ewemarkam Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Wali błędami jak jest bardzo przekroczona korekta, nie wiem czy limit to 20%. A jak Ci jeden wtrysk będzie łał to silnik będzie kuleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 W dniu 1.03.2021 o 16:15, fateofangel napisał: No to kable bym badał albo masa gdzieś może przerywa, aku masz dobrze przymocowany? klemy pożądne? czy cewce pewnie by rzuciło błędem, obudowa i przewód filtra powietrza rozumiem sprawdzona Obudowa sprawdzona. Filtr czysty. (4tyskm przebiegu) klemy wszystko git. Dolot sprawdzałem z każdej strony i wygląda na wszystko w porządku. Świece mają przebieg około 8 tys km. NGK irydowe. Aku trzyma prąd. Zastanawiam się nad sprawdzeniem jeszcze szczelności dolotu. Myślałem nad ściągnięciem dolotu, zaślepieniem otworów i napompować ciśnieniem około 0.3 bara. (Robiłem tam w swoim poprzednim aucie z grupy VW i dopiero wtedy wykryłem nieszczelność.) Zakręcie nie butli z gazem? Ok. Ale z 2 strony auto pracujące na LPG ma ten sam problem co na pb. Więc raczej to odpada. Auto pali bez problemu gdzie przy puszcającym wtrysku od LPG pojawia się problem z odpalaniem. Najciekawszy jest fakt że auto po zakupie nie miało takiego problemu. Dopiero po 1 odłączeniem Aku problem się pojawił. Luzy zaworowe posrawdzanie i wszędzie jest odpowiednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 3 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Dodam jeszcze 1. Zauważyłem ( w aplikacji torque) że na postoju korekty potrafią sięgnąć 30%. Błędów brak więc uznałem to wskazanie za błędne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Dodam jeszcze 1. Zauważyłem ( w aplikacji torque) że na postoju korekty potrafią sięgnąć 30%. Błędów brak więc uznałem to wskazanie za błędne. Jak Ci tak korekty na wolnych szybują go góry, to zazwyczaj jest nieszczelność w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Wiktor Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Zamontowałem wkładkę k&n. Pierwsze odczucia jest gorzej niż było. Potem wybrałem się tym samochodem na autostradę po raz pierwszy. 60 km na autostradzie z średnia prędkością powyżej 140km/h i auto nie do poznania. Chodzi płynnie. Falowania praktycznie nie ma żadnego. Przyspiesza normalnie bez żadnych szalenięc i opuźnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się