albo serwis nie umie tego zrobić albo kłamie,że wymienił - obie wersje mnie lekko zażenowały Świetne auto generalnie, genialne własności trakcyjne i zwinnośc, które rekompensują z nawiązką inne mankamenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 i zwinnośc w przypadku forestera nie mylic z małą średnica zawracania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 i zwinnośc w przypadku forestera nie mylic z małą średnica zawracania Mała średnicę zawracania to ma Komarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jorgen.kupujac forka 125km myslalem ze jestem bogiem bo ...mam subaru.osiagi po zapakowaniu dziecka nart i zony z bagazami pozwalalo mi jedynie na wyprzedzenie citroena 2CV na autostradzie... w momencie kiedy chcialem przyspieszyc i krecilem pazdzia do 6000 obrotow smiec palil ze 20 litrow.powiem szczerze:stal sie cud ze go ukradli pomimo tego ze dostalem finansowo strasznie w dupe od firmy leasingowej... pomijam fakt ze lubie szybko jezdzic forek przy wyprzedzaniu byl poprostu zalosny... tylko 2 xt lub 2,5xt chyba ze nowy 165 koniuszy.daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 jorgen.kupujac forka 125km myslalem ze jestem bogiem bo ...mam subaru.osiagi po zapakowaniu dziecka nart i zony z bagazami pozwalalo mi jedynie na wyprzedzenie citroena 2CV na autostradzie... , z tym 2CV to Cię poniosło chyba :grin: stal sie cud ze go ukradli a to też podobno nieczęsta sprawa (mam nadzieję) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 Ten 2,0 obecny od tego poprzedniego 125 kuni to jeździ iluzorycznie lepiej, znaczy jak go dokręcisz do tych kuni co się pasa na wysokich halach to wtedy wykazuje swoją wyższość. Tylko dokręcenie go niestety trwa nieco. Tak empirycznie to mi wyszło, że może będzie z 10% lepszy więc jak tamtym damy radę wyprzedzić tylko Cytryne 2CV to tym nowszym jeszcze pewnie autobus Jelcz typu Ogórek ale wyłącznie z przyczepą, autobus Ogórek bez przyczepy takiego Forestera kiluje jak chce, kiedy chce i w każdych warunkach, nawet na śliskim i z rolowanego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witam wszystkich.Jestem nowicjuszem, potrzebuje porady. nie zależy mi na wysokich osiągach, Jak ciebie nie nzależy na osiongach to proponywuje sie zlagować na www.fiat126p.pl mamusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 2002-2003 to chyba miały 177 KM Bierz auto z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doxa Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 Bierz auto z turbo. Co Ty! Bierz bez turbo, bo ono ma taki fajny dynks - reduktor :razz: I już nie przesadzajcie z tym wołem .Wiadomo, rakieta to nie jest, ale jeździć się da, tym bardziej jak jorgen-owi nie zależy na osiągach prędkości. Przecież te 140 km/h można jechać spokojnie, a z górki to nawet i 170 km/h, trochę trzeszczy ale to w końcu Subaru i może . i zwinnośc w przypadku forestera nie mylic z małą średnica zawracania Mała średnicę zawracania to ma Komarek I znowu pomówienia :grin: . Jak przesiadłam się z hondy, to nie chciało mi się wierzyć, że takie pudło jak forester może być takie zwrotne . W każdym bądź razie, spodziewałam się że będzie gorzej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 zwrotne jest.natomiast reduktor sluzy do zupelnie czego innego.szybko to raczej nie pojedziesz.no chyba ze do 60 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się