Skocz do zawartości

P4tryk

Nowy
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Radom
  • Auto
    Subaru impreza gd hawk R.I.P.
    Subaru BRZ

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia P4tryk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

40

Reputacja

  1. Zamontowałem lampy, wydech i 4-ro tołk, który został mi po starej imprezie wraz z klockami Galfer sport. Naprawdę przyzwoicie hamuje ten zestaw. V-landy podeszły praktycznie P&P, trzeba było tylko pozamieniać piny w kostkach i dociągnąć instalację do lampy przeciwmgielnej.
  2. W czasie konserwacji zakupiłem catback, tylne lampy i wysłałem licznik na konwersję do kolegi@bombelllooo, którego pozdrawiam i dziękuję za profi robotę. Po podłączeniu zegarów również na panel klimy wskoczyły jednostki europejskie.
  3. Myślałem nad kompresorem w przyszłości, ale jeszcze się zobaczy, co z tego wyjdzie.
  4. Standardowo to co polecił kolega @badyl, czyli wosk Innotec w kolorze bursztynowym został zaaplikowany na całej furze.
  5. W czasie, gdy klapa i zderzak były u lakiernika ja wziąłem się za rozebranie i przygotowanie samochodu przed konserwacją. Po raz pierwszy przy subaru nigdzie nie było rudej. Przegoniłem tylko kurze z zakamarków i samochód był gotowy do nakładania wosku.
  6. Po zakończonej przygodzie z imprezą zacząłem szukać nowego auta, lecz w PL nie znalazłem nic ciekawego, więc zacząłem poszukiwania za oceanem. Trafiła się fajna sztuka Subaru BRZ, dodatkowo w limitowanej edycji blue series, której wyszło na stany 1000 sztuk, z czego 500 niebieskich. Od zwykłego BRZ wyróżnia się pakietem dokładek sygnowanych logiem STI, niebieskie siedzenia z alcantary, niebieskie przeszycia, przycisk do zapalania w czerwonym kolorze z logiem STI oraz kilka mniejszych szczegółów we wnętrzu. Szkody były kosmetyczne - klapa, tylny zderzak, wgniecenie na błotniku. Samochód miał jedyne 50k mil przebiegu, dosyć mało jak na 2015 rok. Po wylicytowaniu go na początku czerwca, czas dłużył się niemiłosiernie, aż do przypłynięcia auta w sierpniu. Pod koniec miesiąca miałem go już pod domem
  7. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Na szczęście mi, ani sprawcy nic się nie stało. Szkoda tylko auta, bo było w dobrym stanie, zakonserwowane bez rdzy. Kupiłem już nowe subaru, które będę opisywał w nowym wątku.
  8. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Niestety Impreza dokonała żywota, odeszła do krainy wiecznych autostrad, co widać na załączonych obrazkach
  9. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Dzięki, jak dla mnie hawk i blob to najładniejsze imprezy.
  10. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Za Oem, albo perrina to musiałbym pół samochodu sprzedać . Zostawiłem info dla innych jak tanio i dobrze można naprawić.
  11. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Auto na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:
  12. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Przed założeniem zderzaka pomalowaliśmy jeszcze środki lamp na czarno. Udało się też trafić za śmieszne pieniądze fotele z wrx-a, ale nie miały podgrzewania, więc przełożyłem same oparcia. Naprawiłem też poziomowanie ksenonów i niedziałające spryskiwacze lamp. Co do spryskiwaczy, to uszkodzona była pompka, natomiast w poziomowaniu reflektorów były pourywane styki w czujnikach, więc kupiłem na aliexpress zamienniki wraz z wtyczkami i zamontowałem w samochodzie. Wszystko działa jak należy.
  13. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Teraz przyszedł czas na przód. Wiele roboty nie było, konserwacja nadkoli, nowe osłony tarcz hamulcowych zabezpieczone epoksydem, piaskowanie + malowanie amortyzatorów oraz U-ramy. Do czerotłoczka założyliśmy tarcze Rotinger Hook i klocki ATE.
  14. P4tryk

    Ja i mój hawkeye

    Do kompletu wleciały tarcze Rotinger GT, klocki ATE oraz stabilizator z imprezy GT mojego taty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...