ech Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Witam forumowiczów. Liczę na pomoc w sprawie diagnozy forka I gen. polift 2.0 w gazie 125 km z przebiegiem już 400kkm Autko ma brak mocy do 2300 rpm. Powyżej jest w porządku, natomiast do tej wartości odczuwalna moc to 30 kucy. Zwłaszcza pod wzniesienie, naturalnie, jednak po odpuszczeniu sprzęgła i wciśnięciu pedału gazu do końca, czuć że chciałby, ale bardzo nie może, nie ma czym. Nie ma szarpania, lecz spory brak siły rozpędu. Pod kompem błąd od sondy oraz czuj.stuk. Świece iskrowe, kable wymienione. Czujnik spalania stukowego wymieniony. Sonda II wymieniona. Przepływomierz podmieniony Czujnik położenia przepustnicy podmieniony. Zawory wyregulowane Cewka podmieniona. Po zamontowaniu Ori cewki, która była w pojeździe został spalony bezpiecznik od pompki paliwa. Teraz ciągle podmieniona ori używka. Wiem że używka nie wyklucza niesprawności części, ale czekam na doświadczenie w kwestii braku mocy do 2300. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Ja tak miałem gdy stukowiec był przykręcony do bloku. Podwiwslem go i spokój. Spróbuj najpierw przenieść go na skrzynie. I druga rzecz, do polifta powinno się dać normalnie podłączyć jakimś interfejsem. Dobrze było by zobaczyć co się dzieje z zapłonem, czy to stukowiec go opóźnia i dlatego samochód nie jedzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 wróżąc stawiam na stukowiec jak Ewemarkam, to takie typowe obajwy jak coś z nim nie halo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 @ech, czujnik stukowy wymieniłeś na ori czy zamiennik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 30 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 8 minut temu, Pan Dziedzic napisał: @ech, czujnik stukowy wymieniłeś na ori czy zamiennik ? Zamiennik, dokręcony na 24Nm, ale jednak zamiennik, przeniesiony do karoserii pojazdu z lepszą masą i nadal to samo. 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Ja tak miałem gdy stukowiec był przykręcony do bloku. Podwiwslem go i spokój. Spróbuj najpierw przenieść go na skrzynie. I druga rzecz, do polifta powinno się dać normalnie podłączyć jakimś interfejsem. Dobrze było by zobaczyć co się dzieje z zapłonem, czy to stukowiec go opóźnia i dlatego samochód nie jedzie. Podłączę jutro, zobaczę co mam w arsenale kompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Tutaj nie sprawdza sie zamiennik. Stary był ori ? Jeśli tak to przykręć go wyżej na bloku silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 30 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 36 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Tutaj nie sprawdza sie zamiennik. Stary był ori ? Jeśli tak to przykręć go wyżej na bloku silnika. Stary był Ori i drugi Ori używany na podmianke. Zakładając wykluczenie stukowego, jakieś pomysły co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się