Purchawka Opublikowano 11 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 Evo. a czy elektronika 340 KM jest dopuszczalna w PCWRC ? Wszyscy staraja sie zmniejszyc ciezar, o 0,5 kg ciezsze kolo zamachowe czemus musi sluzyc tylko czemu ? Zgodnie z prawami fizyki powinno obnizyc moc samochodu, wiec musi istniec przyczyna dla ktorej dla ktos swiadomie zaklada ciezsze kolo, tylko jaka? Mumia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evo Opublikowano 11 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2003 Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ciezszym kolem?? Nie wazne ciezsze, lzejsze, grubsze ciensze - inne niz identyczne z serynym nie moze byc stosowane w PC-WRC. A co do elektorniki na 340KM przy zwezce 32mm - to jesli taka masz to chetnie kupie. Akurat potrzebuje dobrej elektorniki od N-grupowego Evo VI. Ale obawiam sie, ze 340KM na zwezce N-grupowej to tylko czyjs zly sen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tjwasiak Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ciezszym kolem?? Nie wazne ciezsze, lzejsze, grubsze ciensze - inne niz identyczne z serynym nie moze byc stosowane w PC-WRC. A co do elektorniki na 340KM przy zwezce 32mm - to jesli taka masz to chetnie kupie. Akurat potrzebuje dobrej elektorniki od N-grupowego Evo VI. Ale obawiam sie, ze 340KM na zwezce N-grupowej to tylko czyjs zly sen. Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM... Jest ponoć taki Niemiec, który stroi większość evo w Europie. Jest najlepszy. Na zwężce engrupowej da się wystroić jakieś 275, raczej nie więcej. Ale wiem to z drugiej ręki, a nie od niego bezpośrednio. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evo Opublikowano 12 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2003 Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM... Jest ponoć taki Niemiec, który stroi większość evo w Europie. Jest najlepszy. Na zwężce engrupowej da się wystroić jakieś 275, raczej nie więcej. Ale wiem to z drugiej ręki, a nie od niego bezpośrednio. Dobrze wiesz (on stroi tez dla Zbyszka Steca, co ciekawe gosc nie uznaje hamowni). I to sa takie "ledwie" N-ki. Takie zupelnie czyste N-ki to 240-260KM (zaleznie od paliwa). A zwezka jest 32mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się