Jump to content

Subaru Legacy IV 3.0 - rozkład masy


Benek96
 Share

Recommended Posts

Cześć. Nigdzie nie mogę znaleźć, może wiecie jaki jest rozkład masy w Subaru Legacy IV 3.0. Silnik duży, ciężki i przed przednią osią. Będzie bardzo podsterowny? 

Z góry dzieki za odp

Pozdrawiam 

Benek

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Benek96 napisał:

Cześć. Nigdzie nie mogę znaleźć, może wiecie jaki jest rozkład masy w Subaru Legacy IV 3.0. Silnik duży, ciężki i przed przednią osią. Będzie bardzo podsterowny? 

Z góry dzieki za odp

Pozdrawiam 

Benek

Ryje przodem jak dzik w żołędzie

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Wiem że to nigdy nie był i nie będzie gokart ale czy rzeczywiście czuć tą masę np w porównaniu do silnika 2.0 czy 2.5?

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, Benek96 napisał:

Wiem że to nigdy nie był i nie będzie gokart ale czy rzeczywiście czuć tą masę np w porównaniu do silnika 2.0 czy 2.5?

 

Nie mam w sumie broszury do modelu EU, ale w przypadku modeli US różnica między GT  a 3.0R, oba z 5AT nie są duże - na poziomie ok 25kg. 

Link to comment
Share on other sites

Zresztą, tak to wygląda:

 

Miedzy najcięższym GTB (6MT) a 3.0R (5AT) jest całe 7kg. Zresztą oba te modelu wychodziły na tych samych amorach i sprężynach.

 

 

Untitled.png

Edited by frisco
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Neutrino33 napisał:

Silnik i skrzynia jest przed przednią osią

 

Silnik i owszem, ale skrzynia to akurat nie;) Dzwon skrzyni jest tuż przy ścianie grodziowej. Praktycznie każde subaru jest podsterowne, trochę się to da zniwelować (tylne staby, rozpórki), ale akurat utwardzanie przodu stabami i rozpórkami to chyba podsterowność powiększy....

Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, frisco napisał:

 

Silnik i owszem, ale skrzynia to akurat nie;) Dzwon skrzyni jest tuż przy ścianie grodziowej. Praktycznie każde subaru jest podsterowne, trochę się to da zniwelować (tylne staby, rozpórki), ale akurat utwardzanie przodu stabami i rozpórkami to chyba podsterowność powiększy....

 

Stabilizator zdecydowanie pogłębi skłonność do podsterowności/nadsterowności - w zależności od osi, na której jest założony. Rozpórka niekoniecznie, zwłaszcza jeśli jest elastyczna ^_^

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Neutrino33 napisał:

Rozpórka niekoniecznie, zwłaszcza jeśli jest elastyczna ^_^

 

Być może. Akurat rozpórek nie testowałem na swoim aucie.

 

 

Edited by frisco
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...