Jump to content

panekrzysiek

Nowy
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

About panekrzysiek

  • Birthday 03/05/2000

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wieluń/Zielona Góra
  • Auto
    Impreza GH 2.0R "Lanos"
    https://forum.subaru.pl/topic/111869-impreza-gh-20r/
  • Zainteresowania
    samochody, muzyka, zegarki, narty

Recent Profile Visitors

354 profile views

panekrzysiek's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

45

Reputation

  1. Nowe pierścienie do zimówek, bo coraz bliżej (mam nadzieję) białego szaleństwa. Stary pierścień połamałem- nie zszedł z piasty, nie zauważyłem, założyłem letnią felgę i dokręciłem...
  2. Nie zdejmuj grilla! Raz popełniłem ten błąd... on jest na czterech śrubach przykręcony do zderzaka. Zdjąć? Żaden problem, ale potem to zakręć...
  3. Pozdrawiam właściciela białego GH WRX na krakowskich tablicach przejeżdżającego przez Wieluń. Nie jechałem Subaru więc jakoś zapomniałem machnąć
  4. Nowe klaksony do Lanosa. Przed zamontowaniem je rozmontuję i przemaluję, żeby kolor pasował do zacisków i innych przyszłych dodatków
  5. To ja mam jeszcze inne doświadczenie: w Wieluniu gdzie mieszkam praktycznie nie widzę Subaru, ale studiuję w Zielonej Górze i tu już Subaru jest naprawdę sporo, ale widzę je oczywiście wtedy kiedy spaceruję, bo jak wyjeżdżam samochodem to wszystkie się chowają... A co do machania to moje ostatnie doświadczenia są naprawdę pozytywne: miganie długimi czy awaryjnymi w trasie, machanie w mieście. Nie ma co się zniechęcać
  6. Pięknie wygląda! Jest szansa, że się go spotka na drogach w Zielonej?
  7. I jak je oceniasz? Powiesz coś więcej jak działa w porównaniu do seryjnego?
  8. Tak gdzieś wyczytałem, ale tak jak mówię- nie wiem jak to rozpoznać i nie wiem czym się różnią. Reduktor mam. Do tego możesz mieć (z tego co kojarzę) np. wersję comfort wnętrza, ale RS z zewnątrz czy coś takiego. Ciężka sprawa z tym jest W trakcie jazdy sprzęgło już nie denerwuje, a skrzynia jest bardzo fajna, więc przemyśl to. Do tego można coś zmienić przy wydechu, a wtedy redukcje z międzygazem brzmią naprawdę dobrze i wtedy szkoda by było mieć automat. Do tego (nie wiem czy w Lanosach też) ale automat nie ma rozłożenia napędu 50:50, ale 70:30 w niektórych modelach Tak i nie. Lubię to, że jest miękko, ale prowadzenie chcę poprawić w inny sposób. Ta miękkość powstrzymuje mnie przed obniżeniem. Planuję zmianę łączników stabilizatorów na akcesoryjne z poliuretanami lub cały grubszy tylny drążek stabilizatora. Do tego rozpórka na tył, żeby naprawić ten problem, który opisałem wyżej. To powinno poprawić tył i zmniejszyć przechyły, a grubszy tylny drążek w teorii sprawi, że będzie się jeszcze lepiej wkręcał w zakręty. Jeśli będziesz coś z tym chciał działać to masz zestawy Whiteline (drążki w różnych rozmiarach, łączniki), zawieszenia też jest kilka opcji i do tego budżetowe łączniki, które podobno dają radę i niektórym nawet trochę wytrzymują, ale wiadomo jak może być z budżetówką... No to już naprawisz poważną wadę Lanosa gdzieś na forum jest temat Lanosa z zaciskami z WRX i pomiarami drogi hamowania- poprawa o 30% I to się ceni! Wbrew temu co ludzie myślą są inne auta niż grupa VAG Nie ma sprawy. Na tyle ile mogę służę pomocą
  9. U mnie też jest parę pierdół, ale takie, nazwijmy je, problemy egzemplarza pomijam No to się cieszę, że inny właściciel się zgadza, bo każdy ma inny punkt odniesienia więc to czasem jest jak opisywanie dziewczyny- każdy lubi co innego
  10. Ja swoim Lanosem 2.0R jeżdżę od prawie dwóch lat. Jeśli zaakceptowałeś mankamenty takie jak plastikowe wnętrze i podłokietnik, który powinien być raczej nazywany "klapką na schowek" (bo jako podłokietnika nie da się go używać) to już zrobiłeś duży krok. Zacznijmy od tego, że nie wiem jaką mam wersję. Z tego co wiem to nie comfort, bo trochę dodatków (np. xenony i tempomat) mam, ale pewności brak (jeśli ktoś wie jak to sprawdzić to będę wdzięczny). Co do prowadzenia i ogólnej jazdy: +AWD więc zimą jest masa frajdy i nie trzeba się ograniczać z gazem. Wiadomo- 150km, ale ośka z tą mocą może polecieć; +moim zdaniem (i znajomych, którzy Lanosem mieli okazję się przejechać) bardzo fajna skrzynia +w mojej ocenie zawieszenie. Jest dość miękkie, ale ma w sobie to coś. Przechyla się, ale auto ciągle jedzie, nie czuć niepewności, która mogłaby z niego wynikać. Nie męczy w mieście na nierównościach i można przycisnąć na nieutwardzonej drodze. Dla porównania bez problemu przejeżdżało z tą samą prędkością zakręty, co Corolla znajomego na dużo sztywniejszym i akcesoryjnym zawieszeniu. -sprzęgło. Jest tragiczne. Bardzo łatwo je przypalić, dziwnie łapie, trudne do wyczucia. Okropieństwo -za słabe hamulce. Tutaj można działać na różne sposoby (tańsze i droższe), ale da się to przyszłościowo ogarnąć bez wyrzucania worka pieniędzy (zaleta plug&play w Subaru) -tylne zawieszenie... no i tutaj mam problem, bo mam wrażenie, że ma za krótki skok, ale nie traktuj tego jak prawdę objawioną, bo zwróciłem na to uwagę niedawno, a mam butlę LPG w bagażniku. Nie pamiętam czy było tak wcześniej, więc ten argument może jest zbędny... Tym, który jest dobry jest to, że po założeniu przedniej rozpórki czuć, że przód się "spiął", ale tył się "rozpiął". Tak jakby "nie nadążał" za usztywnionym przodem. +/- duża kierownica i raczej niewymagający (miękki) układ kierowniczy. Mi nie przeszkadza, bez problemu da się pojechać gdzie się chce +/- mocy nie ma tyle, żeby ciągnąć samolot na pas startowy, ale jak się człowiek zapomni i pozwoli silnikowi wkręcić to można się zagalopować Podsumowując: GH to naprawdę fajny samochód. Swoim w prawie dwa lata przejechałem 30kkm i choć pewne rzeczy wkurzają to jest to na przykład średnie wyciszenie i słabe nagłośnienie, ALE są to rzeczy, które męczą mnie w trasie. Jeżdżąc tym autem po mieście czy bocznych drogach nie mam ani przez chwilę myśli, żeby go zmieniać. Nie jest idealny, ma swoje wady, czasem nazywam go Śmierdzielem, ale z całego serca polecam. Ja ze swoim "walczę", żeby był lepszy, bo planuję z nim zostać na dłużej, ale seryjnego też go lubiłem. Za jakiś czas będę montował zaciski z WRX GC/GD, obijał kevlarem sprzęgło i odelżał koło zamachowe. Będę dawał znać jak oceniam zmiany w swoim wątku, do którego zapraszam Gdybyś chciał o coś dopytać to wal śmiało
  11. Wie ktoś jakie to felgi?
  12. Możesz też je poprowadzić przez przełącznik trójpozycyjny (albo trzypozycyjny, nie wiem jak to się nazywa), żeby móc je zapalać oddzielnie, wyłączać lub ze wstecznymi moim zdaniem najlepsza opcja
  13. Pozdrawiam właściciela, spotkany na MOPie Michalowice chwile po 12
  14. Dziś przyszły rzeczy zakupione w zeszłym tygodniu: -nowe gumy i tłoczki do czterotłoczków z WRX -nowe blaszki montażowe do klocków -nowe przewody HELa w oplocie -nowe zimowe felgi, pod które zmieszczą się nowe zaciski -nowa lampa cofania (zamiast przeciwmgłowej, żeby przywrócić symetrię z tyłu)
×
×
  • Create New...