Skocz do zawartości

Offroad madness


devlin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ze znalezieniem T34ek nie będzie problemu, jeśli tylko I Pancerna nas nie namierzy. Teren już rozeznaliśmy, więc i tak byśmy im śmignęli.

 

Co do tego miejsca przy ujściu Świdra, to słyszałem o nim od znajomego, a inny potwierdził, że jest tam fajnie. Sam nigdy tam nie byłem i musielibyśmy się bacznie rozglądać po prawej stronie Al. Nadwiślańskiej w celu znalezienia dogodnego zjazdu w kierunku Wisły. Może wydaję się to hard corowe, ale powinniśmy dać radę.

 

Jeszcze jedno miejsce, które przychodzi mi do głowy, i które wielokrotnie widziałem, chociaż nie z bliska, to tereny nad Wisłą przy moście w Górze Kalwarii. Jest tam niby tor moto-crossowy, ale nadaje się on co najwyżej na nasze/wasze wygłupy, a nie latanie po 15m na motocyklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to najchętniej bym się udał na poszukiwania t34 w niedziele jak będzie tam cisza i spokój. rrosiak, będzie Ci pasiło?

 

W sobote może lepiej gdzieś indziej. Tereny nad wisłą miałem okazję obejrzeć z bardzo bliska, tylko pod Konstancinem. Przyuważyłem pare terenówek, w tym 2 Merole G, wyjeżdżaj ace z tamtąd, więc udałem się na zwiad rowerem. Teren nie dla nas niestety. Zbyt strome podjazdy. Zostawilibyśmy tam więcej niż tylko tablice rejestracyjne ;-) A piach tak sypki,że ledwo wylazłem na własnych girach :neutral:

 

Więc boje się, że nad Wisłą w ogóle może być niezły hardcore.

 

Pozostaje teren nad Świdrem lub to o czym Devlin napisał. Co Wy na to?

 

A zresztą ja mogę być elastyczny jak pierszy lepszy samochód z oknami z ramkami (i bez ramy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie kręciłem się tam ok godziny zjeździłem wszystkie druszki, pytałem się tubylców i nic tam ciekawego nie ma poza gąszczami i można łatwo porysować samochód, fakt po drugiej stronie Wisły są ogromne piachy ale nie chciało mi się do góry kalwarii jechać.

Według mnie to miejsce odpada.

Chyba że nie trafiłem tam gdzie powinienem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje, że poligon jest 100 razy lepszy i są również miejsca których nie znamy.

chyba, że ktoś mieszka z drugiej strony Wisły ( wilanów, Ursynów, konstancin, g.kalwaria) to może niech sprawdzi.

ja zjeździłem wszystko od przeprawy dla czołgów do ujścia Świdru i ok 1km dalej i ciągle chaszcze i skarpy, za to po drugiej stronie piękne ogromne plażę, może tam by pojechał niech ktoś luknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Przyjemnej zabawy !

 

Należy jednak pamiętać, z jeżeli poknywało się głębokie brody, trzeba post factum sprawdzić stan oleju w tylnym dyfrze (bywa, że dostaje się do niego woda).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje, że poligon jest 100 razy lepszy i są również miejsca których nie znamy.

chyba, że ktoś mieszka z drugiej strony Wisły ( wilanów, Ursynów, konstancin, g.kalwaria) to może niech sprawdzi.

ja zjeździłem wszystko od przeprawy dla czołgów do ujścia Świdru i ok 1km dalej i ciągle chaszcze i skarpy, za to po drugiej stronie piękne ogromne plażę, może tam by pojechał niech ktoś luknie.

Po lewej stronie Wisły też raczej ciężko. Troche znam te rejony. Zresztą o takim miejscu właśnie piszę trochę wyżej.

 

Ale może zachęceni radą Dyrekcji przeprawimy się Wisłą wpław? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjemnej zabawy !

 

Szanowna Dyrekcjo, a można dwa pytanka?

 

Numero uno - jaka jest maksymalna głębokość brodzenia w Foresterze?

 

Numero duo - czy jeśli mam silnik ubzdryngolony w piachu i błocie, to mam go myć? Mycie silnika ogólnie jest zalecane, nie zalecane?

 

Polecam się wdzięcznej pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Oficjalnie 30cm.

Praktycznie więcej, lecz należy pamiętać o 2 rzeczach:

1. Wysokość wlotu powietrza

2. Wysokość położenia odpowietrzenia dyfra (niżej niż 1).

 

Na krótkim odcinku można "zagłębić" się nieco bardziej (poduszka powietrzna pod maską + syfon na dolocie do silnika), lecz po takich testach sprawdzenie oleju dyfra jest obowiązkowe.

 

Zostawianie całego szlamu etc na silniku , nie jest korzystne.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...