Jump to content

Ciezsze kolo zamachowe u Kuliga


Purchawka
 Share

Recommended Posts

Evo.

a czy elektronika 340 KM jest dopuszczalna w PCWRC ?

Wszyscy staraja sie zmniejszyc ciezar, o 0,5 kg ciezsze kolo zamachowe czemus musi sluzyc tylko czemu ? Zgodnie z prawami fizyki powinno obnizyc moc samochodu, wiec musi istniec przyczyna dla ktorej dla ktos swiadomie zaklada ciezsze kolo, tylko jaka?

Mumia

Link to comment
Share on other sites

Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ciezszym kolem?? Nie wazne ciezsze, lzejsze, grubsze ciensze - inne niz identyczne z serynym nie moze byc stosowane w PC-WRC.

 

A co do elektorniki na 340KM przy zwezce 32mm - to jesli taka masz to chetnie kupie. :twisted: Akurat potrzebuje dobrej elektorniki od N-grupowego Evo VI.

 

Ale obawiam sie, ze 340KM na zwezce N-grupowej to tylko czyjs zly sen.

Link to comment
Share on other sites

Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ciezszym kolem?? Nie wazne ciezsze, lzejsze, grubsze ciensze - inne niz identyczne z serynym nie moze byc stosowane w PC-WRC.

 

A co do elektorniki na 340KM przy zwezce 32mm - to jesli taka masz to chetnie kupie. :twisted: Akurat potrzebuje dobrej elektorniki od N-grupowego Evo VI.

 

Ale obawiam sie, ze 340KM na zwezce N-grupowej to tylko czyjs zly sen.

 

Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM...

Link to comment
Share on other sites

Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM...

 

Jest ponoć taki Niemiec, który stroi większość evo w Europie. Jest najlepszy. Na zwężce engrupowej da się wystroić jakieś 275, raczej nie więcej. Ale wiem to z drugiej ręki, a nie od niego bezpośrednio.

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM...

 

Jest ponoć taki Niemiec, który stroi większość evo w Europie. Jest najlepszy. Na zwężce engrupowej da się wystroić jakieś 275, raczej nie więcej. Ale wiem to z drugiej ręki, a nie od niego bezpośrednio.

 

Dobrze wiesz (on stroi tez dla Zbyszka Steca, co ciekawe gosc nie uznaje hamowni). I to sa takie "ledwie" N-ki. Takie zupelnie czyste N-ki to 240-260KM (zaleznie od paliwa).

 

A zwezka jest 32mm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...