Freaky7 Opublikowano 16 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2023 Witam, mam problem ze sprawdzeniem stanu oleju, po dokładnym wytarciu bagnetu wkładam i wyjmuje a na dwóch stronach jest inny stan oleju, z jednej strony troszkę powyżej low a z drugiej prawie full co z tym zrobić ? Jak to czytać? Widziałem posta w tej sprawie ale nic nie wyczytałem tam co by mi pomogło, pacjent to wrx MY13 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 W dniu 17.03.2023 o 00:40, Freaky7 napisał(a): Witam, mam problem ze sprawdzeniem stanu oleju, po dokładnym wytarciu bagnetu wkładam i wyjmuje a na dwóch stronach jest inny stan oleju, z jednej strony troszkę powyżej low a z drugiej prawie full co z tym zrobić ? Jak to czytać? Widziałem posta w tej sprawie ale nic nie wyczytałem tam co by mi pomogło, pacjent to wrx MY13 2.5T Inny stan po obu stronach wynika z kąta pod jakim bagnet wchodzi do miski olejowej. Zasada jest taka, że wsadzasz bagnet tak by konewka na nim była w normalnym położeniu a nie „do góry nogami”. Potem go wyciągasz i odczytujesz stan po stronie gdzie są napisy. Ogólnie rzez biorąc olej ma być między dwoma znacznikami (otworkami oznaczonym literami L i F) jakie są na końcu bagnetu. L oznacza poziom minimalny a F maksymalny. Między nimi zazwyczaj wchodzi około litr oleju. Oczywiście upewnij się, że auto stoi na poziomej płaskiej powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 3 godziny temu, aflinta napisał(a): Inny stan po obu stronach wynika z kąta pod jakim bagnet wchodzi do miski olejowej. Zasada jest taka, że wsadzasz bagnet tak by konewka na nim była w normalnym położeniu a nie „do góry nogami”. Potem go wyciągasz i odczytujesz stan po stronie gdzie są napisy. Ogólnie rzez biorąc olej ma być między dwoma znacznikami (otworkami oznaczonym literami L i F) jakie są na końcu bagnetu. L oznacza poziom minimalny a F maksymalny. Między nimi zazwyczaj wchodzi około litr oleju. Oczywiście upewnij się, że auto stoi na poziomej płaskiej powierzchni. A w którym momencie sprawdzać stan? Zimny, ciepły, jeśli ciepły to po jakim czasie od wyłączenia silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 3 minuty temu, Lipton napisał(a): A w którym momencie sprawdzać stan? Zimny, ciepły, jeśli ciepły to po jakim czasie od wyłączenia silnika? Ja sprawdzam zazwyczaj na ciepłym, tak dziesięć minut po wyłączeniu silnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 18 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2023 (edytowane) @aflintaJa sprawdzam po kwadransie,czyli podobnie:) Edytowane 18 Marca 2023 przez Lipton 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się