Jump to content

bombelllooo

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About bombelllooo

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru XV

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zacząłbym od podmiany modułu wspomagania i sprawdzeniu czy bangla. Obojętnie jaki podepniesz nawet z rocznika 2012 powinno działać wspomaganie. przerabiałem temat Od tego bym zaczął bo chyba najprościej. Moduł znajduje się na prawym kielichu przednim z boku. są 4 wtyczki. Możesz też odpiąć wszystkie wtyczki i zobaczyć czy więcej błędów się pojawi. W ten sposób wykluczysz problem zasilania modułu. Ewentualnie miernikiem zobaczyć czy dociera tam zasilanie na dużej wtyczce gdzie wchodzą 2 przewody grube. Błędy w subaru same się kasują nie trzeba komputera itp.
  2. A to nie jest już odgrzany kotlet? albo próba sprzedaży w EU tego co jest w US od 2013. XV Hybrid miało 2.0i 150KM + 13KM eletrycznego (65Nm). Równiez to działa jako wspomaganie podczas przyspieszania. Bardziej ciekawą opcją wydaje się XV Plug in któy jest w US.:)
  3. bombelllooo

    Radio Impreza

    Witaj. Nie będzie pasowało. Wtyczki są inne. przynajmniej u mnie tak było bo zmieniałem radio z 2014 na 2016;) Rocznik 2016 ma już te wtyczki od Toyoty. Dodatkowo nie będzie działać CI sterowanie z kierownicy, trzeba przerzucić się na stare przyciski. Podrzuć zdjęcie swojego starego radia i tego aktualnego. Jeśli chodzi o Navi ja korzystam z Mirrorlinka
  4. Jak coś to ogarniam ten temat: - wyświetlanie na liczniku przebiegu w km a nie milach (włącznie z przeliczeniem mil na km i ustawienie ich w liczniku) - na wyświetlaczu centralnym pod szybą wyświetlanie spalania w litrach/100km zasięg w kilometrach temperatura zewnętrzna/oleju w stopniach celciusza wyświetlanie temperatury klimatyzacji w stopniach celciuszy. Jestem jeszcze na etapie testów języka polskiego w MFD (tym wyświetlaczu na podszybiu). Jak coś to pw.
  5. Spustowy masz od spodu, nawet jest podpisany DIFF OIL (klucz T70) a wlewu jest po stronie pasażera zaraz nad półosią (klucz jakiś imbus ale nie pamiętam już jaki numerek)
  6. Zmieniałem w pamięci licznika, niestety w samochodzie z eyesight nie udało mi się poprawnie tego zrobić. Tzn jednostki da się przestawić i działa to poprawnie ale system eyesight nie działa ponieważ licznik jest w systemie metrycznym a kamera w milach. Nie mam żadnej kamery aby móc się nią pobawić.
  7. Tak, MY'15, MY16 miał takie kierownice, że kształt poduchy był ten sam a inne tylko przyciski (więcej ich po lewej stronie). Musiałem je zmienić bo stare nie działały z nowym radiem. Ale brałem chyba od forestera, nawet były bez łopatek - złączka do łopatek jest w zwijaku a nie w kierownicy. Tutaj dodatkowo nie wiem jak jest z wersjami EU i US. Ze starym radiem US przyciski z wersji EU (ten sam kształt rocznik MY'14) nie działają. Teraz mam przyciski z wersji EU i radio również. Im dłużej jeżdżę tym bardziej się przekonuje. To trochę inna hybryda niż te w Toyocie mimo że układ jest od nich. Nie można wymusić trybu elektrycznego kiedy się chce tylko wtedy kiedy samochód chce być w elektrycznym to będzie;) Jest tam kilka warunków które musi zostać spełnionych. Przede wszystkim silnik musi być rozgrzany i wtedy do tych 40 +/-5 km/h można jechać tylko na elektrycznym. Więc raczej tryb parkingowy. A poza tym to zwykły silnik benzynowy bez turba itp, więc nie ma żadnej różnicy. Może kilka koników więcej podczas wyprzedzania. Spalanie ku zaskoczeniu bardzo małe, Jeżdżę tym we Wrocławiu więc w ruchu miejskim im dłużej jedziesz tym mniejsze spalanie tzn na krótkich odcinkach 5-7km to około 8,5-9l/100 ale jak już więcej się pojeździ to nawet do 6 można zjechać. Wiadomo tutaj jest trochę zasługa hybrydy bo w korku przemieszcza się na elektrycznym. Dużo zjada na zimnym silniku. Poza miastem można spokojnie poniżej 6 zejść mając na uwadze że aerodynamika jest bliska cegły:) Generalnie fajne auto - małe i zwinne - dynamika ok. No i automat.... nigdy więcej manuala
  8. Ja zmieniałem radio w XV '14 do radia My'17. W tym przypadku musiałem zrobić sobie przejściówki ze starej instalacji do nowej + wymiana przycisków na kierownicy, ale śmiga wszystko wybornie. Co do mapy to działa mi Mirrorlink wiec korzystam z nawigacji w telefonie na wyświetlaczu radia. Pewnie wielu z was stwierdzi, że przerost formy nad treścią, ale robiłem to z czystej ciekawości.
  9. Jak coś to udało mi się ogarnąć temat. zmieniają się wskazania na liczniku (przebieg z miles na km) na klimatroniku z F na C, i na wyświetlaczu jednostki mpg > l/100km, F na C itp.
  10. To gdzie jest niby moduł rysowania lini? przewody brałem bezpośrednio spod wyświetlacza tego obok wskazań klimatyzacji. W rocznikach MY15 linie są wyświetlane na tej dużej nawi.
  11. Mam XV z 2014 roku więc radio miałem zwykłe takie Clariona strasznie ubogie. Kamera cofania działała na wyświetlaczu przy podszybiu obok wyświetlania wskazań klimatyzacji. Udało mi się upolować w fajnych pieniądzach radio z 2017 roku Fujitsu TEN FT0054A. Wykonałem przejściówki bo wiadomo wtyczki są inne, zmieniłem kierownice aby działało sterownie i podłączyłem kamerę aby wyświetlała się na dużym ekranie. Generalnie wszystko działa ale obraz jest taki troszkę zaszumiony oraz nie rysuje linii. Na wyświetlaczu przy podszybiu normalnie linie są. Ktoś może orientuje się czy można to jakoś ustawić zmienic?:)
  12. wyjmowałem pamięć z licznika, i zmieniałem w pamięci odpowiednie wartości które są odpowiedzialne za to. Wystarczy w tej pamięci zmienić i wszystkie dane są pokazywane na wyświetlaczu MFD (środkowy na desce).
  13. Mnie się udało ogarnąć zmianę mil na kilometry, Fahrenheitów na Celsiusze i spalania MPG na l/100km. Niestety nie jest to takie proste ale możliwe do wykonania. Subaru XV 2014.
  14. Mam problem z wspomaganiem kierownicy w subaru XV Rocznik auta 2014. na liczniku świeci się czerwona ikonka kierownicy z wykrzyknikiem. na wyświetlaczu wyświetla się komunikat "Power steering needs to be checked" Po podłączeniu komputera wyświetla się błąd silnika - sonda lambda, już zamówiona, ABS - C1424 - "ECM" - błędu nie da się skasować, jest stały. Nie mogę za bardzo znaleźć nic opisującego co robić z tym. kontrola trakcji oraz ABS działa Na liczniku świeci się jeszcze Hill assist. Do sterownika wspomagania kierownicy nie mogę się podłączyć - mam komunikat "brak połączenia" w programie SSM4. Ale jak odłączę+ zasilanie od modułu wspomagania to wyświetla się błąd na którymś ze sterowników, że utracono połączenie z modułem wspomagania. Dokładnie U0131 Utrata Komunikacji z Modułem Ster. Ukł wspom.Kier. Po podłączeniu wtyczki zasilania spowrotem błąd ten znika. Bezpieczniki sprawdzone. Będę wdzięczny za jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny.
  15. Z tymi serwisami jest tak, że albo pracują tam ludzi totalnie niekompetentni albo mówią SBD = unikać. Nagranie Czy ktoś wypowie sie z tym czy te diesle 2012 zostały coś usprawnione w porównaniu do wcześniejszych?
×
×
  • Create New...