WiS Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 może mi się mylić Może... Ja też ostatnio zmniejszyłem dawkę Geriavitu ;-) A przestrzelenie - zdarza sie każdemu, skoro MY nie raz na MG zaliczyliśmy trawę, no to cóż wymagać od takiego AL-a... nie? :roll: BTW. Tę wariacką z lekka, nocną jazdę w kółko po Miedzianej, w pięć aut, na długich światłach - do dziś wspominam z przyjemnością. Czułem się jak na dobrych prochach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 może mi się mylić Może... Ja też ostatnio zmniejszyłem dawkę Geriavitu ;-) A przestrzelenie - zdarza sie każdemu, skoro MY nie raz na MG zaliczyliśmy trawę, no to cóż wymagać od takiego AL-a... nie? :roll: BTW. Tę wariacką z lekka, nocną jazdę w kółko po Miedzianej, w pięć aut, na długich światłach - do dziś wspominam z przyjemnością. Czułem się jak na dobrych prochach Fajnie było - fakt, zupełnie nietypowo. Co do tego przestrzelenia to tylko mi idzie o śmiesznośc zdarzenia w kontekście - AL fajny gość jest i dobry nauczyciel - duży respekt :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Oczywiście, niezależnie od powyższego - YTS jak najbardziej JEST podsterowny, jak każde auto, a już z całą pewnością FWD, jesli się za szybko wejdzie w zakręt. Ale już minimalne odciążenie tyłu (IMHO znacznie mniejsze, niż potrzebuje 99% znanych mi przedniopędów) powoduje nadsterowność. Ten problem (przydatną funkcje?) ma nie tylko YTS, ale też zwykła tysiączka. Zrobiłem taką 60tyś i 3 razy mi w tym czasie leciała bokiem nie z mojego zamiaru, z czego raz nie udało mi się dostatecznie skątrować i mnie obróciło. Nie wiem czy w YTS to występuje szybciej lub bardziej, to się okaże. Co do skręcania... mam taki swój kontrolny, bezpieczny zakręt, yaris 1.0 wchodzil w niego 50 bez stękania, ColtCZ wszedł 60pare, BMW weszło blisko 70, YTS wczoraj lekko powyżej 70. Może mało to profesjonalne ale daje mi jakieś pojęcie o aucie. Zresztą wiadomo... jeszcze sprawa opon, felg, temperatury itp ale zawsze to jakies info. Swoja drogą, kiedy i gdzie teraz mozna by Yarkiem pojeździc po torze albo na jakiejs próbie? Z checią bym się przekonal co to auto a tym bardziej ja, jesteśmy warci. i P.S.: Mowiąc o nadsterowności Yarka, był kiedyś taki temat na pewnym forum o widowmakerach, autach w których ma się większą szanse wylecieć z drogi niż w innych, no i między hondą S2000 a Porsche Carrera GT na którejś już tam stronie pojawił się właśnie... uwaga... yaris EDIT: jeszcze dwa pytania do WIS'a: Ty masz Yarka przed czy po Faceliftingu? Albo inaczej - kierownice masz całą w czarną czy z srebrną wstawką u góry i u dołu? A co do oleju, to to jest pół syntetyk? U mnie w warsztacie Toyoty mówią żeby zalać Castrola GTX magnatec tyle, że to lałem i do Yarisa i do Corolli ale żebym był jakoś specjalnie zachwycony to nie powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 U mnie w warsztacie Toyoty mówiążeby zalać Castrola GTX magnatec Jeszcze nigdy nie słyszałem pochlebnej opinii na temat tego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 kiedy i gdzie teraz mozna by Yarkiem pojeździc po torze albo na jakiejs próbie? Śledź forum... między hondą S2000 a Porsche Carrera GT na którejś już tam stronie pojawił się właśnie... uwaga... yaris dwa pytania do WIS'a: 1. Czarna ze srebrnymi wstawkami - czyli, jak rozumiem, po FL. 2. Co do oleju - nie mam zdania, przyjąłem, co wlali, mam zaufanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 1. Czarna ze srebrnymi wstawkami - czyli, jak rozumiem, po FL. 2. Co do oleju - nie mam zdania, przyjąłem, co wlali, mam zaufanie. Czyli masz przed FL Po FL miał: całą czarną skórzaną kierownice, przedni zderzak z paskiem ochronnym oraz dół malowany na czarno, tylny zderzak z bardziej rozszerzonymi lampami oraz czarną wstawką na dole a także przedni lampy z lekkim zaokrągleniem u dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 bushwalker, a ty masz po? Koniecznie zdjęcia pokaż. To, że Cię obróciło to pół biedy, ale że Cię obróciło i nie wiesz dlaczego to znaczy, że czas na szkolenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czyli masz przed FL Znaczy - KLASYK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czyli masz przed FL Znaczy - KLASYK Znaczy się w moim mniemaniu, 3x większy majstersztyk stylistyczny niż po FL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 3x większy majstersztyk stylistyczny niż po FL Może - w kwestii urody to ja jestem chłop prosty i się nie wypowiadam, ale wiem, że jeździ po ciasnych winklach genialnie... nawet, jak kierownik mu trochę przeszkadza. Świeże foty na zachętę... : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witek - identico co WiSa jest mój i bardzo się z tego ciesze tzn. ciesze się, że jest przed FL'em. Co do obrócenia - z praktycznego punktu widzenia zadałem mu za małą kontrę a z fizycznego - nie mam zielonego pojęcia co jak i dlaczego dlatego szkolenie jak najbardziej. WiS - coraz ostrzej wchodzę w zakręty i nie widzę granicy, no po prostu nie mogę mu znaleźć jeszcze końca przyczepności, po prostu szok. Jak będzie ładna pogoda to postaram się w "łikend" jakieś zdjęcia mu strzelić, byle był już przerejestrowany bo na tych wwozowych włoskich nie wygląda zachęcająco. EDIT: Pare godzin po zakupie... Aha, WiS - jakie dałeś mu opony i felgi na zime? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 coraz ostrzej wchodzę w zakręty i nie widzę granicy, Mnie się w normalnym ruchu nie zdarzyło tak depnąć, żeby w zakręcie mieć problemy - jak bym nie jechał, skręca posłusznie, jak po szynach. Nooo, może to dlatego, że (jak wiadomo) jeżdżę wyłącznie zgodnie z przepisami. Co innego na torze - tu się dopiero można zapoznać z urokami auteczka. I uwaga: wczoraj np. niespodziewanie miałem serię przypadków ostrej podsterowności (???!!!) i to w dodatku na jednym i tym samym zakręcie... wydawało mi się, że spokojnie go złożę w zakręt, a tu paskudnie mię wypluwało na zewnątrz. Hipotezy - albo śmiecia i piasku było więcej, niż na innych winklach, albo... cholera wi, taka jego pokićkana Yarkowa wola, bo w innych zakrętach szedł rewelacyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Za godzinę jadę rejestrować, ma ktoś pomysł co powinno się znaleźć w cyferkach? Może 13 dla przekory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 WiS - jakie dałeś mu opony i felgi na zime? Kupiłem z zimowymi Pirelkami, po ich szybkim dokończeniu zmieniłem na Conti Contact - z których zresztą też nie jestem całkiem zadowolony. Felgi zimowe to lekkie OZ - patrz foto (kupiłem je wraz z autem). Może 13 dla przekory? W Suzuki mam dwie 13 (jako wyniki sumowania dwóch pierwszych i trzech kolejnych cyfr ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ta sa 15'? Tez? A co do 13 w tablicy, podobno odstrasza niedoszłych niepełnoprawnych posiadaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ta sa 15'? Tez? Tak - zimowe rozmiary mam identyczne, jak letnie. Inaczej mówiąc, nic mi się na zimę nie kurczy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bushwalker Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Fajna stopka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Podsterowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Podsterowna A to już wczoraj złośliwie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Już tłumaczyłem: za wszelkie kłopoty, w duecie widocznym na zdjęciu, jakoś częściej odpowiada kierownik, niż pojazd . Ale: 1) znajdźcie mi auto, które na tak zasyfionym lastriko nie będzie "trochę" podsterowne ; 2) w sytuacji na zdjęciu i tak się Yarek obronił - ułamek sekundy później był już nadsterowny :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Ad1) większosć RWD z wciśniętym gazem do oporu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Bo ja wiem? Bawara, którą ostatnio trochę jeździłem, potrafiła też być podsterowna w takich warunkach - jak się szło z pedałem w podłodze i tylko skręciło koła, a przyczepność pod nimi była kiepska, to pluła na zewnątrz aż miło. Z Fiata, Łady i Poloneza pamiętam podobny objaw... Bezwarunkowa nadsterowność RWD to IMHO mit :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 WiS, ale ty mówisz o dorożkach, a ja o potworach, wart kilka porządnych stadnin, jeśli wiesz o czym mówię :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 jeśli wiesz o czym mówię Wiem - niestety z filmów i z opowiadań ;-) BTW., niniejszym zainspirowałeś mnie do zmiany wpisu w profilu, w rubryce "auto". Jakoś tak ten "jeszcze nie Merc" wydawał mi się cuś nieadekwatny... Teraz jest dużo lepiej - co prawda taaaakim kawiorem raczej nigdy nie będę, ale co mi tam :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 WiS, ale Bentley to złom dla ludy, to Volkswagen. Zawiodłem się na Twoim guście. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się