MarcinSubaru Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 (edytowane) Cześć, Niedawno nabyłem Legacy 2.5i, 2011, 140 tys km przebiegu, piękne auto, silnik i w ogóle, ale jestem trochę przestraszony, jak poprzedni właściciel zmieniał olej(co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej). Co sądzicie o tym, czy to dużo czy ok jak na subaru, mam się czegoś bać? Wiadomo, teraz pierwszą rzecz jaką chce zrobić to zmienic na jakiś z wyższej półki, żeby trochę przeczyścić i sam zmieniać co 10-15 tys km maks. I druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie? Będe wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Edytowane 30 Stycznia 2020 przez MarcinSubaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 2 godziny temu, MarcinSubaru napisał: co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej Długo masz to auto? Może poprzedniemu właścicielowi spalało tyle oleju, że dolewał 4-5 litrów między przeglądami Ogólnie tak, 20-30 tys km to dużo za dużo na wymiany. 2 godziny temu, MarcinSubaru napisał: druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie? Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 10 godzin temu, aflinta napisał: Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona? Występuje zaparowanie reflektora? O ile tak to przetwornica może zostać po jakimś czasie zawilgocona i przestaje działać. Tak jest u mnie bo jej usytuowanie w SG MY 07 to najniższe miejsce reflektora, do którego spływa skroplona para. Wystarczy wyjąć i wysuszyć przetwornicę i dalej działa. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinSubaru Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Wszystko jasne, żarówka była spalona. Ale o dziwo działała przez chwile, i dalej by działa. Bo gaz w środku na zimnym przez chwilę się pali a potem gasnie, dlatego szukałem przyczyny gdzie indziej. Dwa, zauważyłem, ze reflektory łapią i trzymają wilgoć dość mocno. Będę pamiętał a propos przetwornicy. Dziękuję za odzew! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się