Skocz do zawartości

Legacy IV 2.0 138km- konieczny remont?


roradentor

Rekomendowane odpowiedzi

Aha, do oryginalnego kolektora jeszcze trzeba przełożyć miskę, zapomniałem dodać że miska z Forestera się różni i oryginalny kolektor od Legacy nie podejdzie, akurat u mnie był wcześniej robiony różnoodlegołściowy i jest bez tego zawijasa przy misce, więc mam teraz miskę z Forka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw wyjął ten silnik i zobaczył co z nim nie halo, ewentualnie jaki będzie koszt naprawy, jeśli dużo większy jak drugi silnik, poszukał dobrej używki, założył i ganiał dalej.

Płukanki i inne cuda wianki tu nie pomogą, a olej jaki lać to 5W40 moim zdaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ten temat przerabiałem w swoim na jesieni, co by nie było z tym silnikiem nie opłaca się naprawiać lepiej wymienić na inny. Te silniki są tanie, a jak ciężko znaleźć z Legacy to można wsadzić taki sam z Forka albo Imprezy. Koszty samego rozłożenia i złożenia (regeneracja głowic, uszczelki itd.) wychodziły mi w cenie drugiego silnika ok. 1500zł jak do tego dodać części na remont i robociznę to już idzie w tysiące złotych. U mnie wszystkie subaru jeżdżą na syntetycznym Mobil1 5w50, jest gęstszy, mniej go zużywają i dzięki temu rzadziej dolewam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...