Jump to content

Bicie Kierownicy po zmianie opon Subaru Outback Diesel 2009 bp


Kamillo
 Share

Recommended Posts

Wita wszystkich, opisze mój problem:

Jakiś czas temu miałem bicie kierownicy przy hamowaniu. Okazało się, że tłoczek w zaciskach nie wracał na swoje miejsce i musiały być wymienione tarcze, klocki przód, dodatkowo regeneracja zacisków plus jeden przewód hamulcowy. Dodatkowo sprawdzili mi zawieszenie i wymienili wszystkie gumowe stabilizatory (przód i tył). Powiedzieli mi również, że jest luz na przekładni kierowniczej. Nie odczuwałem tego podczas jazdy więc stwierdziłem, że z tym poczekam. Auto jeździło jak ta lala. Stwierdziłem, że wymienię opony na całoroczne. Kupiłem nowe Imperiale i po założeniu (przy okazji zmieniłem olej w tylnym moście+klocki tył) się zaczęło. Auto dziwnie bujało nawet przy turlaniu, między 110-125 było mocne bicie, powyżej i poniżej nie. Stwierdziłem, że pojadę do innego gumiarza i okazało się, że było spaprane wyważenie i do sporo bo 20g, 5g a na tylnym 30 gram. Auto teraz do 110 jeździe elegancko ale powyżej znowu trzęsie kierownicą i czym szybciej to chyba mocniej.

Pytanie moje przy ta przekładnie może na to mieć taki wpływ? Te opony wydają się miękkie. Czy jechać do innego jeszcze gumiarza, aż ktoś to ustawi? Zawieszenie jest ok. Felgi niby te same oryginalne. Czy to wina nowych opon? Prośba o wskazanie kierunku. Może ktoś już miał taki problem.

Link to comment
Share on other sites

Opony były wywarzane i planowane na maszynie hunter, ale i to nie pomogło. Wulkanizator powiedział że dziadostwo opony, (imperial) ale parametry wskazywały ze powinno być ok. Bicie nadal jest od 110-125.  Zawieszenie jest ok. Ktoś coś?

Link to comment
Share on other sites

A maszyna rozpędza oponę to 100km/h?

Tylko że marne szanse aby biły wszystkie 4. Jak już to jedna może dwie. Dlatego piszę żebyś zamienił tył z przodem. Kombinuj dalej, ale innego wyjścia nie ma. Jak Ci bicie zniknie to oponę reklamuj.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Kamillo napisał:

Opony były wywarzane i planowane na maszynie hunter, ale i to nie pomogło. Wulkanizator powiedział że dziadostwo opony, (imperial) ale parametry wskazywały ze powinno być ok. Bicie nadal jest od 110-125.  Zawieszenie jest ok. Ktoś coś?

Skoro po wymianie opon, to załóż inne koła na próbę,Imperiale to Chiny z tego co wiem.

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, respect napisał:

Skoro po wymianie opon, to załóż inne koła na próbę,Imperiale to Chiny z tego co wiem.

Chiny, ale człowiek się skusił dobrymi opiniami na oponę i ceną. Ostatni raz. Nie wiem czy ostatecznie była zamiana przód z tylemm bo wulkanizator na przód dał te z najmniejszym biciem czy innym parametrem który byl wyświetlany w kg i że tylko hunter ma patent na to na swoich maszynasz, ale i to nie pomogło.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...