Tomforju Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Witam, pacjent forek SG 2006 i 171 kkm. Nagle i zupełnie niespodzianie to coś , co na foto ( czerwony kolor)jakiś wentylator, sprężarka(?) się właczyło i nie chciało wyłączyć - nawet po wyjęciu kluczyka. Pomagało tylko odłaczenie klemy. Do tego żółty silniczek na desce i zielone mruganie cruise - tempomat nie do uruchomienia. Znalazłem od tego przekaźnik, wymieniłem - deska bez zmian , sie skubana dalej świeci. Pytanie : 1. co to jest to na czerwono ? 2. czy dobrze zrobiłem z wymiana przekaźnika, który - jak mniemam - sie zawiesił ? 3. czy wystarczy np. wykasować błąd z pamięci i będzie wsio oki? Dodam, że teraz nie namierzyłem pracy wentylatorka (?), i nie wiem, kiedy to ma działac i od czego toto jest.... To coś znajduje sie przy kielichu amortyzatora od strony kierowcy przy przekaźnikach i bezpiecznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 28 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Dodam, że auto - poza tempomatem - jeździ normalnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 To pompa wtórnego powietrza, coś ala ekologicznego którego zadaniem jest przy uruchamianiu zimnego silnika dogrzewanie katalizatora. Uruchamia się tylko gdy silnik jest zimny, błąd po skasowaniu pojawi się ponownie przy kolejnym uruchomieniu auta z zimnym silnikiem . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 Pompa powietrza wtornego o ile sie nie myle. Jesli ecu wylapie jakikolwiek blad tempomat z automatu nie dzialaWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 (edytowane) Jaki ładny czysty silnik SG, u mnie tam syf i malaria. Pompa powinna się załączyć na kilkanaście- kilkadziesiąt sekund na zimnym silniku. Jest to niepotrzebny dodatek ekologiczny sprawiający liczne problemy: nieszczelność zaworów, zacinanie się zaworów, awaria wentylatora-pompy powietrza. W turbo się to wyprogarmowuje z ECU, niestety w NA jest tak badziewny ECU że jest to operacja trudna i kosztowana, i mało kto to robi... Koniecznie przeczytaj i może popraw tytuł na bardziej pasujący do problemu. ;-) Edytowane 29 Października 2021 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 29 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 (edytowane) Cytat Jaki ładny czysty silnik SG, u mnie tam syf i malaria. Ja też tak mam, a to foto z netu, żeby części rozpoznać Cytat Koniecznie przeczytaj i może popraw tytuł na bardziej pasujący do problemu. ;-) Dzięki - przeczytałem...I myślałem, że to banalna historia za parę groszy. Niestety, chyba jednak nie. Czyli wykasowanie błędu nic nie pomoże, to nie przekaźnik? Edytowane 29 Października 2021 przez Tomforju 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 29 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 A tak wogóle dzieki Wam serdecznie za odpowiedzi. Wiem przynajmniej co to to...Ale dalej jeżdżę z błędem, a nie znoszę, jak mi coś tam miga jak kierunkowskaz i się jeszcze coś świeci na żółto. Przekaźnik wymieniłem i faktycznie, jak zasugerował artaa, znalazłem go na aukcji z opisem dla legacy. Czy jest jakiś prosty sposób na tą bolączkę dla SG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Znam wyśmienity sposób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 29 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Cytat Znam wyśmienity sposób ....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 29 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Czuje sarkazm....albo zwykłe jaja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Chodzi mu o sprzedaż Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 (edytowane) 11 godzin temu, Tomforju napisał: Czyli wykasowanie błędu nic nie pomoże, to nie przekaźnik? Pomoże o tyle że błąd nie wróci aż do zgaszenia silnika, więc można pojechać w trasę z działającym tempomatem. Jak masz szczęście i układ dopiero "umiera" to może po skasowaniu parę/kilkadziesiąt razy odpalić bez błędu, jak padł to błąd będzie zawsze po zimnym odpaleniu. Generalnie dobra rada, w Subaru wyjazd bez interfejsu BT np ELM, i komórki z np. Torque to słaby pomysł... ;-) Edytowane 30 Października 2021 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Jesli to dopiero początek padania pompy to może spuszczenie wody z niej pomoże. Problemem tej pompy jest zbieranie się w niej wody przez nieszczelne elektrozawory. Na samym spodzie pompy jest śruba, po jej odkręceniu powinna zlecieć woda. A tak wygląda w środku moja której już nie udało się uratować : 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Super fotki, daj jeszcze taką z naklejką/tabliczką znamionową jeśli jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Nie robiłem zdjęcia tabliczki bo ta pompa to zło wcielone którego trzeba się pozbywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 (edytowane) Hehe, ja mam NA więc ją mam, jutro idę sprawdzić wodę. I może trochę WD40 wcisnę... Jak znajdziesz ją jeszcze to wstaw, ja jutro też zobaczę czy mam naklejkę, to będzie dla potomnych jakich szukać u innych marek. Edytowane 30 Października 2021 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Zaczynam byc szczesliwy ze u mnie nie ma tej zmoryWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 30 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 No to jutro zabieram się za pompę.... Cytat Na samym spodzie pompy jest śruba, po jej odkręceniu powinna zlecieć woda. Jeśli jęszcze mogę ją uratować.... Cytat Jesli to dopiero początek padania pompy to może spuszczenie wody z niej pomoże. Dzięki wszystkim za pomoc, a szczególnie artaa i ipsx82 (mocno pomocne te fotki )... Dam znać jaki wynik....a jak marne , to Cytat ta pompa to zło wcielone którego trzeba się pozbywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Tylko nie rozklejaj gornej części gdzie jest wirnik bo i tak jego nie da się odkręcić od wałka silnika elektrycznego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 30 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Oki...dzięki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Wstaw foto naklejki swojej pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 31 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2021 (edytowane) A oto moje nieszczęście ;-) pompa Denso 125 600 0190 Edytowane 31 Października 2021 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 31 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2021 Tu jest wątek o podmianie ze SMART a: Ale od mercedesa class A warto posprawdzać bo może mieć właściwa średnicę króćca (większą niż mały SMART). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 31 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2021 Z tego co sie orjetuje to ta sama. Poszperaj za czyms z technologii wroga. Grupa VAG. BOSH robi naprawde dobre graty a z vaga jest tego w ... Wiesz ileWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 31 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2021 Wiesz gdzie są jakieś specyfikacje pomp? Bym dobrał średnice. Z tego co widziałęm to w Foresterze XT była najczęściej Denso 125 600 0160 a w 2,0 NA: Denso 125 600 0190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się