Hogi Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Na bratnim :wink: forum ktoś się chwalił, że za 5000 zł robi przekładkę w EVO :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Chyba w resoraku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Zapraszam do lektury: http://evo.org.pl/viewtopic.php?t=260 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Na bratnim :wink: forum ktoś się chwalił, że za 5000 zł robi przekładkę w EVO :shock: Odnosze wrazenie, ze kluczowy jest ten cytat z drugiej wiadomosci watku: "jesli dostarczysz części to zrobimy Ci za 5tys i bez zadnych problemów." Z naciskiem na "jesli dostarczysz czesci". Czyli za sama robocizne biora 5tys. Zreszta zaraz w nastepnym watku hwojtek juz zwrocil na to uwage. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 poza tym to czy robi sie astre czy merca czy mitsu, to jest to samo, wiec prosze, bez teorii spiskowych:) - cytat z forum evoA moim zdaniem robocizna robociźnie nierówna. Evo chyba nie jest symetryczne i nie przekłada się deski i pedałów tylko trzeba sporo ciąć... A cena taka sama jak za astrę? Tu jest jakieś nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Przypominam, że temat dotyczy subaru a nie innych aut. EDIT Powyższe nieaktualne bo wycięte z technicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Sorry za OT ale nawet Az dziwił sie ceną przekładki. Nie chodzi tu o technikę ale jeżeli przeróbka marki niszowej równa się z ceną auta kultowego to jest to dziwne. Dla mnie to druciarstwo i trzeba uczulić innych. A wiadomo, że cena części to nie wszystko a e też zakres przeróbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 hogi, ale w czym problem? Subaru są symetryczne, trudności mogą być w zdobyciu odpowiednich części by godnie zastąpiły wersję RHD i różnych śmieciach typu antena, tapicerka (sterownie szybami, otwieranie wlewu paliwa) oraz ewentualnie przy silnikach bi-turbo gdzie pod maską robi się naprawdę ciasno i trzeba nieco kombinować. Ogólnie się da to zrobić, pozostaje kwestia jakości wykonania. Co ma z tym wspólnego cena przekładki Evo czy Corsy? EDIT Powyższe nieaktualne bo wycięte z technicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Podałem w formie ciekawostki, że na forum evo ktoś przerabia lancery w kosztach corsy lub subaru a lancery nie są symetryczne itd. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się