Skocz do zawartości

Forester SG SRS


Sebi10

Rekomendowane odpowiedzi

W dobre piny kostki wkładasz te dwa wolne które normalnie są przytaśmowane? Któryś wywołuje odczyt błędów, drugi kasowanie. Pytam bo pod kierownicą jest więcej kostek, są jeszcze dwie czarne, dwie zielone i ta jedna czarna.

 

post-6800-136027658442.jpg

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz kawałek serwisówki. 

W niej są pokazane inne piny niż na zdjęciu wyżej. 

 

2003 Service Manual EU.pdf

 

A tu link do kompletnej:

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/2003/2003 Service Manual EU.pdf

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie właśnie. W serwisowce masz piny obok klipsu blokującego a w zdjęciu które pokazałem wyżej to są te niższe piny jakby w dolnym rzędzie.

 Też miałem dylematy, w końcu nie pamiętam w które Iny wkładałem te wsówki, w każdym razie nic się nie uszkodzilo przy próbach.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że to jest opis kolejności pinów na tym pierwszym zdjęciu. Ale te dolne piny są od diagnostyki ABSu, więc też nie działa. 
Zostaje Ci sprawdzenie obwodu żarówki. I zmierzenie zasilania na samym module. W Forku jest w tunelu przed lewarkiem pod radiem.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podesłałem Ci link do schematu par postów wyżej. Jeśli umiesz posługiwać się miernikiem to sobie poradzisz. Ale trzeba bardzo uważać, bo ponoć można miernikiem wyzwolić ładunek w poduszce. Także jeśli wiesz co robisz to śmiało, inaczej oddaj to komuś.

Na zasilaniu są dwa bezpieczniki. A sama centralka może zostać wymieniona na identyczną. O identycznym oznaczeniu.

 

 

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o lampkę poduszek powietrznych? Mi się świeciła jak miałem problem z kablami/wtyczkami pod fotelem. W fotelach masz kurtyny powietrzne.
Tak tylko chodzi o problem jak odczytać błędy. Ja miałem niezły cyrk. Przerwana taśma zwijacza kierownicy. A błędy waliło od fotela pasażera i poduszki pasażera. Najprościej zaopatrzyć się w parę oporników 3 Ohm. Może być nawet 2.6Ohm. te działa. Wpinać ja zamiast kolejnych poduszek. Ale tutaj wyżej jest inny problem, nie da się wywołać diagnostyki, żeby wymrugać błąd.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

podepnę się pod temat. 

Czy w forku polifcie 2006 złącza diagnostyczne są w tym samym miejscu? Szukałem u siebie i nic nie znalazłem, jest jedynie ta zielona kostka..

Udało mi się znaleźć inną wtyczkę, za skrzynką z bezpiecznikami, ale przy niej nie ma żadnych pinów. Patrząc na ułożenie pinów w kostce wydaje mi się, że to powinno być to https://codes.rennacs.com/plugins/SubaruSRS/SUBARU-SRS-75-Legacy.php ale po uziemieniu odpowiedniego pina nic się nie dzieje... 

Poratuje ktoś?

 

IMG-1944.jpg

IMG-1939.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...