aflinta Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Kruk, no to co innego, ale myślę, że Wodniksubarek ma raczej serię, a ta na 95 jest robiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Oczywiście seria na 95 powinna jeździć.Chciałem tylko polecić z własnego doświadczenia w/w firmy paliwowe.Shell V-power 95 np.do serii warto też wlać ze względu przede wszystkim na liczbę oktanową (95 a nie np.92),oraz na dodatki czyszczące,uszlachetniające itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 22 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Zatankować na innej stacji to nie jest problem... Sprawdzę i zobaczymy. Przygnębia mnie jednak to ze nie przez paliwo się check świeci, choćby dlatego ze wydaje mi sie ze mam mało mocy pod nogą, a to przecież Subarek :grin: powinienem być zadowolony a nie cierpieć na niedobór mocy... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Wodniksubarek, nie rozumiesz problemu Kiepskie paliwo może powodować spalanie stukowe, czujnik spalania stukowego informuje komputer o zaistniałej sytuacji i ten zmienia w ramach swoich możliwości kąt wyprzedzenia zapłonu, jeżeli dalej to nie skutkuje to zapala CEL, przechodzi na awaryjną mapę paliwa która jest bezpieczna dla silnika. Skutek uboczny tej mapy to problem z mocą i słabe wkręcanie się auta na obroty. Błąd czujnika spalania stukowego może pochodzić z kiepskiego paliwa, awarii czujnika albo problemów w innych układach silnika, np. czujnika położenia przepustnicy (ale wtedy zazwyczaj wyskakuje więcej niż jeden błąd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Wodniksubarek, jak chcesz to mogę do ciebie podjechać (łodygowice), kulniesz się WRX'em, któremu parę koników uciekło, ale te 210 powinien mieć. Porównasz uczucia w przyspieszaniu, no i może co 2 głowy to nie jedna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 kurde co nie gadasz że tak blisko jesteś :!: Wrx to pewnie przecinak w porównaniu z moim ale pewnie że warto sprawdzić. Może lepiej Ty przejedziesz się moim... Wtedy będzie wszystko wiadome :!: jak Ci pasuje w niedziele np to daj cynka bo ja codziennie do 18 w pracy jestem :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Byś sprawdził skrzynkę z wiadomościami forumowymi to bysmy już się dawno ustawili :cool: Rzuć numer do siebie - może na mail mój - zdzwonimy się - znam też w sumie dobrego i taniego elektronikamistrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Kruk, para zielonych i para czarnych, jednopinowe Znalazłem u siebie pod kolumną kierownicy 1 kostkę zieloną 2-pinową żeńską, oraz 3 czarne 2x 1-pinowa męska i żeńska i 1x 4-pinowa żeńska i mam teraz zagadkę co z czym połączyć żeby zrobić test komputera :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Kruk, spiąć te 2 czarne 1pinowe męską i żeńską - to powinno być właśnie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Z tego co wyczytałem w FAQ spięcie 2 zielonych wtyczek pokazuje błędy na bieżąco podczas pracy silnika i jazdy, a spięcie 2 czarnych odczytuje błędy z pamięci komputera przy wyłączonym silniku i włączonym zapłonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Mniej więcej. Spięcie obu par jest potrzebne z kolei do skasowania pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Saint, kasowałeś już kiedyś ECU silnika? Jest jakaś procedura przed i po takim zabiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 To jest zakręcone jak świński ogon. Jutro poproszę eksperta żeby mi przypomniał jak to się robiło i napiszę tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Wodniksubarek, mówisz że doktor Raga nagle znowu koni do silnika dodał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 He He Nawet nie wiesz jak mi oczy na świat subaru otworzyłeś... Żałuję tylko tego że wcześniej sie nie spotkaliśmy bo nie wydawałbym kasy na niepotrzebne części. Teraz już wiem że chodzi mi dobrze i nawet już leje na ta kontrolkę :grin: Dzięki :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 He He Nawet nie wiesz jak mi oczy na świat subaru otworzyłeś... Żałuję tylko tego że wcześniej sie nie spotkaliśmy bo nie wydawałbym kasy na niepotrzebne części. Teraz już wiem że chodzi mi dobrze i nawet już leje na ta kontrolkę Dzięki Czyli co? Auto działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Autko działa jak trzeba tylko mi sie świeci ten check i myślałem ze przez to mam słabe auto. Jest to moje 1wsze Subaru a wcześniej miałem Hondę 160KM i jeździła prawie tak samo, pomyślałem więc "kupiłem zepsute subaru" lecz RAGA uświadomił mi że tak nie jest.... Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 A mnie np.po złączeniu owych magicznych kabelków do self-testu wymigało nr 12 co wg tabeli w FAQ oznacza: "Włącznik/przekaźnik rozrusznika lub jego obwód" - i co teraz z tym zrobić? Nadmieniam że z rozrusznikiem nie mam problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Może wymrugało 2 razy 6 błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Chłopaki pytanko... ile jest w silniku Boxera czujników stukowych :?: ja mam uszkodzony prawostronny myślę więc że są dwa ale grzebie w aucie już 40minut i widzę tylko jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Tam jest napisane, że w SVX jest to prawy, u Ciebie jest jeden więc strona bez znaczenia. Chyba, ze masz SVX tylko o tym nie wiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 25 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 No ja widzę jeden i to jest najlepsze a zastanawiam się nad tym ponieważ kolo alternatora wisi mi druga wolna wtyczka identyczna jak do czujnika stukowego tyle że nie ma jej do czego podpiąć :smile: nie wiem już o co chodzi ale skoro twierdzisz że jest jeden to nie szukam już... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 U mnie koło alternatora też wisi wolna wtyczka - pewnie tak ma być.Mi się wydaje że to od klimy której u mnie seryjnie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodniksubarek Opublikowano 26 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Wiesz co od klimy to raczej nie będzie bo sfajczyłoby ta wtyczkę w 5 sekund, mi się coś wydaję że to tak se ma wisieć skoro Ty masz tak samo a może instalacje elektryczne w tych pięknych wózkach są przystosowane pod dwa czujniki(inne subaru posiada) a Imprezka ma tylko jeden więc pewnie tak ma być. W serwisie Subaru krzyczą za Stukowy 267zł kupować czy szukać używanego co powiecie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Zawsze kupuj czujniki jak nowe,bo używane to nigy nie wiesz co to jest,a czujnik stukowy to bardzo ważna sprawa.Jak jest nowy to masz pewność,że jest ok.Dla mnie używane czujniki to tak jakby używany olej wlać do auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi