Benek96 Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Cześć. Nigdzie nie mogę znaleźć, może wiecie jaki jest rozkład masy w Subaru Legacy IV 3.0. Silnik duży, ciężki i przed przednią osią. Będzie bardzo podsterowny? Z góry dzieki za odp Pozdrawiam Benek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutrino33 Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Silnik i skrzynia jest przed przednią osią - z tego co pamiętam. Podsterowny jest. Można to nieco "oswoić" pakując rozpórkę...ale cudów nie oczekuj, fizyki nie oszukasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzixd Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 3 godziny temu, Benek96 napisał: Cześć. Nigdzie nie mogę znaleźć, może wiecie jaki jest rozkład masy w Subaru Legacy IV 3.0. Silnik duży, ciężki i przed przednią osią. Będzie bardzo podsterowny? Z góry dzieki za odp Pozdrawiam Benek Ryje przodem jak dzik w żołędzie 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benek96 Posted January 14, 2022 Author Share Posted January 14, 2022 Wiem że to nigdy nie był i nie będzie gokart ale czy rzeczywiście czuć tą masę np w porównaniu do silnika 2.0 czy 2.5? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisco Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 17 minut temu, Benek96 napisał: Wiem że to nigdy nie był i nie będzie gokart ale czy rzeczywiście czuć tą masę np w porównaniu do silnika 2.0 czy 2.5? Nie mam w sumie broszury do modelu EU, ale w przypadku modeli US różnica między GT a 3.0R, oba z 5AT nie są duże - na poziomie ok 25kg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisco Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 (edited) Zresztą, tak to wygląda: Miedzy najcięższym GTB (6MT) a 3.0R (5AT) jest całe 7kg. Zresztą oba te modelu wychodziły na tych samych amorach i sprężynach. Edited January 14, 2022 by frisco Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisco Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 ssaki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisco Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 2 godziny temu, Neutrino33 napisał: Silnik i skrzynia jest przed przednią osią Silnik i owszem, ale skrzynia to akurat nie;) Dzwon skrzyni jest tuż przy ścianie grodziowej. Praktycznie każde subaru jest podsterowne, trochę się to da zniwelować (tylne staby, rozpórki), ale akurat utwardzanie przodu stabami i rozpórkami to chyba podsterowność powiększy.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutrino33 Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 40 minut temu, frisco napisał: Silnik i owszem, ale skrzynia to akurat nie;) Dzwon skrzyni jest tuż przy ścianie grodziowej. Praktycznie każde subaru jest podsterowne, trochę się to da zniwelować (tylne staby, rozpórki), ale akurat utwardzanie przodu stabami i rozpórkami to chyba podsterowność powiększy.... Stabilizator zdecydowanie pogłębi skłonność do podsterowności/nadsterowności - w zależności od osi, na której jest założony. Rozpórka niekoniecznie, zwłaszcza jeśli jest elastyczna Link to comment Share on other sites More sharing options...
frisco Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 (edited) 14 godzin temu, Neutrino33 napisał: Rozpórka niekoniecznie, zwłaszcza jeśli jest elastyczna Być może. Akurat rozpórek nie testowałem na swoim aucie. Edited January 15, 2022 by frisco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neutrino33 Posted January 15, 2022 Share Posted January 15, 2022 Chodzi też o sztywność samej budy, niekoniecznie zawiasu. Galaretą na sztywnym zawiasie też trudno kierować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now