kamelos1 Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Witam , kilka dni temu wymieniali mi prawie wszystkie tuleje tylnego zawieszenia lecz amortyzatory ze sprężynami zostały . Po tym zabiegu tył strasznie opadł jest niżej od przodu (w stosunku do nadkoli). Przed wymianą tuleji tył stał wyżej od przodu i wyglądało git teraz dupa siedzi i nie można ustawić dobrze zbierzności w jednym tylnim kole. Co mogło to spowodować ? Teraz jest straszna kicha ,auto to Outback z 2006 roku wersja USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamelos1 Opublikowano 11 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Zapomniałem dodać że tylne amory są zwykłe nie SLS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Może wymieniał jakieś młodzik lub praktykant i skręcił wszystko na uniesionych kołach - teraz pręży do pozycji wyjściowej. Raczej musisz z takimi rzeczami zgłosić się do wykonującego usługę ale jeżeli jest tak jak piszę to tuleje szybko się zerwą ponownie. . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamelos1 Opublikowano 11 Listopada 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 Oczywiście mechanik umywa ręce , pytanie czy skręcając tuleje na podnośniku może to wpłynąć na obniżenie zawieszenia ? Robione były także tulejei sworznie z przodu. Mierzyłem to tył od środka koła do rantu nadkola ma 40 cm a przód 44 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 12 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2022 W dniu 11.11.2022 o 19:31, kamelos1 napisał(a): Oczywiście mechanik umywa ręce , pytanie czy skręcając tuleje na podnośniku może to wpłynąć na obniżenie zawieszenia ? Robione były także tulejei sworznie z przodu. Mierzyłem to tył od środka koła do rantu nadkola ma 40 cm a przód 44 cm. Tak jeśli tuleja sprężynuje wpływając na wysokość zawieszenia. taka tuleja długo nie wytrzyma. Przy pracy z tym zawieszeniem (wymianie wszystkich tulei ) nie trzeba demontować amortyzatora/sprężyny także ja nie bardzo jestem wstanie sobie wyobrazić że zostało coś uszkodzone. Zawieszenie przy montażu wahaczy poprzecznych potrafi mocno sprężynować. istnieje ryzyko nawet skrzywienia wahaczy przy montażu (forester SH czy kolejna generacja outback ma prostsze zawieszenie w montażu) Tuleje zawieszenia jakie były wkładane OEM? jeśli nie to podczas montażu można trafić na spore kłopoty czy nie możliwość instalacji tulei wahaczu. Jedyne co mi przychodzi do głowy to jeśli wózek zawieszenia był demontowany (chociaż nie wiem po co) to mógł ktoś podczas montażu zapomnieć o tulejkach dystansowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 14 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2022 Kilka miesięcy temu wymieniałem tuleje tylnego zawieszenia i mechanik nie zgłaszał żadnych trudności, tył się nie obniżył, samochód dokładnie taki sam - Outback 2006 USDM bez SLS. Ktoś coś przekombinował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się