szuster Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Glupie male urzadzonko, wiec co moglo sie popsuc? Probowalem ruszac kostka wchodzaca do zegarka ale nie pomoglo. Znaczy sie ze dokonal swojego zywota? jakis czas temu zaczal przygasac, przygasac az w koncu zgasl. Teraz pytanie z serii niemadrych - gdzie mozna dostac taki pierdolek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 pierdolek Czy mogę prosić o używanie polskich znaków przy takich słowach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Nie wiem jak WRX'01 ale w moim GT też tak sie stało i winna była żarówka od podświetlenia. Najpierw sprawdź to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 pierdolek Czy mogę prosić o używanie polskich znaków przy takich słowach? Tak jest Panie kierowniku, to bylo przedostatni raz :smile: A chodzilo oczywista o slowo pierdółki, czytaj duperelki i taki tam ;-) "...winna była żarówka od podświetlenia. ..." a jak sie do niej dobiore? (i nie brac tego doslownie :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 w moim GT'99 podsietla zegarek typowa żaróweczka do podświetlania deski, taka wkrecana od tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodnik Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Po prostu samochód Ci sygnalizuje, że trzeba to w diabły wyrzucić i zamontować tam daszek z zegarami A na poważnie - w WRX nie ma tam żarówki. Temat ten był kiedyś poruszany, nie pamiętam już dokładnie, ale mniej więcej chodzi o to, że jakiś lut puszcza i coś przestaje łączyć. Pamiętam też, by nie próbować tego lutować samemu, bo łatwo uszkodzić, tylko powierzyć komuś, kto specjalizuje się w lutowaniu powierzchniowym. pzdr; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Czy chodzie o ten zegarek nad lusterkiem, tak jak to jest w forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Czy chodzie o ten zegarek nad lusterkiem, tak jak to jest w forku? Chodzi o taki sam zegarek, tylko ze u mnie jest on na desce rozdzielczej nad radiem. Troche ciezko sie tam dostac bo klipsy od strony szyby puszczaja latwo ale dwie zaczepki od strony kabiny juz nie chce sie tak latwo poddac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Po prostu samochód Ci sygnalizuje, że trzeba to w diabły wyrzucić i zamontować tam daszek z zegarami A na poważnie - w WRX nie ma tam żarówki. Temat ten był kiedyś poruszany, nie pamiętam już dokładnie, ale mniej więcej chodzi o to, że jakiś lut puszcza i coś przestaje łączyć. Pamiętam też, by nie próbować tego lutować samemu, bo łatwo uszkodzić, tylko powierzyć komuś, kto specjalizuje się w lutowaniu powierzchniowym. pzdr; No wlasnie. To wyglada na LCD :wink: Czyli mam wyjac caly zegarek z plastikiem, tak. A gdzie jest niby ten caly lut - przy zegarku czy w innym m-cu? Probowalem szukac w archiwum ale niestety nic nie znalazlem o zegarku wiec otworzylem nowy.. Jak zamontuje daszek z zegarami to bede mogl ustawic na kazdym inny czas :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Jesli jest to tak samo rozwiązane jak ja mam rozwiązany panel elektronicznej klimatyzacji u siebie w Omedze to są tam żarówki. Tak samo wyświetlacz komputera pokładowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Jeśli to taki sam zegarek jak w forku, to nie ma żarówki, mnie też przestał działać i z tego co zdążyłem sprawdzić to zasilanie jest ok: masa, 12V z aku. 12V po stacyjce, u mnie nie zauważyłem żadnych zimnych lutów i z tego co pamiętam elementy nie są lutowane powierzchniowo (nie jestem pewien bo to było ze 3 m-ce temu). W każdym razie doszedłem do wniosku że skończył sie sam wyświetlacz, i że najłatwiej bedzie poszukać nowego zegarka, ale przy najbliższej okazji (pewnie w sobote) chyba sie za niego zabiore, wtedy dam znać. Dobrze by było gdybyś zrobił fotke zegarka z przodu i z tyłu jeśli uda ci sie rozebrać :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Dobrze by było gdybyś zrobił fotke zegarka z przodu i z tyłu jeśli uda ci sie rozebrać :!: Przod z pewnoscia taki sam, tyl pewnie nieinny Sprobuje wyjac ta diabelska polka i zobacze. Gdzie mozna dostac sam zegarek? Oprocz ASO, bardziej interesuje mnie sklep wysylkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2007 Ja Ci moge wyslac za drobna oplata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Na forum był już poruszany ten temat ale nie mogę go odgrzebać, przyczyną kłopotów jest zimny lut przy zegarku. Poszukaj w google na jakiejś amerykańskiej stronie była instrukcja jak dokładnie to zrobić, na tej stronie była też instrukcja jak usprawnić automatyczną klimatyzację w foresterze która jest nieobliczalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 A dokładniej tu: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... -3350.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doxa Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 A to nie jakaś bateryjka tam siedzi? :shock: Też miałam problem z zegarkiem, i będąc przejazdem w okolicach serwisu wstąpiłam zapytać co to może być. Po pięciu minutach odebrałam naprawiony, nie pamiętam kosztu... a skoro nie pamiętam, nie był zatrważający :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 W końcu miałem czas żeby dobrać sie do mojego zegarka i potwierdzam, poprawa lutowań wspomnianego rezystora załatwia sprawe, zresztą dziwie sie że wcześniej nie widziałem tego zimnego lutu, przecie to widać gołym okiem :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Janosik, chyba lepiej zwykłym stopem (ołowiowym) lutować, a nie pastą do SMD. Stop ołowiowy jest bardzej wytrzymały, a przy wstrząsach to ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 ja dzis wlasnie w miejsce zegarka zalozylem termometr z funkcja: temp zew., temp wew., zegarka i pomiaru napiecia akumulatora. calosc kosztowalal mnie 60PLN, troche gimnastyki i tasmy dwustronnej. wszystko ladnie i estetycznie sie zmiescilo w obudowe podsufitki i teraz wreszcie wiem ile stopni jest na dworze i podglad na stan ladowania i akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Janosik, chyba lepiej zwykłym stopem (ołowiowym) lutować, a nie pastą do SMD. Stop ołowiowy jest bardzej wytrzymały, a przy wstrząsach to ważne. Jesteś pewny że chcesz dyskutować ze mną o technikach lutowania? P.S. kto by dodawał takiej stosunkowo drogiej pasty do lutowania tak wielkiego rezystora w tak prymitywnym układzie? używam jej tylko do układów BGA a tutaj posłużyła za podstawke :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Jesteś pewny że chcesz dyskutować ze mną o technikach lutowania? P.S. kto by dodawał takiej stosunkowo drogiej pasty do lutowania tak wielkiego rezystora w tak prymitywnym układzie? używam jej tylko do układów BGA a tutaj posłużyła za podstawke W sumie możemy kiedyś podyskutować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Janosik napisał/a: Jesteś pewny że chcesz dyskutować ze mną o technikach lutowania? P.S. kto by dodawał takiej stosunkowo drogiej pasty do lutowania tak wielkiego rezystora w tak prymitywnym układzie? używam jej tylko do układów BGA a tutaj posłużyła za podstawke W sumie możemy kiedyś podyskutować... W czym siedzisz, w telefonach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 u mnie raz dzialal, raz nie dzialal. Naprawialem go metoda lekkiego uderzenia - zawsze pomagalo. W pewnym momencie zgasl na dobre. W ASO powiedzieli, ze jest niestety zepsuty i trzeba kupic nowy (czas oczekiwania nieznany). Wyjalem go, poogladalem, moze troche przeczyscilem, wlozylem i... dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Janosik, elektronika ogólnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 u mnie tez zegarek nie działa :???: Czy jak pojadę do ASO to mi to naprawią :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się