Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam. Mam problem z kontrolką SRS w foresterze 2.0 XT która cały czas świeci. Probowałem wymigać i usunąć błędy, ale nie mogę tego zrobić. Czy ktoś wie w czym leży problem ?

Posted (edited)

W dobre piny kostki wkładasz te dwa wolne które normalnie są przytaśmowane? Któryś wywołuje odczyt błędów, drugi kasowanie. Pytam bo pod kierownicą jest więcej kostek, są jeszcze dwie czarne, dwie zielone i ta jedna czarna.

 

post-6800-136027658442.jpg

Edited by ewemarkam
  • Like 1
Posted

No nie właśnie. W serwisowce masz piny obok klipsu blokującego a w zdjęciu które pokazałem wyżej to są te niższe piny jakby w dolnym rzędzie.

 Też miałem dylematy, w końcu nie pamiętam w które Iny wkładałem te wsówki, w każdym razie nic się nie uszkodzilo przy próbach.

 

  • Like 1
Posted

Myślałem że to jest opis kolejności pinów na tym pierwszym zdjęciu. Ale te dolne piny są od diagnostyki ABSu, więc też nie działa. 

Posted
Myślałem że to jest opis kolejności pinów na tym pierwszym zdjęciu. Ale te dolne piny są od diagnostyki ABSu, więc też nie działa. 
Zostaje Ci sprawdzenie obwodu żarówki. I zmierzenie zasilania na samym module. W Forku jest w tunelu przed lewarkiem pod radiem.
  • Like 1
Posted

A jakieś podpowiedzi jak zmierzyć zasilanie na sterowniku ? I czy wymiana sterownika to tylko przekładka czy trzeba coś więcej robić?

Posted

Podesłałem Ci link do schematu par postów wyżej. Jeśli umiesz posługiwać się miernikiem to sobie poradzisz. Ale trzeba bardzo uważać, bo ponoć można miernikiem wyzwolić ładunek w poduszce. Także jeśli wiesz co robisz to śmiało, inaczej oddaj to komuś.

Na zasilaniu są dwa bezpieczniki. A sama centralka może zostać wymieniona na identyczną. O identycznym oznaczeniu.

 

 

 

 

  • Like 1
Posted

Jeśli chodzi ci o mierzenie zasilania na tej wtyczce diagnostycznej to już mierzyłem i wszystko jest ok. Masy też są. Jak dla mnie to wszystko wskazuje na to że sterownik jest uszkodzony albo zablokowany. 

Posted

Chodzi mi o zmierzenie zasilania sterownika. Jest w tunelu pod radiem. Może wystarczy rozpiąć akumulator i "poprawić" wtyczki sterownika. Oba bezpieczniki są dobre?

  • Like 1
Posted

Chodzi o lampkę poduszek powietrznych? Mi się świeciła jak miałem problem z kablami/wtyczkami pod fotelem. W fotelach masz kurtyny powietrzne.

Posted
Chodzi o lampkę poduszek powietrznych? Mi się świeciła jak miałem problem z kablami/wtyczkami pod fotelem. W fotelach masz kurtyny powietrzne.
Tak tylko chodzi o problem jak odczytać błędy. Ja miałem niezły cyrk. Przerwana taśma zwijacza kierownicy. A błędy waliło od fotela pasażera i poduszki pasażera. Najprościej zaopatrzyć się w parę oporników 3 Ohm. Może być nawet 2.6Ohm. te działa. Wpinać ja zamiast kolejnych poduszek. Ale tutaj wyżej jest inny problem, nie da się wywołać diagnostyki, żeby wymrugać błąd.
  • Like 1
  • 2 weeks later...
Posted

Poprawiłem wtyczki, bezpieczniki dobre. Wszystko wskazuje na sterownik poduszek ale dowiem się dopiero jak go wymienię. Dzięki za pomoc. 

  • Like 1
  • 1 year later...
Posted

podepnę się pod temat. 

Czy w forku polifcie 2006 złącza diagnostyczne są w tym samym miejscu? Szukałem u siebie i nic nie znalazłem, jest jedynie ta zielona kostka..

Udało mi się znaleźć inną wtyczkę, za skrzynką z bezpiecznikami, ale przy niej nie ma żadnych pinów. Patrząc na ułożenie pinów w kostce wydaje mi się, że to powinno być to https://codes.rennacs.com/plugins/SubaruSRS/SUBARU-SRS-75-Legacy.php ale po uziemieniu odpowiedniego pina nic się nie dzieje... 

Poratuje ktoś?

 

IMG-1944.jpg

IMG-1939.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...