Skocz do zawartości

Legacy III 2001 - Lampa lift - pytanie/prośba


Qubu666-Baja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Dziś mam do Was pytanie-prośbę:

- mógłby ktoś, kto ma Legacy III z lampą poliftową, zrobić zdjęcie symboli homologacyjnych na lampie, która przeszła/przechodzi rzetelnie, przez przegląd, bo jest prawidłowo rzucającą światło?

Chodzi o to, że zamontowałem lampy z jednego źródła i jedna jest dobra(świeci na nasze pobocze), a druga z UK. 

Jak porównam prawidłowe oznaczenia Waszej lampy z moją, to będę wiedzieć co dokładnie szukać, bo z tymi oznaczeniami to niezły pasztet jest.

Ps.  Szukałem w internecie i formacji konkretnych, ale tych szwagrów,znawców "pianobijców" czytać, to szkoda oczu.

Kilka informacji się dowiedziałem, ale fajnie by było uslyszeć/przeczytać informacje od fachowca siedzącego w temacie lamp, od lat. 

 

Na dole załączam zdjęcia gdzie szukać oznaczeń i jeżeli ktoś ma konkretną wiedzę, to może na pewniaka powiedziałby, czy któraś jest lampa świecąca na "naszą" stronę, czy któraś jest "angolem".

-co oznacza ta strzałka w dół? (uziemienie... ;P )

- co oznacza "1" i "A" i te strzałki w prawo?

ja +- czuję o co chodzi, ale to takie właśnie słabo podparte 100% wiedzą. Np tam jest HCRPL .HCR  - to światła drogowe, działające jednocześnie ze światłami mijania, ale na "doklepkę" te PL?

Temat do rozgryzienia. (13) homologacja z Luxemburgu. u nas (20) ale to akurat łatwo dało radę znaleźć

dziury też w innej ilości nawiecrone, przypadek? Tu 2, tam 3...

 

17,5 - to oznaczenie natężenia oświetlenia - liczba referencyjna. Związane to jest ze światłami drogowymi. 

Liczby są różne od 7,5 do 50 na reflektor. Wartość to Lx, czyli pewnie luxów(do potwierdzenia)

 

20230508_100522-3.jpg

olx_image_2023-05-08_20-04-41.jpg

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociągnę temat, bo mnie ciekawi.

Chcesz znać oznaczenia lamp "naszych" żeby kupić drugą zamiast tej z "angola"? Czyli jednym słowem, ktoś Cię oszukał? 
Nie prościej tą z angola przerobić i nie zajmować sobie głowy oznaczeniami? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Outbacku II - kraj pochodzenia Niemcy, lampy na 100 % EU, 11 przeglądów w tym przy "imporcie" zaliczonych i prawie zawsze sprawdzano jak świeci lampa - mam takie oznaczenia. Wiem, że jakość zdjęć do bani, ale tak jak wzbraniam się przed nowszym samochodem tak i telefonu nie chcę zmieniać:P

IMG_6969.JPG

IMG_6972.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orear - Połowicznie mnie "wyrysowali" -tak to prawda, pomimo tego, że kupowałem z samochodu z kierownicą po "naszej" stronie. Ziomek mnie zapewniał, że lampy są ok, samochód miał na polskich blachach, więc założyłem, że przegląd musiał być, więc lampy ok i sprawdzane. No i w sumie tyle o historii o zakupie. 

Robię lifting w swoim samochodzie

Jedna lampa była ok, druga to UK. 

"Na krótko", "na stole" podlaczalismy z diagnostą ,tam gdzie zawsze robię przeglądy i wyszło szydło z wora...

Oznaczenia dobrze ogarnąć, bo jak zobaczyłem, co ludzie wypisują, domniemają, to ciekawe jest. Najlepszy "smaczek" jest taki, że z tego co wiem, diagnosci sami się gubią z tymi strzałkami. Sam gość z którym podlaczalismy na stole powiedział, że co lampa, to co innego. Nie ma jak podlaczyć lampę, sprawdzić załamanie i rzeczywiście... Prawa lampa pokazała idealne załamanie na wykresie. 

Co do przeróbki... Już miałem Xenony -"chinole" i niechciałbym rzeźbić. 

Są tam te naklejki, na lampy angielskie itd ale chcę wstawić druga ok lampę i zamknąć temat reflektorów i liftu ;)

(Ta przeróbka wiązałaby się, z klejeniem, cięciem gniazda H7? )

 

Lipton - dzięki za zdjęcia.  Strzałki widać i to jest najwazniejsze Muszę porównać Twoje zdjęcia lamp-"pewniaki", z tym co mam i co sprzedają ludzie. Może dojdę do sedna, dzięki informacjom od Ciebie

(w sumie muszę prędzej, czy później rozgryźć sprawę ;) ) Ty masz wersję lamp przedliftową z tego co widzę i wytłoczone oznaczenia na kloszu, w liftowych są na mocowaniu śrub, ale w sumie to powinny być oznaczenia takie same. 

Jezeli ktoś jeszcze mógłby podeslać zdjęcia lamp liftowych, które przechodziły już przegląd tech. w PL, to byłoby super(jeszcze więcej informacji)

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Póki co mam namierzoną lampę i czekam na zdjęcia od gościa.

Jeżeli dojdę do wniosków, to jak zwykle podzielę się informacją, żeby domknąć ten wątek na forum. 

Ps. Pewne tropy są... i jeżeli kupię lampę wg mojej wiedzy, a będzie lampa EU("nasze" EU) , sprawdzę ją u diagnosty i będzie wszystko grać, to podaje rozwiązanie. 

Na razie, są poszlaki, a Tu ma być konkretna wiedza, więc na razie temat w toku... Jak się uda, to w sobotę 27.05.2023 będzie wszystko jasne.

 

Ps2 prośba o zdjęcia lampy, z Waszego egzemplarza liftowego Legacy/Outback jest dalej aktualna( rzut lampy, taki jak wrzuciłem wyżej)

 

EDIT: data 27.05.2023, jak wszyscy wiedzą, nie wniosła nic szczególnego, bo chwilowo temat "przystygł", ale... po prostu szukam fajnej lampy. Jak coś się ruszy, to dam znać. 

EDIT2: 7.07.2023 - lampy EU w pon 9.07 będą u mnie -zamówione i za jakiś czas robię konkret pt "jak nie nadziać się na lampy UK" odnoście lamp poliftowych ,konkretny model lampy

Edytowane przez Qubu666-Baja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...