Purchawka Posted February 11, 2003 Share Posted February 11, 2003 Evo. a czy elektronika 340 KM jest dopuszczalna w PCWRC ? Wszyscy staraja sie zmniejszyc ciezar, o 0,5 kg ciezsze kolo zamachowe czemus musi sluzyc tylko czemu ? Zgodnie z prawami fizyki powinno obnizyc moc samochodu, wiec musi istniec przyczyna dla ktorej dla ktos swiadomie zaklada ciezsze kolo, tylko jaka? Mumia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evo Posted February 11, 2003 Share Posted February 11, 2003 Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ciezszym kolem?? Nie wazne ciezsze, lzejsze, grubsze ciensze - inne niz identyczne z serynym nie moze byc stosowane w PC-WRC. A co do elektorniki na 340KM przy zwezce 32mm - to jesli taka masz to chetnie kupie. Akurat potrzebuje dobrej elektorniki od N-grupowego Evo VI. Ale obawiam sie, ze 340KM na zwezce N-grupowej to tylko czyjs zly sen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjwasiak Posted February 12, 2003 Share Posted February 12, 2003 Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym ciezszym kolem?? Nie wazne ciezsze, lzejsze, grubsze ciensze - inne niz identyczne z serynym nie moze byc stosowane w PC-WRC. A co do elektorniki na 340KM przy zwezce 32mm - to jesli taka masz to chetnie kupie. Akurat potrzebuje dobrej elektorniki od N-grupowego Evo VI. Ale obawiam sie, ze 340KM na zwezce N-grupowej to tylko czyjs zly sen. Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted February 12, 2003 Share Posted February 12, 2003 Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM... Jest ponoć taki Niemiec, który stroi większość evo w Europie. Jest najlepszy. Na zwężce engrupowej da się wystroić jakieś 275, raczej nie więcej. Ale wiem to z drugiej ręki, a nie od niego bezpośrednio. Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evo Posted February 12, 2003 Share Posted February 12, 2003 Pytanie co z resztą silnika... Bo jeśli reszta jest zrobiona na tip top to myślę że zwężka N-grupowa (czy ona przypadkiem nie ma 34mm??) pozwoliłaby na coś koło 320KM... Jest ponoć taki Niemiec, który stroi większość evo w Europie. Jest najlepszy. Na zwężce engrupowej da się wystroić jakieś 275, raczej nie więcej. Ale wiem to z drugiej ręki, a nie od niego bezpośrednio. Dobrze wiesz (on stroi tez dla Zbyszka Steca, co ciekawe gosc nie uznaje hamowni). I to sa takie "ledwie" N-ki. Takie zupelnie czyste N-ki to 240-260KM (zaleznie od paliwa). A zwezka jest 32mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now