Jump to content

Nie zapala na ciepłym


Bergen
 Share

Recommended Posts

Jakiś rok temu narzekałem tu, że Żaba nie zapala na zimnym silniku. Podaje paliwo, kręci rozrusznikiem, a iskry nie ma na dwóch-trzech cylindrach, zalewa je i koniec. Potem gaz to the metal i kręcenie tak długo, aż załapie po zalaniu. I tylko na zimnym - po kilkugodzinnym staniu. Zmieniłem kable, świece, zlutowałem złe połączenie przy module zapłonowym, wymieniłem crankshaft sensor i po którymś z tych zabiegów żabie przeszło.

 

Teraz sytuacja się powtarza, ale na ciepłym silniku - o ile na zimnym zapala od razu, tak tylko jak się silnik zagrzeje to występują ww. objawy - brak iskry i zalanie. Świece nówka sztuka, kable też. Crankshaft sensor czyściutki (camshaft sensora żaba nie posiada). Połączenia ok.

 

Any ideas, gents ?

Link to comment
Share on other sites

Jakiś rok temu narzekałem tu, że Żaba nie zapala na zimnym silniku. Podaje paliwo, kręci rozrusznikiem, a iskry nie ma na dwóch-trzech cylindrach, zalewa je i koniec. Potem gaz to the metal i kręcenie tak długo, aż załapie po zalaniu. I tylko na zimnym - po kilkugodzinnym staniu. Zmieniłem kable, świece, zlutowałem złe połączenie przy module zapłonowym, wymieniłem crankshaft sensor i po którymś z tych zabiegów żabie przeszło.

 

Teraz sytuacja się powtarza, ale na ciepłym silniku - o ile na zimnym zapala od razu, tak tylko jak się silnik zagrzeje to występują ww. objawy - brak iskry i zalanie. Świece nówka sztuka, kable też. Crankshaft sensor czyściutki (camshaft sensora żaba nie posiada). Połączenia ok.

 

Any ideas, gents ?

jaki model Subaru ??

Link to comment
Share on other sites

Bergen,

Impreza 1.8. Zielona - co zapewne ma znaczenie.

 

O widzisz, oczywiście, że ma znaczenia. Mój też zielony :mrgreen:

 

A tak serio, jak robili w Twojej Zielonej Eminencji głowicę (a chyba nie dawno robili) to uszczelniacze zaworów, dotarcie gniazd, wszystko było zrobione ?

Jeżeli odpowiedź brzmi tak, to nie mam pomysłu ale i tak Cię lubię :wink:

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Link to comment
Share on other sites

sprawdź czujnik położenia wału. sorry nie doczytałem ze sprawdzałeś, moim zdaniem pożyczył bym od kogoś cewkę zapłonowa , i próbował na innej cewce. Na ciepłym wogóle nie ma iskry ? czy tylko na dwóch, trzech cylindrach ?

Link to comment
Share on other sites

Nie ma iskry na dwóch - trzech cylindrach przy pierwszym kręceniu. Potem jest, ale co z tego, skoro jest zalany. Raczej nie cewka, bo jak już zapali, to pracuje równo, zapłony nie wypadają.

 

Mam jeszcze stary crankshaft sensor, spróbuję podmienić.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...