Skocz do zawartości

Subaru BRZ blue series - Tofik


P4tryk

Rekomendowane odpowiedzi

Po zakończonej przygodzie z imprezą zacząłem szukać nowego auta, lecz w PL nie znalazłem nic ciekawego, więc zacząłem poszukiwania za oceanem. Trafiła się fajna sztuka Subaru BRZ, dodatkowo w limitowanej edycji blue series, której wyszło na stany 1000 sztuk, z czego 500 niebieskich. Od zwykłego BRZ wyróżnia się pakietem dokładek sygnowanych logiem STI, niebieskie siedzenia z alcantary, niebieskie przeszycia, przycisk do zapalania w czerwonym kolorze z logiem STI oraz kilka mniejszych szczegółów we wnętrzu. Szkody były kosmetyczne - klapa, tylny zderzak, wgniecenie na błotniku. Samochód miał jedyne 50k mil przebiegu, dosyć mało jak na 2015 rok. Po wylicytowaniu go na początku czerwca, czas dłużył się niemiłosiernie, aż do przypłynięcia auta w sierpniu. Pod koniec miesiąca miałem go już pod domem :)

WhatsApp Image 2023-06-19 at 08.11.18 (8)(2).jpeg

WhatsApp Image 2023-06-19 at 08.11.18 (2)(1).jpeg

IMG_1052.JPG

  • Super! 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W czasie, gdy klapa i zderzak były u lakiernika ja wziąłem się za rozebranie i przygotowanie samochodu przed konserwacją. Po raz pierwszy przy subaru nigdzie nie było rudej. Przegoniłem tylko kurze z zakamarków i samochód był gotowy do nakładania wosku.

IMG_1118.JPG

IMG_1119.JPG

IMG_1120.JPG

IMG_1121.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, badyl napisał(a):

Bardzo fajnie że zacząłeś od zabezpieczenia, póki auto nie widziało soli. Teraz będzie dłużej żyło :)

Tak więc , teraz turbo i lecisz z modami ;)

Hejka, pierwszy raz tak jak młody pisał -pierwsze subaru nawet bez nalotu rudej:jdm:- tylko mycie z kurzu ,suszenie i wosk a zabezpieczenie w japońcach to podstawa.Sam się ucieszył jak to zobaczył bo przy poprzednie imprezie to szczotka i wiertarka nie stygła:biglol:. Co do modów to coś tam cały czas robi i będzie to opisywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jack7606 napisał(a):

Hejka, pierwszy raz tak jak młody pisał -pierwsze subaru nawet bez nalotu rudej:jdm:- tylko mycie z kurzu ,suszenie i wosk a zabezpieczenie w japońcach to podstawa.Sam się ucieszył jak to zobaczył bo przy poprzednie imprezie to szczotka i wiertarka nie stygła:biglol:. Co do modów to coś tam cały czas robi i będzie to opisywał.

Dzięki za radę bo ten bursztyn fajnie wyszedł.

Pozdrawiam Jacek.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2023 o 22:02, badyl napisał(a):

Bardzo fajnie że zacząłeś od zabezpieczenia, póki auto nie widziało soli. Teraz będzie dłużej żyło :)

Tak więc , teraz turbo i lecisz z modami ;)

Myślałem nad kompresorem w przyszłości, ale jeszcze się zobaczy, co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zamontowałem lampy, wydech i 4-ro tołk, który został mi po starej imprezie wraz z klockami Galfer sport. Naprawdę przyzwoicie hamuje ten zestaw. V-landy podeszły praktycznie P&P, trzeba było tylko pozamieniać piny w kostkach i dociągnąć instalację do lampy przeciwmgielnej.

IMG_1165.JPG

IMG_1177.JPG

IMG_1179.JPG

IMG_1185.JPG

IMG_1113.JPG

  • Super! 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...