ech Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Witam forumowiczów. Liczę na pomoc w sprawie diagnozy forka I gen. polift 2.0 w gazie 125 km z przebiegiem już 400kkm Autko ma brak mocy do 2300 rpm. Powyżej jest w porządku, natomiast do tej wartości odczuwalna moc to 30 kucy. Zwłaszcza pod wzniesienie, naturalnie, jednak po odpuszczeniu sprzęgła i wciśnięciu pedału gazu do końca, czuć że chciałby, ale bardzo nie może, nie ma czym. Nie ma szarpania, lecz spory brak siły rozpędu. Pod kompem błąd od sondy oraz czuj.stuk. Świece iskrowe, kable wymienione. Czujnik spalania stukowego wymieniony. Sonda II wymieniona. Przepływomierz podmieniony Czujnik położenia przepustnicy podmieniony. Zawory wyregulowane Cewka podmieniona. Po zamontowaniu Ori cewki, która była w pojeździe został spalony bezpiecznik od pompki paliwa. Teraz ciągle podmieniona ori używka. Wiem że używka nie wyklucza niesprawności części, ale czekam na doświadczenie w kwestii braku mocy do 2300. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Ja tak miałem gdy stukowiec był przykręcony do bloku. Podwiwslem go i spokój. Spróbuj najpierw przenieść go na skrzynie. I druga rzecz, do polifta powinno się dać normalnie podłączyć jakimś interfejsem. Dobrze było by zobaczyć co się dzieje z zapłonem, czy to stukowiec go opóźnia i dlatego samochód nie jedzie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 wróżąc stawiam na stukowiec jak Ewemarkam, to takie typowe obajwy jak coś z nim nie halo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 @ech, czujnik stukowy wymieniłeś na ori czy zamiennik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 8 minut temu, Pan Dziedzic napisał: @ech, czujnik stukowy wymieniłeś na ori czy zamiennik ? Zamiennik, dokręcony na 24Nm, ale jednak zamiennik, przeniesiony do karoserii pojazdu z lepszą masą i nadal to samo. 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Ja tak miałem gdy stukowiec był przykręcony do bloku. Podwiwslem go i spokój. Spróbuj najpierw przenieść go na skrzynie. I druga rzecz, do polifta powinno się dać normalnie podłączyć jakimś interfejsem. Dobrze było by zobaczyć co się dzieje z zapłonem, czy to stukowiec go opóźnia i dlatego samochód nie jedzie. Podłączę jutro, zobaczę co mam w arsenale kompa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted September 30, 2020 Share Posted September 30, 2020 Tutaj nie sprawdza sie zamiennik. Stary był ori ? Jeśli tak to przykręć go wyżej na bloku silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted September 30, 2020 Author Share Posted September 30, 2020 36 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Tutaj nie sprawdza sie zamiennik. Stary był ori ? Jeśli tak to przykręć go wyżej na bloku silnika. Stary był Ori i drugi Ori używany na podmianke. Zakładając wykluczenie stukowego, jakieś pomysły co dalej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now