Jump to content

bombelllooo

Nowy
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

4 Followers

About bombelllooo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak jest miejsce to można fajny przycisk oryginalny subaru co prawda troche drogi bo około 150zł. Albo za tanioszkę przycisk za 6zł:)
  2. Samo dodanie IMMo pomoże, że samochód odpali, ale w liczniku masz całą konfiguracje samochodu. liczba cylindów (4/6), SI drive, Skrzynia biegów, rodzaj paliwa i masa innych rzeczy o których nie mam pojęcia:)) Oczywiście może uda Ci się dobrać licznik który miał taką samą konfiguracj i zadziała z samym nadpisaniem IMMO ale to głupie podejście moim zdaniem bo później cuda się dzieją z samochodem podczas jazdy (oczywiście wcale tak być nie musi).
  3. jak coś ogarniam te zamiany:) Licznik definiuje co będzie wyświetlane na wyświetlaczu na podszybiu. Więc nie wymieniajcie swoich wyświetlaczy bo to nie pomoże. również robiłem swap z 2010 licznika do kolorowego 2014 JDM 2.5 do 3.6.
  4. nie jest to takie proste, jeśli chodzi o licznik to nawet jeśli ma możliwość wyświetlania sygnalizacji przeciwmgłowego to i tak samo dodanie przewodów między manetką a BIU nie pomoże. Jeszcze w BIU jest konfiguracja którą należałoby zmienić. Moim zdaniem szkoda zachodu. Ja u siebie robiłem na manetce i dodatkowym module. wszystko działało jak w oryginale, dioda sygnalizująca pod licznikiem. i przez 2 lata nie włączyłem ani razu. Myślę, że szkoda czasu. Lepiej kupić mały przełącznik albo podłaczyć na stałe z światłami przednimi p.mgielnymi.
  5. nie wiem jaki wynalazek kupiłeś. pokaz pinout albo daj chociaz jaki model to może cos znajdziemy. sądzę, że źle podłączyłeś. druga sprawa to czy w radiu nie ma konfiguracji przyciskow. ze sobie dopisujesz ktory przycisk za co odpowiada. Zbyt mało informacji.
  6. te 3 piny są od sterownia kierownicą.
  7. dobra czyli stare złącze. Więc piny 13 14 i 4 w złączu 20pinowym.
  8. I stare i nowe radio wtyczka 28pinowa -piny 21 22 23 (23 powinien być żółtego koloru)
  9. warto zmierzyć pobór prądu na silniczku podczas próby zamykania, może coś z instalacją. Nie było nic grzebane przy drzwiach? nie był uderzony w tą część?
  10. Nie wiem czy tutaj znajdziesz odpowiedź co do zmiany lamp, ale z tego co pamiętam to była jedna osoba, która wrzuciła europejskie ledowe światła i działały. Nie wiem natomiast co trzeba było przerobic - czy w ogóle trzeba było. Co do EyeSight to ogarniam temat zmiany jednostek na europejskie (km, celciusze, włącznie z działającym aktywnym tempomatem Eyesight) Radia raczej nie przerobisz. tylko wymiana. W sumie to w 2015 tam nie ma gdzie wgrać tego polskiego menu, dopiero te poliftowe mają taką możliwość bo jest licznik z kolorowym wyświetlaczem. Wyświetlacz MFD na podszybiu jest
  11. przerabiałem temat:) Da się ale jest troche pracy;) Działało wszystko, kamera, BT, sterowanie itp.
  12. Miałem kierownice tą samą jak w forku 2013. Chciałem wrzucić sobie Starlinka bo stare radio było amerykańskie a dodatkowo to takie biedne bez dużego wyświetlacza. Po założeniu nowego radia, przyciski kierownicy (te po lewej stronie) nie działały prawidłowo, z tego co pamiętam to głośność w górę było ok ale już w dół robiło całkowicie coś innego. Pisząc z dupy - nie dałoby się z tym żyć. Ja przerzuciłem tylko przyciski z nowszej kierownicy. ale nie ma problemu żeby włożyć całą kierownice od rocznika 18. tyle że trzeba poduszkę kołować.
  13. W forkach/xv byly 3 rodzaje kierownicy. Pierwsza ta 12-14, później kolejna 15-16 która miała tą samą poduchę i większa ilość przycisków do radia, i kolejna 17- w której zmienił się kształt poduszki ale ilość przycisków została. (te roczniki mogą się troszkę zmieniać w zależności od rynku) Zmieniać można jak się chce, ale trzeba mieć na uwadze że przyciski nie będą działać na starym radiu. tak samo
  14. Android 8 i 1GB ramu?:) odważnie, Android 10 i 2GB ramu? odważnie. Nie sądzę, że chińczycy zoptymalizowali ten system tak aby działał super płynnie dłużej niż miesiąc przy tak ograniczonych zasobach pamięci..
  15. Sprawdź najpierw który bezpiecznik jest palony. Może w starszych subaru tak jest pisze kolega wyżej ale w nowszych jest bardziej skomplikowane to. Przykładowo światło stopu jest wyzwalane przez BCM (BIU) i nie ma bezpośredniego połaczenia świateł stopu z switchem w pedale hamulca.
×
×
  • Create New...