Skocz do zawartości

Stain

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Auto
    Legacy IV MY’05 H6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Stain

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Stain

    Problem z centralnym zamkiem

    Temat do zamknięcia. Problem rozwiązany. Dla potomnych: okazało się, że piny wypadły z kostki centralnego zamka (prawdopodobnie podczas wygłuszania drzwi naruszyłem wiązkę) w prawym tyle i robiło zwarcie. Na tyle słabe, że silniczki lewego tylu i bagażnika pracowały, ale dostawały tylko 6V, co było za mało, żeby mogły poprawnie pracować. Dzięki wszystkim za rady
  2. Stain

    Problem z centralnym zamkiem

    Sprawdzone, w prawym peszlu wszystkie dobre, nawet nie widać uszkodzeń izolacji, nawet szarpałem każdym z osobna. W lewym był przerwany przewód masy, ale już polutowane. Jeszcze jest pytanie czy tylne prawe drzwi są ostatnim elementem w obwodzie przed klapą, bo nie słyszę tam pracy silniczka, a jego zatarcie lub spalenie mogłoby tworzyć opór/zwarcie i spadek napięcia.
  3. Stain

    Problem z centralnym zamkiem

    Dzięki, temat z zamkami drzwi znam, bardziej chodzi o bagażnik, gdzie silniczek działa, ale dostaje za mało napięcia
  4. Stain

    Problem z centralnym zamkiem

    Z silniczkami w drzwiach wiem, i pewnie będą do wymiany, ale nurtuje mnie ten bagażnik. Klamka działa normalnie, nie działa poprawnie centralny w bagażniku. Nie zamyka w ogóle, bo dochodzi tylko 6V (podczas otwierania i zamykania z pilota), a podczas otwierania samego bagażnika z pilota dochodzi nagle 12V i wszystko działa. Wygląda to tak jakby przy otwieraniu bagażnika z pilota było coś pomijane i 12V trafia bezpośrednio do silniczka, a przy otwieraniu/zamykaniu coś ciągnie 6V z instalacji
  5. Witam serdecznie, Na wstępie zaznaczę, że szukałem podobnych tematów na forum/google/grupach FB i nie znalazłem podobnego problemu. Mianowicie mam problem z centralnym zamkiem. Samochód posiadam od grudnia i od samego początku średnio działały lewe tylne drzwi (tj. zamykały się zawsze, ale do otwarcie była loteria, albo normalnie, albo należało otworzyć drzwi dwukrotnie). Prawych tylnych nie używałem często dlatego też nie wiem czy pracowały dobrze, czy się też zacinały. Jakiś czas temu (ok. miesiąca) podczas zamykania z pilota nie usłyszałem dźwięku zamków. Okazało się, że padł bezpiecznik, więc wymieniłem i zacząłem się przyglądać drzwiom. Okazało się, że lewe tylne już w ogóle się nie otwierają/zamykają, to samo tyczy prawych tylnych. Bagażnik z kolei nie zamyka się, ale od czasu do czasu się otwiera (po manualnych zamknięciu). W lewych tylnych oraz bagażniku słychać silniczek, natomiast w prawych tylnych nie. Przednie działają bez zastrzeżeń. Zmierzyłem napięcie na kostce silnika bagażnika i okazało się, że prąd dochodzi, ale tylko 6V zamiast 12V. Kable w prawym peszlu całe w lewym urwana masa. Po naprawie masy brak rezultatów. I na koniec najciekawsze. Podczas otwierania/zamykania z pilota drzwi+bagażnik idzie tylko 6V na silniczek klapy, natomiast po kliknięciu otwarcia samej klapy jest już 12V i zawsze otwiera (przy 6V dźwignia zamykania drgnie tylko i nie zawsze otworzy). Kończąc wywód, chciałem prosić szanowne grono o pomoc gdzie mogę zacząć poszukiwania usterki, w zasadzie jestem u mechanika już umówiony, ale irytacja z ciągłym manualnym zamykaniem bagażnika mnie dobija i chciałbym chociaż ten problem rozwiązać. Pozdrawiam
  6. Update. Nie dało mi to spokoju i wymieniłem dzisiaj głośniki (zestaw) z przodu na Excursion SX-6C. Jest lepiej, dużo lepiej, przy niższych głośnościach dalej słychać jakby głośniki grały bez dołu, ale przy normalnych jest już ok. Wydaje mi się, że dużo zrobiła wyższa sprawność tych głośników i prawidłowe zwrotnice. Na tę chwilę zostawiam jest wystarczająco. W przyszłości wpadnie jeszcze sub, ale to w dalszych planach. Dzięki za odpowiedzi.
  7. Wydaje mi się, że się nie rozumiemy. Wszystko jest założone tak jak piszesz, wzmacniacz podłączony poprawnie, dystanse założone, drzwi wygłuszone, jedynie tweetery są seryjne bez zwrotnicy. Jednak gdy odłączyłem tweetery (żeby ominąć tą pseudo zwrotnicę w nim) i podłączyłem etony na przód to nie było żadnej różnicy - zagrały bez dolnego pasm. Wygląda to tak jakby obcinało dolne pasmo przed głośnikiem
  8. Radio fabryczne 204LH jak się nie mylę, nie chcę wymieniać, żeby nie psuć wyglądu wnętrza. Z przodu wymienione jedynie głośniki dolne, teeetery seria, bez zwrotnic, wersja tego pioneera jednodrożna (sam niskotonowy, wersja wykastrowana z kopułki). Na oryginalnej wiązce. Wzmacniacz po High Input podłączony wyjscie radia-> wzmacniacz -> głośniki. Wzmacniacz taki nie inny ze względu na rozmiar i możliwość schowania pod panelem klimatyzacji. EDIT: Kolejność z pierwszego posta nie jest przypadkowa, w takiej były robione z kilkudniowymi przerwami między punktami. Dlatego wiem, że wzmacniacz nic nie dał, prócz tego, że głośniki teraz nie charczą przy większej głośności. Wzmacniacz dodany, bo rozmawiając z kimś z grupy, była możliwość, że radio nie potrafi poradzić sobie z cięższą membraną (papier vs. kompozyt, ale eton też ma membranę papierową, a jednak z przodu nie gra jak z tyłu, według producenta ma 70W RMS). Poza tym, z przodu, nie robiąc nic innego (patrz punkt 2) oprócz wymiany głośnika straciły one całe dolne pasmo.
  9. Witam serdecznie, Próbowałem coś znaleźć na forum, ale nic nie znalazłem. Mam problem z głośnikami. Mianowicie po wymianie glośników przód gra jakby miał HPF (ok. 120/150Hz) a tył LPF (ok. 1000Hz). Co było robione: 1. Po zakupie dołożona Wefa WF603 ze splitterem 2. Wymiana głośników przód Pioneer 1710F (wiem słabe, ale takowe miałem i chciałem sprawdzić na ile lepiej będzie). Faktycznie źle podłączyłem prawy, ale teraz już jest ok. podłączone wszystkie głośniki jak pokazuje manual. Od tego momentu przód gra jakby miał nałożony filtr HPF, bardzo mało basu, ale za to tył na serii zaczął lepiej grać (przynajmniej dołem) 3. Wygłuszenie drzwi i boczków przód/tył. 4. Wymiana głośników tył Eton PRX 170.2. Gra lepiej od serii, czyściej, ale jakby miał nałożony filtr LPF. Kobiece wokale są już przytłumione, ale za to gra niskimi tonami. 5. Zamieniłem głośniki przód z tyłem. Zero zmian, Eton na przodzie stracił dół, a Pioneer z tyłu go zyskał. Przywrócenie Pioneer na przód, Eton tył. 6. Dołożenie wzmacniacza Sony XM-S400D. Oprócz większej mocy i braku charczenia głośników przy wyższej głośności zero zmian. 7. Odpięty tweeter, aby pominąć pseudo zwrotnicę - zero zmian. Podejrzewać problemy z samym radiem? Czy może coś innego tłumi pasma po drodze do głośników?
  10. Próbowałem szukać w manualu, ale z elektryką mam nie po drodze i nie potrafię znaleźć tych diagramów Na szczęście Twoje zdjęcie i film rozwiały moje problemy z podłączeniem. Wtyczka podgrzewania foteli wydaje się być ta sama, ale z tego co zauważyłem różni się tunel środkowy, ta kieszeń EU w USDM ma wycięcie na kostkę w środku i wycięcia, żeby się panel zmieścił. Podejrzewam sporo cięcia plastików, żeby to wszystko grało. Narazie poszukam całego tunelu USDM, a jak nie znajdę to zostanie jak jest, najwyżej podniosę podłokietnik, żeby włączyć podgrzewanie
  11. Masz gdzieś schemat, które przewody z jakimi połączyć? Zapalnik poduszki wyjmuje się odkręcając te 4 nakrętki i wychodzi? Co do łopatek to czytałem Twoje posty i odechciało mi się aż tak bawić
  12. Łopatki mocno poprawiają wygląd, ale podejrzewam, że używałbym bardzo rzadko, więc nie widzę potrzeby tyle rzeźbić Z manuala dowiedziałem się, że wtyczka ma to samo oznaczenie i piny również, ale elektryk ze mnie żaden i wolałbym, żeby ktoś potwierdził poza tym nie wiem czy panel fizycznie pasuje do tunelu EU i czy tą kieszeń z EU można wyjąć
  13. Witam serdecznie, Chcę wymienić kierownicę w Legacy H6 MY05 na poliftową. Przeczytałem forum i grupę, ale nie znalazłem odpowiedzi (jedynie z dokładaniem sterowania bądź tempomatu). Jeśli mam sterowanie radiem z kierownicy i tempomat, to czy przeszczep jest P&P czy trzeba coś przerabiać? Ew. lutowanie/zmiana kabli nie jest problemem, ale wolałbym wiedzieć co i jak dokładnie. Druga sprawa, chcę przedłużyć podłokietnik z przodu. Rozmawiałem z tapicerem i jest wykonalne, tylko będzie cieżki dostęp do panelu podgrzewania foteli. Dlatego myślałem, żeby przerzucić panel do kieszeni przy lewarku z OBK USDM, stąd pytanie, czy ktoś się orientuje, czy wtyczka od grzanych foteli jest taka sama w EU MY05 (tunel środkowy przy podłokietniku) jak w Outback USDM (panel przy lewarku) i czy panel pasuje pod tunel EU? Pozdrawiam i miłego weekendu
  14. Hej, po tylu przeczytanych wątkach wypadałoby się przywitać, więc witam serdecznie wszystkich maniaków samochodowych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...