Skocz do zawartości

Prawe światło do jazdy dziennej gaśnie po minucie od zapalenia silnika(ksenon)


MarcinSubaru

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, Niedawno nabyłem Legacy 2.5i, 2011, 140 tys km przebiegu, piękne auto, silnik i w ogóle, ale jestem trochę przestraszony, jak poprzedni właściciel zmieniał olej(co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej). Co sądzicie o tym, czy to dużo czy ok jak na subaru, mam się czegoś bać? Wiadomo, teraz pierwszą rzecz jaką chce zrobić to zmienic na jakiś z wyższej półki, żeby trochę przeczyścić i sam zmieniać co 10-15 tys km maks. I druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie? Będe wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam 

Edytowane przez MarcinSubaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MarcinSubaru napisał:

co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej

Długo masz to auto? Może poprzedniemu właścicielowi spalało tyle oleju, że dolewał 4-5 litrów między przeglądami :D Ogólnie tak, 20-30 tys km to dużo za dużo na wymiany. 

 

2 godziny temu, MarcinSubaru napisał:

druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie?

Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, aflinta napisał:

Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona?

Występuje zaparowanie reflektora? O ile tak to przetwornica może zostać po jakimś czasie zawilgocona i przestaje działać. Tak jest u mnie bo jej usytuowanie w SG MY 07 to najniższe miejsce reflektora, do którego spływa skroplona para. Wystarczy wyjąć i wysuszyć przetwornicę i dalej działa.

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne, żarówka była spalona. Ale o dziwo działała przez chwile, i dalej by działa. Bo gaz w środku na zimnym przez chwilę się pali a potem gasnie, dlatego szukałem przyczyny gdzie indziej. Dwa,  zauważyłem, ze reflektory łapią i trzymają wilgoć dość mocno. Będę pamiętał a propos przetwornicy. Dziękuję za odzew! Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...