venft Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 (edytowane) Cześć, Długo zwlekałem z założeniem własnego wątku ale stwierdziłem, że najwyższa pora przedstawić swoje daily. Po sprzedaży SAABa zacząłem rozglądać się za kolejnym samochodem. Patrzyłem po Foresterze SG bo bardzo podoba mi się jego bryła ale w tamtym czasie ciężko mi było znaleźć coś dla siebie. Zacząłem się również rozglądać za Legacy i wpadła mi w oko jedna sztuka. Umówiłem się w jeden dzień na oględziny zarówno Forestera jak i Legacy i ostatecznie skończyło się na Legacy który w porównaniu do oglądanego Forestera był dużo ciekawszym samochodem. Legacy zakupiłem w lipcu 2019r. z przebiegiem 99600 km. Auto sprowadzone ze Szwajcarii ale udało mi się potwierdzić autentyczność przebiegu w pobliskim ASO Subaru. Zaraz po zakupie, przy przebiegu 99713 km auto trafiło do ASO Subaru na duży serwis (przewidziany przy 100kkm) aby ze spokojną głową cieszyć się samochodem. Do tej pory nigdy mnie nie zawiódł, bez problemu pokonał trasę nad Bałtyk oraz do Chorwacji z przyczepą. Trochę szczegółów o samochodzie: Subaru Legacy IV generacji Silnik benzynowy 2.0R o mocy 150KM Skrzynia manualna Rok 2009 Przebieg obecnie to 123000 km (będę co jakiś czas edytował post) Prace serwisowe / mechaniczne: - wymiana rozrządu, olejów przekładniowych i silnikowego, ustawienie zbieżności przy przebiegu 99713 km - wymiana oleju (Shell Helix 5w30) oraz filtrów przy przebiegu 113kkm - wymiana węża klimatyzacji między kompresorem a grodzią (przegryziony przez kunę) - zrobiona konwersja sprzęgła na jednomasę (poskładane na częściach ori subaru) przy przebiegu 116kkm - wymiana tarcz i klocków hamulcowych przy przebiegu 125kkm - wymiana oleju (Shell Helix 5w30) oraz filtrów przy przebiegu 125kkm - wymiana akumulatora Varta przy przebiegu 125kkm Prace wizualne: - przyciemnienie szyb tylnych folią Maguel GX 15% - założenie tłumików przelotowych WM - dołożenie dokładki zderzaka EZ-LIP - wymiana oświetlenia wnętrza na żarówki LED Vision - wymiana żarówek świateł mijania na Philips WhiteVision Ultra - grill pomalowany HyperDip'em - zmieniona gałka zmiany biegów na "STI" Planuję: -zmianę felg na lato / ewentualnie dystanse i zmiana koloru PlastiDip'em w kolor Brass Monkey lub Punisher Grey - zmiana kolektora na różnoodległościowy - być może zmiana radia na 2din - odświeżenie lakieru (źle nie jest ale zawsze może być lepiej) - konserwacja podwozia na wiosnę Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez venft 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Ależ to jest piękny egzemplarz... Ten biały kolor w połączeniu z przyciemnieniem szyb wygląda kosmicznie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panekrzysiek Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Super wóz! Świetnie wygląda. Felgi w Brass Monkey moga dobrze wyglądać, ale myślę, że złote by naprawdę dobrze siadły. Byle nie czarne Brakuje mi tu nagrania brzmienia z tymi końcówkami Sam mam końcowy zmieniony na WM, ale tylko jeden i jestem ciekawy jaka jest różnica w brzmieniu przy tym samym silniku. Oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Ojj no ten kolorek robi niesamowicie.. Zazdroszczę przebiegu, u mnie już 3 z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Bardzo fajnie się prezentuje! O jakim DMC jest ta przyczepa? I jak sobie z nią radzi 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venft Opublikowano 21 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 55 minut temu, Dymian napisał: Bardzo fajnie się prezentuje! O jakim DMC jest ta przyczepa? I jak sobie z nią radzi 2.0? Przyczepa dość mała i DMC ma 1600kg więc razem z DMC auta mieszczę się w 3,5t. Jeśli chodzi o radzenie sobie to.. nie jest źle bo uciągnąć potrafi i 100 spokojnie po prostej można lecieć w komfortowych warunkach, natomiast fakt faktem, że przy większych wzniesieniach była potrzebna redukcja (najgorsze wzniesienie na autostradzie w chorwacji to redukcja do 3..). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Do 3 to nie jest jeszcze źle- będąc małym brzdącem, ale z motoryzacją już zaznajomiony, jak zobaczyłem jak autosan na wycieczce szkolnej w górach schodzi do 1... A co do przyczepy 1600- ja już "kociokwiku" dostaję z przepisami. Jak się ma 1600kg ciągnięte na B przy zapisie o masie DMC holownika o 1.33 większej jak masa przyczepy? Oczywiście wiedząc, że w dowodzie holownik ma wpisane z 1900kg na haku przyczepy z hamulcem. Mnie uczono, że maksymalny zestaw na B do 2000kg DMC holownika i 1500kg przyczepy (idealne zastosowanie archaicznego, ale wciąż obowiązującego zapisu o stosunku 1.33) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
venft Opublikowano 23 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 Szczerze mówiąc to nigdy nie słyszałem o współczynniku 1.33. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 23 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2021 12 godzin temu, venft napisał: Szczerze mówiąc to nigdy nie słyszałem o współczynniku 1.33. https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/warunki-techniczne-pojazdow-oraz-zakres-ich-niezbednego-wyposazenia-17009712/dz-3-roz-4 § 14. 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się