Skocz do zawartości

Napęd WRX roznice od "standardowej" wersji GH?


Luku

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem po forum, albo nie umiem google-fu, albo ciężko znaleźć informacje. Dla przykładu wziąłem Lanosa, (GH)

czy poza tym, że sam motor jest uturbiony, ma inne zawieszenie, hamulce itd, czy są jakieś różnice w samym napędzie? (zakładam, że są, ale nie umiałem znaleźć informacji jakie)

 

Czy ktoś użytkuje GH 2.0NA? Słyszałem opinie że "ło panie, sto pisiont kunia w napędzie na 4? tożto nie będzie jechać..."

 

pytanie głównie z ciekawości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może się wypowiem na temat tego lanosa wolnossącego;

 

Zależy do czego porównasz to niejechanie. Ja zacząłem przygodę z Subaru od 160 koni w hawku i myslalem, ze "nawet to szybkie".  Później był forek turbo który mocno to zweryfikował, wrx/sti z przyspieszeniem poniżej 5 do setki (trochę modów), który w ogóle o pojęciu prędkości nauczył mnie bardzo wiele... no i  pewnego dnia dostałem zastępczego lanosa, 2.0 N/A.

Osobiście nie widzę sensu zakupu tej konfiguracji auta.  Ło Pane, 150 konia w awd? to nie bedzie jechać. Co ciekawe, w hawku(GD) zupełnie inaczej odczuwało się to marne 160 koni. Może uczulenie na ramki w szybach, nie wiem, ale ja tego silnika w tym aucie zdecydowanie nie polecę.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, 1uq napisał:

Czy ktoś użytkuje GH 2.0NA? Słyszałem opinie że "ło panie, sto pisiont kunia w napędzie na 4? tożto nie będzie jechać..."

To ja wtrącę swoje 3 grosze, tylko na temat Legacy 2.0NA 165km i powiem że nie jedzie jak bym się spodziewał przed zakupem. Ze świateł Golf lub Skoda TDI potrafi odjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wszystko będzie szybsze od mojego samochodu. Jeśli zależy Ci na spokojnym daily to nawet 125km wystarczy. Tylko że jak to mówią, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jeśli ktoś się przesiądzie z wolnossaka do turbo to mu później zawsze będzie brakowało mocy.

Ale koledze chodzi o różnice w samym przeniesieniu mocy na koła. Nie o silniki. Przełożenia, wiskoza, ewentualnie DCCD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...