gutek68 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witam Poprzednie autko karmiłem dobrym paliwem (np.98 Suprema) .Subaru lubi 98 bezsiarkową, czy coś innego . Mam kolege w dyrekcji Centrali Orl... i powiedział , że swoje auto tankuje tylko na stacjach renomowanych zachodnich koncernów . Orlen to sobie wlej do kosiarki - tak powiedział .Koszty są inne , lecz koszty ewentualnych napraw ( np. wymiana sondy ) znaczące. Jakie paliwko ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Witam i zapraszam do lektury: :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... wer+racing A to do zamknięcia. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek68 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Dzięki hogi . Lektura przeczytana . Wniosek przyzwiotą 98 lać i orlen olać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 i orlen olać . Hmmm, z Warszawy to trochę daleko będziesz miał, żeby za granicę jeździć tankować. Przecież wszyscy dystrybutorzy kupują paliwo w Orlenie, albo w Lotosie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Przecież wszyscy dystrybutorzy kupują paliwo w Orlenie, albo w Lotosie... To czemu mają paliwo tańsze niż Orlen? Czegoś tu nie rozumiem. A po co przepłacać? A sposób kontroli jakości paliwa na stacjach? Orlen to zło. Shell v-power racing też jest z Orlenu? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 To czemu mają paliwo tańsze niż Orlen? Czegoś tu nie rozumiem. A po co przepłacać? Jest takie coś, co nazywa się marża, a w niej koszty i zysk. ORLEN tak gra, bo ma w d..., czy do niego przyjedziesz, czy nie. I tak przyjedziesz i kupisz paliwo wyprodukowane przez niego. Jednemu starczy 20 groszy na litrze, innemu nie. Wszyscy spalamy tą samą berbeluchę. Co poniektórzy podobno dolewają do autocystern (Shell, BP, JET, etc.) jakieś dodatki uszlachetniające. Stąd później slyszysz, że na zbiorniku przejedziesz 16km więcej. Lecz, że zapłacisz furmankę pieniędzy więcej, to nie wspominają... :roll: Ot, marketing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Hogi, a co ma cena detaliczna do tego skąd jest paliwo? Przecież to kwestia polityki cenowej. Nie sądzę, żeby standardy pracy stacji Orlenowskich jakoś dramatycznie różniły się od pozostałych. Przynajmniej jak idzie o w miarę nowe stacje. A paliwa żaden koncern nie sprowadza, ponoć jedynym wyjątkiem był (jest?) tu 100 oktanowy Shell. Resztę wszyscy biorą z krajowych rafinerii. Trzeba kupować paliwo tam gdzie taniej i co najwyżej unikać małych, starych stacji. Marką nie ma co sobie głowy zawracać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 hogi - dzienx za wygrzebanie watku o paliwach :cool: Nieliczne w pelni importowane paliwa to: Szell Wypałer Rejsing i swego czasu Preem bral paliwo ze swoich rafinerii na Morzu Polnocnym - a dokladniej mial najlepszego diesla. Bral tez z Mozejek na Litwie. Po fuzji ze Statoil moglo sie pozmieniac. Natomiast Petrochemia Plock obrabia wiekszosc paliwa idacego na Polske, wiec duzo z tego to marketing i nasze przekonanie, ze mamy + 10KM, bo tankujemy na zagranicznej sieci zamykamy - a dyskusje kontunuujemy we wskazanym przez hogiego watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi