venft Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Cześć, przychodzę z problemem... otóż stosuję w swoim Legacy IV 2.0R żarówki H7 Philips WhiteVision (użytkuję ich od lat w wielu samochodach ze względu na dobre natężenie i zasięg świecenia). Niestety tak jak w innych samochodach spokojnie robiłem na komplecie ponad 20kkm czyli starczały mi na rok jazdy, tak w Legacy na odcinku 8kkm wymieniam je już 2 razy i własnie przepaliły się po raz kolejny. Myślałem, że problemem mogą być spadki napięcia przy uruchamianiu samochodu dlatego przestałem korzystać z automatu i włączam światła dopiero po zapaleniu samochodu. Przeczyściłem również wtyczki i psiknąłem sprayem kontaktowym jednak żadna z tych czynności nie przyniosła poprawy. Czy ktoś miał podobną przypadłość i udało mu się ten temat jakoś rozwiązać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Nie wiem czy to moze miec wplyw na przedwczesne palenie sie zarowek, ale ja juz chyba w kazdym moim subaru wymienialem wtyczke, bo jak sie troche przytopi od temperatury to zaciski zaczynaja slabiej trzymac i psikanie sprejami kontaktowymi nic nie da Obejrzyj te wtyczki czy nie sa nadpalone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 o ile mnie pamięć nie myli to słaby - powoduje szybie zużycie żarówki. napięcie do sprawdzenia na wtyczce przy obciążeniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
st981777 Posted March 29, 2021 Share Posted March 29, 2021 Wtyczki, albo za wysokie napięcie ładowania, wzrost napięcia nawet o 0,5V znacząco skróci żywotność żarówki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now