Jump to content

bombelllooo

Nowy
  • Posts

    87
  • Joined

  • Last visited

10 Followers

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bombelllooo's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

26

Reputation

  1. Wymontowane to jedno, ale nawet rozebrane musi być:)
  2. potwierdzam, jest możliwość przestrojenia Radia/Nawigacji zarówno w wersji przedlifotwej jak i poliftowej.
  3. Da rade to ogarnąć, kilka swapów robiłem:) W liczniku jest też konfiguracja samochodu jak wlasnie to że spalanie jest w km/l a nie l/100km, widzę automatyczną regulacje świateł (kwestia czy Twój samochód taka posiada). Jeśli na nowych zegarach nie odpalił samochód to masz właśnie immo w liczniku i trzeba je przenieść do nowego licznika. Odpada bo stracisz to co najbardziej potrzebujesz czyli temp cieczy chłodzącej plus prędkościomierz będzie pokazywał głupoty (będzie zachowywał się jak na skali do 240).
  4. Nie musisz wymieniać kompletnej maglownicy. Jest dokładnie ten motyw co pisałem. Wystarczy sam silnik . jest on z modułem który właśnie u Ciebie poległ. Błędem z eyesight nie sugeruj się bo on wynika z błędu EPS. Wstawisz nowy silnik (kilka śrubek i 3 wtyczki) i wszystko ruszy bez komputera itp.
  5. W poprzednim modelu SJ silnik wspomagania był oddzielnie od sterownika EPS ( Moduł EPS był na prawym kielichu od góry), Niestety w tym modelu ten moduł jest wbudowany w silnik i przykręcony bezpośrednio do maglownicy. Obstawiam, że ta elektronika jest do wymiany - nie można jej wymienić bez tego silnika bo są razem zintegrowane. Ale sam silnik można wymienić bez wyjmowania maglownicy. Oczywiście warto sprawdzić bezpieczniki od modułu wspomagania oraz podłączyć komputer i sprawdzić jakie błędy są zapisane. czy mógłbyś napisać co znaczy "po spięciu na krótko". tam są 2 przewody grube zasilające oraz druga kostka od sterowania.
  6. sam Sam jestem zaskoczony po informacjach które dostałem od kilku źródeł. Chodzi o to, że mniej stacji jest wyszukiwanych po aktualizacji. Może zmienione zostało coś w stylu minimalnej jakości potrzebnej do zapisania/wyszukania kanłu..
  7. Czy aktualizował już ktoś ten nowy "update". Ma ktoś jakieś spostrzeżenia? Dochodzą mnie słuchy, że "zasięg" stacji FM jest znacznie słabszy niż na poprzedniej wersji oprogramowania.
  8. bombelllooo

    XV 2018 z USA

    Tak jest to wszystko możliwe. Ogarniam te tematy. są różne wersje subaru XV z USA. podstawowa tj bez EYESIGHT można w niej zmienić zliczanie km, celciusze, konwersja radia do europejskiego (Fale radia FM i języki europejskie w radiu) Jeśli wersja z eyesight to języki europejskie dostępne w liczniku, w wyświetlaczu na podszybiu (jeśli ten większy wypasiony) i podobnie z radiem (częstotliwości radia oraz języki) https://drive.google.com/drive/folders/1kn4LHnscP3oskpDJoTRyh715Xllmcq0f?usp=sharing https://drive.google.com/drive/folders/1a7sx5LAl6shwpQfBD0rkr_Mn51U__6fo?usp=sharing
  9. Za pomocą byle obd2 na BT elm327(koszt kilkanaście złotych) jesteście w stanie odczytać błędy z silnika. Stawiam na sonde lambda.
  10. Nie wiem co to znaczy ze masz EU ale tresć USA:) Tribeci jest bardzo mało, miałem kilka zapytań ale nigdy nikt nie udostępnił mi samochodu abym mógł się z nim zaprzyjaźnić. Bez problemu mogę zdalnie zrobić konwersje Farenheitów na celciusze w panelu klimatyzacji oraz licznik aby przebieg miał w km i zliczał km. natomiast nie miałem okazji się pobawić wyświetlaczem gdzie są spalanie zasięg itp.
  11. ja do hybrydy założyłem od diesla i jeszcze anglika i smigał. Moduł jest w komorze silnika przy prawej kolumnie macpersona. dwie śrubki i chyba 4 wtyczki. widze ze na alledrogo kosztuje 90zł, wpisz sobie "MODUŁ STEROWNIK WSPOMAGANIA FORESTER IV".
  12. stawiam na moduł wspomagania, kiedyś z tym samym walczyłem, tyle że sytuacja była trudniejsza bo miałem hybryde. Generalnie te moduły są tanie. Nie musi mieć dokładnie tej samej końcówki. Ja wstawiłem od angola i samochód normalnie jeździł. Jedynie miałem problem z wspomaganiem kiedy samochód wchodził w tryb elektryczny, wtedy wspomagania nie było. końcowo przelutowałem pamięci z mojego oryginalnego hybrydowego i wszystko śmigało bezproblemowo.
  13. Po długim czasie walki i przygotowań udało się opracować konwersje zmiany USA do Europy w Foresterze SK (2019-) z zachowanie wszystkich funkcji działających włącznie z eyesight. - Języki europejskie w liczniku i wyświetlaczu na podszybiu (MFD) - Stopnie Celciusza temperatury zewnętrznej i ustawień klimatyzacji na wyświetlaczu na podszybiu (MFD) - konwersja radia -częstotliwości radia FM (parzyste i nieparzyste dokładnie tak jak w jednostce eurpejskiej), europejskie języki dodatkowo jeszcze zostały wymienione tarczki licznika. Kompatybilność z Impreza 17-, XV 17-, FORESTER 19-, Ascent 19-. Więcej zdjęć.
  14. potwierdzam, jest możliwość przeprogramowania mil na kilometry, farentheitów na celicusze itp, fal europejskich radia FM, języków europejskich itp bez wymiany części.
  15. tak, kodowanie robiłem po OBD. dopisanie kolejnego kluczyka. można mieć maksymalnie 4 klucze zakodowane.
×
×
  • Create New...