Skocz do zawartości

Reflektory adaptacyjne


coocer

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Kowalesik napisał(a):

Co to znaczy "przeprogramować" czy przerobić? I w jakim subaru?

Outback, tam są reflektory skrętne. Czy na chłopski rozum mogą zrobić zeza :)

 

w USA są symetryczne u nas nie, pytanie czy jak bym kupił auto to muszę zmienić całkowice czy tylko dostosować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, coocer napisał(a):

Outback, tam są reflektory skrętne. Czy na chłopski rozum mogą zrobić zeza :)

w USA są symetryczne u nas nie, pytanie czy jak bym kupił auto to muszę zmienić całkowice czy tylko dostosować 

1. Są skrętne, a ich skrętność można wyłączyć z poziomu tabletu. Przy uruchamianiu auta zawsze się kalibrują. Idąc tym tropem dowolne skrętne mogą zrobić zeza i dowolne samopoziomujące mogą się przestać poziomować. Co chciałbyś w nich przeprogramować?

2. Skąd to dziwne przekonanie, że USA = symetryczne? Są auta z symetrycznymi reflektorami, są z asymetrycznymi, wszystko zależy od modelu. W ostatnich latach miałem w USA: 2010 Hondę Accord, 2006 Mazdęspeed6, 2015 Mazdę 3 i teraz 2023 Subaru Outback - wszystkie mają/miały reflektory asymetryczne.

 

Jedyne, co widzę do przerobienia w 2023 Touring XT to odłączenie jednego włókna kierunkowskazów, żeby pomarańczowa postojówka się nie paliła. Wokół lampy są białe ledowe postojowe. Do tego dorobienie tylnego przeciwmgielnego. Jednostki można przestawić na metryczne z tabletu.

Edytowane przez Kowalesik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, coocer napisał(a):

Outback, tam są reflektory skrętne. Czy na chłopski rozum mogą zrobić zeza :)

 

w USA są symetryczne u nas nie, pytanie czy jak bym kupił auto to muszę zmienić całkowice czy tylko dostosować 

 

Nie wiem czy to pomoże ale Volvo s60 2022 z USA bez problemu można przeprogramować bo lampy przednie były symetryczne. Nic nie trzeba było wymieniać. Raczej w Subaru jest podobnie, auta to dzisiaj głównie software. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kowalesik napisał(a):

1. Są skrętne, a ich skrętność można wyłączyć z poziomu tabletu. Przy uruchamianiu auta zawsze się kalibrują. Idąc tym tropem dowolne skrętne mogą zrobić zeza i dowolne samopoziomujące mogą się przestać poziomować. Co chciałbyś w nich przeprogramować?

2. Skąd to dziwne przekonanie, że USA = symetryczne? Są auta z symetrycznymi reflektorami, są z asymetrycznymi, wszystko zależy od modelu. W ostatnich latach miałem w USA: 2010 Hondę Accord, 2006 Mazdęspeed6, 2015 Mazdę 3 i teraz 2023 Subaru Outback - wszystkie mają/miały reflektory asymetryczne.

 

Jedyne, co widzę do przerobienia w 2023 Touring XT to odłączenie jednego włókna kierunkowskazów, żeby pomarańczowa postojówka się nie paliła. Wokół lampy są białe ledowe postojowe. Do tego dorobienie tylnego przeciwmgielnego. Jednostki można przestawić na metryczne z tabletu.

Czytałem że były problemu z temperaturą, masz jakieś doświadczenia z tą kwestią? 

 

Jest to ustawienie gdzieś w opcjach czy trzeba do kogoś jechać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, coocer napisał(a):

Czytałem że były problemu z temperaturą, masz jakieś doświadczenia z tą kwestią? 

Jest to ustawienie gdzieś w opcjach czy trzeba do kogoś jechać? 

W MY20-MY22 niby się nie da, i tutaj chyba @bombelllooo może pomóc. W MY23 wszystkie jednostki można zmienić samodzielnie: F na C, mph na km/h, mpg na l/100km, drogomierz z mil na kilometry.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...