Sebi10 Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Witam. Mam problem z kontrolką SRS w foresterze 2.0 XT która cały czas świeci. Probowałem wymigać i usunąć błędy, ale nie mogę tego zrobić. Czy ktoś wie w czym leży problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Znalazłeś czarna kostkę i dwa piny obok przytaśmowane do kabli? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Wszystko znalazłem. Problemem jest to że nie miga żadnych błędów, ani nawet nic się nie zmienia gdy zwieram kostke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 (edytowane) W dobre piny kostki wkładasz te dwa wolne które normalnie są przytaśmowane? Któryś wywołuje odczyt błędów, drugi kasowanie. Pytam bo pod kierownicą jest więcej kostek, są jeszcze dwie czarne, dwie zielone i ta jedna czarna. Edytowane 3 Listopada 2020 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Wyglada dokładnie tak jak ta na rysunku więc wydaję mi się ze to jest ta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Bezpieczniki masz ok? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 3 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Bezpieczniki całe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 (edytowane) Tu masz kawałek serwisówki. W niej są pokazane inne piny niż na zdjęciu wyżej. 2003 Service Manual EU.pdf A tu link do kompletnej: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2003/2003 Service Manual EU.pdf Edytowane 4 Listopada 2020 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 4 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 Moim zdaniem to są też te same piny co na zdjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2020 No nie właśnie. W serwisowce masz piny obok klipsu blokującego a w zdjęciu które pokazałem wyżej to są te niższe piny jakby w dolnym rzędzie. Też miałem dylematy, w końcu nie pamiętam w które Iny wkładałem te wsówki, w każdym razie nic się nie uszkodzilo przy próbach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Myślałem że to jest opis kolejności pinów na tym pierwszym zdjęciu. Ale te dolne piny są od diagnostyki ABSu, więc też nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Myślałem że to jest opis kolejności pinów na tym pierwszym zdjęciu. Ale te dolne piny są od diagnostyki ABSu, więc też nie działa. Zostaje Ci sprawdzenie obwodu żarówki. I zmierzenie zasilania na samym module. W Forku jest w tunelu przed lewarkiem pod radiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 5 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 A jakieś podpowiedzi jak zmierzyć zasilanie na sterowniku ? I czy wymiana sterownika to tylko przekładka czy trzeba coś więcej robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Podesłałem Ci link do schematu par postów wyżej. Jeśli umiesz posługiwać się miernikiem to sobie poradzisz. Ale trzeba bardzo uważać, bo ponoć można miernikiem wyzwolić ładunek w poduszce. Także jeśli wiesz co robisz to śmiało, inaczej oddaj to komuś. Na zasilaniu są dwa bezpieczniki. A sama centralka może zostać wymieniona na identyczną. O identycznym oznaczeniu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 7 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Jeśli chodzi ci o mierzenie zasilania na tej wtyczce diagnostycznej to już mierzyłem i wszystko jest ok. Masy też są. Jak dla mnie to wszystko wskazuje na to że sterownik jest uszkodzony albo zablokowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Chodzi mi o zmierzenie zasilania sterownika. Jest w tunelu pod radiem. Może wystarczy rozpiąć akumulator i "poprawić" wtyczki sterownika. Oba bezpieczniki są dobre? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Chodzi o lampkę poduszek powietrznych? Mi się świeciła jak miałem problem z kablami/wtyczkami pod fotelem. W fotelach masz kurtyny powietrzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Chodzi o lampkę poduszek powietrznych? Mi się świeciła jak miałem problem z kablami/wtyczkami pod fotelem. W fotelach masz kurtyny powietrzne.Tak tylko chodzi o problem jak odczytać błędy. Ja miałem niezły cyrk. Przerwana taśma zwijacza kierownicy. A błędy waliło od fotela pasażera i poduszki pasażera. Najprościej zaopatrzyć się w parę oporników 3 Ohm. Może być nawet 2.6Ohm. te działa. Wpinać ja zamiast kolejnych poduszek. Ale tutaj wyżej jest inny problem, nie da się wywołać diagnostyki, żeby wymrugać błąd. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 To błędy poduszek można dokładniej wymigać? A nie da się sczytać kablem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 Można wymrugać, ale nie wiem czy jakimś międzymordziem odczytasz. Powinno się dać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi10 Opublikowano 19 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 Poprawiłem wtyczki, bezpieczniki dobre. Wszystko wskazuje na sterownik poduszek ale dowiem się dopiero jak go wymienię. Dzięki za pomoc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJ Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 podepnę się pod temat. Czy w forku polifcie 2006 złącza diagnostyczne są w tym samym miejscu? Szukałem u siebie i nic nie znalazłem, jest jedynie ta zielona kostka.. Udało mi się znaleźć inną wtyczkę, za skrzynką z bezpiecznikami, ale przy niej nie ma żadnych pinów. Patrząc na ułożenie pinów w kostce wydaje mi się, że to powinno być to https://codes.rennacs.com/plugins/SubaruSRS/SUBARU-SRS-75-Legacy.php ale po uziemieniu odpowiedniego pina nic się nie dzieje... Poratuje ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się