Jump to content

Prawe światło do jazdy dziennej gaśnie po minucie od zapalenia silnika(ksenon)


MarcinSubaru
 Share

Recommended Posts

Cześć, Niedawno nabyłem Legacy 2.5i, 2011, 140 tys km przebiegu, piękne auto, silnik i w ogóle, ale jestem trochę przestraszony, jak poprzedni właściciel zmieniał olej(co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej). Co sądzicie o tym, czy to dużo czy ok jak na subaru, mam się czegoś bać? Wiadomo, teraz pierwszą rzecz jaką chce zrobić to zmienic na jakiś z wyższej półki, żeby trochę przeczyścić i sam zmieniać co 10-15 tys km maks. I druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie? Będe wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam 

Edited by MarcinSubaru
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, MarcinSubaru napisał:

co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej

Długo masz to auto? Może poprzedniemu właścicielowi spalało tyle oleju, że dolewał 4-5 litrów między przeglądami :D Ogólnie tak, 20-30 tys km to dużo za dużo na wymiany. 

 

2 godziny temu, MarcinSubaru napisał:

druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem na styku, czy z bezpiecznikiem w aucie?

Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona?

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, aflinta napisał:

Może przetwornica się przegrzewa albo jest uszkodzona?

Występuje zaparowanie reflektora? O ile tak to przetwornica może zostać po jakimś czasie zawilgocona i przestaje działać. Tak jest u mnie bo jej usytuowanie w SG MY 07 to najniższe miejsce reflektora, do którego spływa skroplona para. Wystarczy wyjąć i wysuszyć przetwornicę i dalej działa.

 

Pozdrawiam,

 

Link to comment
Share on other sites

Wszystko jasne, żarówka była spalona. Ale o dziwo działała przez chwile, i dalej by działa. Bo gaz w środku na zimnym przez chwilę się pali a potem gasnie, dlatego szukałem przyczyny gdzie indziej. Dwa,  zauważyłem, ze reflektory łapią i trzymają wilgoć dość mocno. Będę pamiętał a propos przetwornicy. Dziękuję za odzew! Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...