MiroB Opublikowano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2023 Witam, poszukuję wałka rozrządu nr13031AA562. Czy ktoś może wie, gdzie można dostać tą część? Salon Subaru - miesiąc czasu, więc odpada. Auto potrzebuję usprawnić w miarę szybko. Z góry dzięki za wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s888 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 (edytowane) Ja miałem spory problem żeby znaleźć głowicę czy silnik, co dopiero sam wałek... no ale trzeba szukać Przeczytałem że jest to wałek ssący, strona prawa, od kwiecień 06 do czerwiec 07, czy jest to jakaś wersja przejściowa 150KM? Próbowałeś już może pytać tutaj? https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/walek-walki-glowicy-subaru-impreza-gt-wrx-forester-turbo-legacy-1992-2008-ID6EsOC1.html A co się w ogóle stało, może da się zregenerować stary wałek? Edytowane 8 Grudnia 2023 przez s888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiroB Opublikowano 9 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2023 Silnik 2.0 165KM, model z grudnia 2007. Sprawdzę na podanej stronie dzięki. Wałek sam w sobie jest dobry, problem dotyczy otworów w przedniej części wałak. Na zdjęciu dokładnie widać problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s888 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 No pierwszy raz widzę taki wałek Ciekawe czy to często spotykany problem. Mi wyszedł z katalogu po 03/2007 numer wałka 13031AA660, trzeba by to jeszcze potwierdzić. Niedawno kolega Subie2005 pisał że coś mu stuka w rozrządzie może ten sam problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subie2005 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 20 godzin temu, s888 napisał(a): No pierwszy raz widzę taki wałek Ciekawe czy to często spotykany problem. Mi wyszedł z katalogu po 03/2007 numer wałka 13031AA660, trzeba by to jeszcze potwierdzić. Niedawno kolega Subie2005 pisał że coś mu stuka w rozrządzie może ten sam problem... Witam, no myślę że u mnie to będą wtryski ale nie mam pojęcia, auto wewnątrz na rozgrzanym przypomina klekot diesla nie jest tragicznie głośno ale na pewno tak nie było, no i trochę sie poci z tej strony gdzie głośniej, nie jest to uszczelka pod głowicą bo były robione, bardzo zarzygane jest w miejscu cewek, w sumie cała pokrywa zaworów jest mokra, skąd się poci dokładnie ciężko stwierdzić ale nie jest to duży ubytek także u mnie strona kierowcy coś się odzywa. @MiroBjakieś objawy czy coś podobnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiroB Opublikowano 16 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 S888, dzięki za linka - okazał się pomocny, wałek zakupiony, mechanik bierze się do pracy. Mam tylko nadzieję, że tak wyglądający wałek nie wpłynął niekorzystnie na silnik. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 W dniu 11.12.2023 o 22:15, s888 napisał(a): No pierwszy raz widzę taki wałek Ciekawe czy to często spotykany problem. Mi wyszedł z katalogu po 03/2007 numer wałka 13031AA660, trzeba by to jeszcze potwierdzić. Niedawno kolega Subie2005 pisał że coś mu stuka w rozrządzie może ten sam problem... Za słabo była dokręcona śruba od wariatora i rozwaliło klina. Takie usterki nie występują bez powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s888 Opublikowano 18 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2023 Też o tym pomyślałem... czyli możliwe że gdy były robione luzy zaworowe i do tego trzeba było wyjąć wałki, a z kolei do tego trzeba było odkręcać koła rozrządu, ktoś za słabo potem dokręcił... Bo raczej nie możliwe chyba żeby zużycie silnika, wariatora lub np. niski poziom/ciśnienie oleju spowodowały samoczynne poluzowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2023 23 godziny temu, s888 napisał(a): Też o tym pomyślałem... czyli możliwe że gdy były robione luzy zaworowe i do tego trzeba było wyjąć wałki, a z kolei do tego trzeba było odkręcać koła rozrządu, ktoś za słabo potem dokręcił... Bo raczej nie możliwe chyba żeby zużycie silnika, wariatora lub np. niski poziom/ciśnienie oleju spowodowały samoczynne poluzowanie? Mnóstwo razy zdejmowałem wariatory i nie widziałem tak wyklepanego klina nawet przy bardzo dużych przebiegach. Sądzę, że słabo była dokręcona śruba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się