P4tryk Posted November 19 Share Posted November 19 Po zakończonej przygodzie z imprezą zacząłem szukać nowego auta, lecz w PL nie znalazłem nic ciekawego, więc zacząłem poszukiwania za oceanem. Trafiła się fajna sztuka Subaru BRZ, dodatkowo w limitowanej edycji blue series, której wyszło na stany 1000 sztuk, z czego 500 niebieskich. Od zwykłego BRZ wyróżnia się pakietem dokładek sygnowanych logiem STI, niebieskie siedzenia z alcantary, niebieskie przeszycia, przycisk do zapalania w czerwonym kolorze z logiem STI oraz kilka mniejszych szczegółów we wnętrzu. Szkody były kosmetyczne - klapa, tylny zderzak, wgniecenie na błotniku. Samochód miał jedyne 50k mil przebiegu, dosyć mało jak na 2015 rok. Po wylicytowaniu go na początku czerwca, czas dłużył się niemiłosiernie, aż do przypłynięcia auta w sierpniu. Pod koniec miesiąca miałem go już pod domem 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4tryk Posted Thursday at 06:47 PM Author Share Posted Thursday at 06:47 PM W czasie, gdy klapa i zderzak były u lakiernika ja wziąłem się za rozebranie i przygotowanie samochodu przed konserwacją. Po raz pierwszy przy subaru nigdzie nie było rudej. Przegoniłem tylko kurze z zakamarków i samochód był gotowy do nakładania wosku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4tryk Posted Thursday at 06:58 PM Author Share Posted Thursday at 06:58 PM Standardowo to co polecił kolega @badyl, czyli wosk Innotec w kolorze bursztynowym został zaaplikowany na całej furze. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
badyl Posted Thursday at 09:02 PM Share Posted Thursday at 09:02 PM Bardzo fajnie że zacząłeś od zabezpieczenia, póki auto nie widziało soli. Teraz będzie dłużej żyło Tak więc , teraz turbo i lecisz z modami 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack7606 Posted yesterday at 07:29 AM Share Posted yesterday at 07:29 AM 10 godzin temu, badyl napisał(a): Bardzo fajnie że zacząłeś od zabezpieczenia, póki auto nie widziało soli. Teraz będzie dłużej żyło Tak więc , teraz turbo i lecisz z modami Hejka, pierwszy raz tak jak młody pisał -pierwsze subaru nawet bez nalotu rudej- tylko mycie z kurzu ,suszenie i wosk a zabezpieczenie w japońcach to podstawa.Sam się ucieszył jak to zobaczył bo przy poprzednie imprezie to szczotka i wiertarka nie stygła. Co do modów to coś tam cały czas robi i będzie to opisywał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack7606 Posted yesterday at 07:31 AM Share Posted yesterday at 07:31 AM 1 minutę temu, jack7606 napisał(a): Hejka, pierwszy raz tak jak młody pisał -pierwsze subaru nawet bez nalotu rudej- tylko mycie z kurzu ,suszenie i wosk a zabezpieczenie w japońcach to podstawa.Sam się ucieszył jak to zobaczył bo przy poprzednie imprezie to szczotka i wiertarka nie stygła. Co do modów to coś tam cały czas robi i będzie to opisywał. Dzięki za radę bo ten bursztyn fajnie wyszedł. Pozdrawiam Jacek. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now