Skocz do zawartości

Subaru Legacy IV 2.0 ej204


MiroB

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem spory problem żeby znaleźć głowicę czy silnik, co dopiero sam wałek... no ale trzeba szukać :)

Przeczytałem że jest to wałek ssący, strona prawa, od kwiecień 06 do czerwiec 07, czy jest to jakaś wersja przejściowa 150KM?

Próbowałeś już może pytać tutaj?

https://www.otomoto.pl/czesci/oferta/walek-walki-glowicy-subaru-impreza-gt-wrx-forester-turbo-legacy-1992-2008-ID6EsOC1.html

 

A co się w ogóle stało, może da się zregenerować stary wałek?

Edytowane przez s888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pierwszy raz widzę taki wałek :) Ciekawe czy to często spotykany problem.

Mi wyszedł z katalogu po 03/2007 numer wałka 13031AA660, trzeba by to jeszcze potwierdzić.

Niedawno kolega Subie2005 pisał że coś mu stuka w rozrządzie może ten sam problem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, s888 napisał(a):

No pierwszy raz widzę taki wałek :) Ciekawe czy to często spotykany problem.

Mi wyszedł z katalogu po 03/2007 numer wałka 13031AA660, trzeba by to jeszcze potwierdzić.

Niedawno kolega Subie2005 pisał że coś mu stuka w rozrządzie może ten sam problem...

 

Witam, no myślę że u mnie to będą wtryski ale nie mam pojęcia, auto wewnątrz na rozgrzanym przypomina klekot diesla nie jest tragicznie głośno ale na pewno tak nie było, no i trochę sie poci z tej strony gdzie głośniej, nie jest to uszczelka pod głowicą bo były robione, bardzo zarzygane jest w miejscu cewek, w sumie cała pokrywa zaworów jest mokra, skąd  się poci dokładnie ciężko  stwierdzić  ale nie jest to duży  ubytek także  u mnie strona kierowcy coś się odzywa. @MiroBjakieś objawy czy coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.12.2023 o 22:15, s888 napisał(a):

No pierwszy raz widzę taki wałek :) Ciekawe czy to często spotykany problem.

Mi wyszedł z katalogu po 03/2007 numer wałka 13031AA660, trzeba by to jeszcze potwierdzić.

Niedawno kolega Subie2005 pisał że coś mu stuka w rozrządzie może ten sam problem...

 

 

Za słabo była dokręcona śruba od wariatora i rozwaliło klina. Takie usterki nie występują bez powodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też o tym pomyślałem... czyli możliwe że gdy były robione luzy zaworowe i do tego trzeba było wyjąć wałki, a z kolei do tego trzeba było odkręcać koła rozrządu, ktoś za słabo potem dokręcił...

Bo raczej nie możliwe chyba żeby zużycie silnika, wariatora lub np. niski poziom/ciśnienie oleju spowodowały samoczynne poluzowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, s888 napisał(a):

Też o tym pomyślałem... czyli możliwe że gdy były robione luzy zaworowe i do tego trzeba było wyjąć wałki, a z kolei do tego trzeba było odkręcać koła rozrządu, ktoś za słabo potem dokręcił...

Bo raczej nie możliwe chyba żeby zużycie silnika, wariatora lub np. niski poziom/ciśnienie oleju spowodowały samoczynne poluzowanie?

 

Mnóstwo razy zdejmowałem wariatory i nie widziałem tak wyklepanego klina nawet przy bardzo dużych przebiegach. Sądzę, że słabo była dokręcona śruba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...