Skocz do zawartości

Spoty na Podbeskidziu


Paweł_P

Rekomendowane odpowiedzi

shrekair, dzięki za odwiedziny, mam nadzieję , że następnym razem będzie więcej ludzi, przez duże L .

to nam było miło i Dorotce po kroplówce też się lepiej zrobiło! :)

 

Kiedy będzie wreszcie biało

już też mam dość tego braku śniegu:/ j nie zacznie pada śnieg to 17 będzie cienko :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już też mam dość tego braku śniegu:/ j nie zacznie pada śnieg to 17 będzie cienko :/

Może nie biało, ale ślisko... Już bym dziś trzepnął i to z głupoty - chciałem sprawdzić, czy ślisko przypadkiem nie jest... BYŁO.

 

ja szklankę też raz rano poczułem, na rondzie jak zacząłem lekko płynąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie biało, ale ślisko... Już bym dziś trzepnął i to z głupoty - chciałem sprawdzić, czy ślisko przypadkiem nie jest... BYŁO.

 

oj tam oj tam :)

 

ja jeszcze nie miałem czasu zmienić opon :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu u nas zajmował się flokowaniem ale nie mogę sobie przypomnieć kto - pomożecie? :)

Najpierw miał WRX-a potem Forka , nick mam na końcu języka ale wypluć go nie potrafię . Zadzwoń do Dyzia, robił u niego daszek .

 

 

Sąsiadek :-)

 

Ja robiłem u niego całą deskę w cytrynie. ale nie wiem czy bawi się w to jeszcze.

Mogę zapytać ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu u nas zajmował się flokowaniem ale nie mogę sobie przypomnieć kto - pomożecie? :)

Najpierw miał WRX-a potem Forka , nick mam na końcu języka ale wypluć go nie potrafię . Zadzwoń do Dyzia, robił u niego daszek .

 

 

Sąsiadek :-)

 

Ja robiłem u niego całą deskę w cytrynie. ale nie wiem czy bawi się w to jeszcze.

Mogę zapytać ;-)

 

 

No jeśli masz z nim kontakt to byłbym wdzięczny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w Wiśle widzę z oddali niebieskiego Lanosa GTi Sedan. Uradowany, jak to ja widząc inne Subaru, macham, macham, macham...

 

... Adam Małysz nie odmachał. :(

 

Ale uśmiech na jego twarzy mówił, że nowa Impreza WRX STi Sedan daje mu sporo frajdy. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Wy z tym sniegiem?! Brakuje mocy? :mrgreen: śnieg potrzebny ,żeby pochodzić bokiem?

 

Ja mam Wolnegossaka. Mi brakuje... :roll:

 

Chociaż, dzisiaj na parkingu, na piachu i liściach... znajoma miała sporo frajdy :mrgreen: Ale nie lubię ręcznego do poślizgów używać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Wy z tym sniegiem?! Brakuje mocy? :mrgreen: śnieg potrzebny ,żeby pochodzić bokiem?

 

Ja mam Wolnegossaka. Mi brakuje... :roll:

 

Chociaż, dzisiaj na parkingu, na piachu i liściach... znajoma miała sporo frajdy :mrgreen: Ale nie lubię ręcznego do poślizgów używać...

 

 

 

 

brawo! I właśnie Tobie pomogę... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co Wy z tym sniegiem?! Brakuje mocy? :mrgreen: śnieg potrzebny ,żeby pochodzić bokiem?

 

Ja mam Wolnegossaka. Mi brakuje... :roll:

 

Chociaż, dzisiaj na parkingu, na piachu i liściach... znajoma miała sporo frajdy :mrgreen: Ale nie lubię ręcznego do poślizgów używać...

W N/A niszczysz napęd jak zaciskasz ręczny, są ludzie, którzy się tym nie przejmują... IMHO w WRX też się nie powinno używać ręcznego, bo w N/A i WRX centralny dyferencjał jest ten sam więc tak samo powstają naprężenia między osiami. Najlepiej nauczyć się jeździć subaru bez ręcznego, umieć odpowiednio zarzucić tyłem :) bo nasza podsterowność nie pomaga w lataniu bokami :)

 

Jak coś źle mówię to mnie poprawiajcie!

 

 

Podgłosujcie tu trochę może, ja
zrobione :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W N/A niszczysz napęd jak zaciskasz ręczny, są ludzie, którzy się tym nie przejmują... IMHO w WRX też się nie powinno używać ręcznego, bo w N/A i WRX centralny dyferencjał jest ten sam więc tak samo powstają naprężenia między osiami.

Dopiero STI z DCCD następowało automatyczne rozłączenie centralnego dyfra przy skorzystaniu z ręcznego.

Jeśli pomożesz sobie sprzęgłem, to tak łatwo napędu nie zabijesz.

 

Jak jest ciasny nawrót to samym gazem auta nie nadrzucisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W N/A niszczysz napęd jak zaciskasz ręczny, są ludzie, którzy się tym nie przejmują... IMHO w WRX też się nie powinno używać ręcznego, bo w N/A i WRX centralny dyferencjał jest ten sam więc tak samo powstają naprężenia między osiami.

Dopiero STI z DCCD następowało automatyczne rozłączenie centralnego dyfra przy skorzystaniu z ręcznego.

Jeśli pomożesz sobie sprzęgłem, to tak łatwo napędu nie zabijesz.

 

Jak jest ciasny nawrót to samym gazem auta nie nadrzucisz.

jak przy zaciąganiu ręcznego wysprzęglisz to jasne, że mniej napęd dostaje bo przynajmniej silnik nie napędza kół. a jak jest w naszym centralnym dyfrze z przenoszeniem napędu? gdzieś kiedyś widziałem że do 40% może przenieść na daną oś, ale tak chyba było AT, nigdzie nie ma na ten temat precyzyjnych informacji.

 

jak tak dalej będzie z pogodą to chyba się nie poślizgamy w grudniu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maleńka po kilku takich "zabawach" mocno oberwała?

Szymek... Trzeba się naprawdę postarać, żeby ucierpiała centralna wiskoza. Popatrz na filmiki, jak goście upalają wolne ssaki i WRX'y, gdyby to był bardzo delikatny element, to 3/4 Forum by jeździło z rozwalonymi napędami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...