Skocz do zawartości

Kierownica polift i panel podgrzewania foteli Legacy IV


Stain

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,
Chcę wymienić kierownicę w Legacy H6 MY05 na poliftową. Przeczytałem forum i grupę, ale nie znalazłem odpowiedzi (jedynie z dokładaniem sterowania bądź tempomatu). Jeśli mam sterowanie radiem z kierownicy i tempomat, to czy przeszczep jest P&P czy trzeba coś przerabiać? Ew. lutowanie/zmiana kabli nie jest problemem, ale wolałbym wiedzieć co i jak dokładnie. 
Druga sprawa, chcę przedłużyć podłokietnik z przodu. Rozmawiałem z tapicerem i jest wykonalne, tylko będzie cieżki dostęp do panelu podgrzewania foteli. Dlatego myślałem, żeby przerzucić panel do kieszeni przy lewarku z OBK USDM, stąd pytanie, czy ktoś się orientuje, czy wtyczka od grzanych foteli jest taka sama w EU MY05 (tunel środkowy przy podłokietniku) jak w Outback USDM (panel przy lewarku) i czy panel pasuje pod tunel EU?
Pozdrawiam i miłego weekendu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łopatki mocno poprawiają wygląd, ale podejrzewam, że używałbym bardzo rzadko, więc nie widzę potrzeby tyle rzeźbić :biglol: Z manuala dowiedziałem się, że wtyczka ma to samo oznaczenie i piny również, ale elektryk ze mnie żaden i wolałbym, żeby ktoś potwierdził :D poza tym nie wiem czy panel fizycznie pasuje do tunelu EU i czy tą kieszeń z EU można wyjąć

Edytowane przez Stain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Stain napisał(a):

Witam serdecznie,
Chcę wymienić kierownicę w Legacy H6 MY05 na poliftową. Przeczytałem forum i grupę, ale nie znalazłem odpowiedzi (jedynie z dokładaniem sterowania bądź tempomatu). Jeśli mam sterowanie radiem z kierownicy i tempomat, to czy przeszczep jest P&P czy trzeba coś przerabiać? Ew. lutowanie/zmiana kabli nie jest problemem, ale wolałbym wiedzieć co i jak dokładnie. 
Druga sprawa, chcę przedłużyć podłokietnik z przodu. Rozmawiałem z tapicerem i jest wykonalne, tylko będzie cieżki dostęp do panelu podgrzewania foteli. Dlatego myślałem, żeby przerzucić panel do kieszeni przy lewarku z OBK USDM, stąd pytanie, czy ktoś się orientuje, czy wtyczka od grzanych foteli jest taka sama w EU MY05 (tunel środkowy przy podłokietniku) jak w Outback USDM (panel przy lewarku) i czy panel pasuje pod tunel EU?
Pozdrawiam i miłego weekendu :)

Poliftowa kierownica ma jedną wtyczkę, w przedlifcie są dwie. Do tego wtyczka jest zupelnie inna i ma inne piny więc trzeba ciąć i lutować. Do tego trzeba przełożyć "zapalnik" poduszki bo w polifcie jest na jedną kostkę (w USDM polift występowały na dwie) a przedlifcie na dwie.

 

7 godzin temu, Stain napisał(a):

Łopatki mocno poprawiają wygląd, ale podejrzewam, że używałbym bardzo rzadko, więc nie widzę potrzeby tyle rzeźbić :biglol:

 

6 godzin temu, Neutrino33 napisał(a):

Mnie brakuje łopatek na torze, bo tak na co dzień to mam podobnie jak ty.

Łopatki to świetna sprawa. Ja używam ich regularnie do hamowania silnikiem w trybie pełnym auto.

Nietety żeby je zamontować w przedlifcie i żeby ładnie to wyglądało jest dużo zabawy. Niestety poliftowa obudowa łopatek nie pasuje do przedliftowej kolumny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Bonless napisał(a):

Poliftowa kierownica ma jedną wtyczkę, w przedlifcie są dwie. Do tego wtyczka jest zupelnie inna i ma inne piny więc trzeba ciąć i lutować. Do tego trzeba przełożyć "zapalnik" poduszki bo w polifcie jest na jedną kostkę (w USDM polift występowały na dwie) a przedlifcie na dwie.

 

 

Łopatki to świetna sprawa. Ja używam ich regularnie do hamowania silnikiem w trybie pełnym auto.

Nietety żeby je zamontować w przedlifcie i żeby ładnie to wyglądało jest dużo zabawy. Niestety poliftowa obudowa łopatek nie pasuje do przedliftowej kolumny.

Masz gdzieś schemat, które przewody z jakimi połączyć? Zapalnik poduszki wyjmuje się odkręcając te 4 nakrętki i wychodzi?

 

Co do łopatek to czytałem Twoje posty i odechciało mi się aż tak bawić :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schematy znajdziesz poniżej. Ja nie ma tego rozpisanego. Mam zdjęcie ale nie widać dokładnie wszystkich przewodów. Zapalnik jest mocowany na 4 śruby i nic więcej.

Co do kostki od podgrzewania foteli to mogę jutro zrobić zdjęcie mojej bo mam akurat zdjęty podłokietnik to będziesz sobie mógł porównać.

 

https://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/

 

20210518_212824.thumb.jpg.e5c9ef32b7375c68a12cfba592a3fecc.jpg

 

Jest jeszcze film na YT

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem szukać w manualu, ale z elektryką mam nie po drodze i nie potrafię znaleźć tych diagramów :biglol: 

Na szczęście Twoje zdjęcie i film rozwiały moje problemy z podłączeniem. 
 

Wtyczka podgrzewania foteli wydaje się być ta sama, ale z tego co zauważyłem różni się tunel środkowy, ta kieszeń EU w USDM ma wycięcie na kostkę w środku i wycięcia, żeby się panel zmieścił. Podejrzewam sporo cięcia plastików, żeby to wszystko grało. Narazie poszukam całego tunelu USDM, a jak nie znajdę to zostanie jak jest, najwyżej podniosę podłokietnik, żeby włączyć podgrzewanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...