Jump to content

Forester I brak mocy do 2300rpm.


ech
 Share

Recommended Posts

Witam forumowiczów.

Liczę na pomoc w sprawie diagnozy forka I gen. polift 2.0 w gazie 125 km z przebiegiem już 400kkm

Autko ma brak mocy do 2300 rpm.

Powyżej jest w porządku, natomiast do tej wartości odczuwalna moc to 30 kucy. Zwłaszcza pod wzniesienie, naturalnie, jednak po odpuszczeniu sprzęgła i wciśnięciu pedału gazu do końca, czuć że chciałby, ale bardzo nie może, nie ma czym.

Nie ma szarpania, lecz spory brak siły rozpędu.

Pod kompem błąd od sondy oraz czuj.stuk.

Świece iskrowe, kable wymienione.

Czujnik spalania stukowego wymieniony.

Sonda II wymieniona.

Przepływomierz podmieniony

Czujnik położenia przepustnicy podmieniony.

Zawory wyregulowane

Cewka podmieniona.

Po zamontowaniu Ori cewki, która była w pojeździe został spalony bezpiecznik od pompki paliwa.

Teraz ciągle podmieniona ori używka.

Wiem że używka nie wyklucza niesprawności części, ale czekam na doświadczenie w kwestii braku mocy do 2300.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja tak miałem gdy stukowiec był przykręcony do bloku. Podwiwslem go i spokój. Spróbuj najpierw przenieść go na skrzynie. I druga rzecz, do polifta powinno się dać normalnie podłączyć jakimś interfejsem. Dobrze było by zobaczyć co się dzieje z zapłonem, czy to stukowiec go opóźnia i dlatego samochód nie jedzie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

@ech, czujnik stukowy wymieniłeś na ori czy zamiennik ? 

Zamiennik, dokręcony na 24Nm, ale jednak zamiennik, przeniesiony do karoserii pojazdu z lepszą masą i nadal to samo.

 

5 godzin temu, ewemarkam napisał:

Ja tak miałem gdy stukowiec był przykręcony do bloku. Podwiwslem go i spokój. Spróbuj najpierw przenieść go na skrzynie. I druga rzecz, do polifta powinno się dać normalnie podłączyć jakimś interfejsem. Dobrze było by zobaczyć co się dzieje z zapłonem, czy to stukowiec go opóźnia i dlatego samochód nie jedzie.

Podłączę jutro, zobaczę co mam w arsenale kompa.

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Tutaj nie sprawdza sie zamiennik.

Stary był ori ? Jeśli tak to przykręć go wyżej na bloku silnika.

Stary był Ori i drugi Ori używany na podmianke.

Zakładając wykluczenie stukowego, jakieś pomysły co dalej? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...